Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

M5

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
tomboss
Registrovaný
Příspěvky: 183
Registrován: pon 15.11.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od tomboss »

Rendis
Registrovaný
Příspěvky: 5043
Registrován: úte 14.03.2006 01:00
Bydliště: East coast -Odolka

#2 Příspěvek od Rendis »

bombice!!!
Only e34 8-)
e34 M50B25TU
e34 S38B36
e34 M60B40
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2300
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od DC Výkonná rada »

se mi líběj tyhle systémy, kde je turbína až vzádu
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#4 Příspěvek od mufman »

Ty jo tak to vidim prvne ty turba vzadu 8O Vypada to zajimave...
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2300
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od DC Výkonná rada »

u motorů do V, který sou vepředu je to zajimavá možnost pro tuning - v americe je to populární - maj s tim zkušenosti z jejich osmiválců - prodávaj se kity na nový auta, který sou namontovaný a plně funkční asi za 5 hodin
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Demostenes »

No, hotovy turbo kit se da koupit na jakykoliv bawo, stoji to dle typu tak 4-6k dolaru. Neni pak problem dostat 3.5l e34 na 400-450 koni....
Nicmene i kdyz budeme predpokladat, ze tyhle motory jsou fakt naddiminezovane a ze jim to tolik vadit nebude, tak by me docela zajimalo, co to udela s prevodovkou, diferakem a tak....
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2300
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od DC Výkonná rada »

no jasný, mě ale nešlo o běžný turbokity, ale tyhle s turbínama vzádu, na některý auta to de i bez úpravy vnitřností a šetří to práci s montáží turba k motoru, kde bývá málo místa
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
slapec
Registrovaný
Příspěvky: 126
Registrován: sob 10.06.2006 00:00
Bydliště: Praha

#8 Příspěvek od slapec »

A myslite, ze to nema ztraty kdyz to sani a vyfuk je tak dlouhy??? A zajimalo by me co se stane, kdyz je to turbo rozzhaveny do ruda a prolitne nejakou louzi... :twisted:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od RuDoSh »

slapec píše:A myslite, ze to nema ztraty kdyz to sani a vyfuk je tak dlouhy???


uplne stejne dlouhe jak u seriove M5....
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2300
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od DC Výkonná rada »

doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
3rroR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: sob 19.02.2005 01:00

#11 Příspěvek od 3rroR »

mne sa to zda ako absolutna hlupost montovat turba za zadnu napravu... :evil: aku to ma odozvu na stlacenie plynu??? podla mna strasnu...ved pokial sa tie vyfukove plyny dostanu k turbine a pokial sa ta roztoci to trochu potrva a to by este nebol najvacsi problem..problem by som videl najma v kompresorovej casti, kde pokial sa stlaceny vzduch dostane do valca potrva to nekonecne dlho, lebo predtym musi prejst medzichladicom...takze taky system by som nebral ani zadarmo nie to este za 7milionov... :mad:
Uživatelský avatar
DC Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 2300
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od DC Výkonná rada »

tys neviděl to video co sem postnul o jeden příspěvek vejš co? :lol:
Sběratel, pořadatel a předseda zdejšího sdružení - kontakt do sz v případě potřeby, dík
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#13 Příspěvek od mufman »

DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?
3rroR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: sob 19.02.2005 01:00

#14 Příspěvek od 3rroR »

nechcem byt skepticky, ale aj tak tomu neverim...teraz som si to video pozrel a zda sa mi, ze to je propagacia vyrobku...a pri reklame to spravia tak aby ludia videli to co oni chcu aby sme videli...je tazko urcit odozvu na plyn pri pozerani videa...netvrdim, ze to nema ten vykon(lebo ten sa casom dostavi aj keby boli turba hoc aj 3metre za autom :mad: ), len ze odozva nieje taka aka by mala byt...preco je potom snaha v motorsporte skracovat vedenie tak na vyfukovej strane ako na sacej???...a ze s tym urobi burn out...to ma nevzrusuje...corvette je ush v serii velmi silne auto a ked to nejake turbo na konci vyfukovej sustava troska priskrti aj tak to bude mat dostatok vykonu...myslim priskrti iba zo zaciatku, lebo potom to vyvazi vzduchom, ktory do valca natlaci navyse... :twisted: ...tot moj nazor :wink:
3rroR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: sob 19.02.2005 01:00

#15 Příspěvek od 3rroR »

mufman píše:
DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?


no co by sa stalo?? vypari sa :lol: :lol: aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#16 Příspěvek od mufman »

3rroR píše:
mufman píše:
DC píše:doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?


no co by sa stalo?? vypari sa :lol: :lol: aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...


Ochlazujou to jo, ale ani tak na koncaku se da nehorazne spalit. A kdyz strikne voda na rozehraty brzdovy kotouce tak se sice taky vypari, ale kdyz ma clovek stesti tak se muzou i pekne zkroutit, tak by me zajimalo jestli to udela i neco tady nebo to je odolnej material proti temhle vlivum. Ale asi je, jinak by meli jen samy reklamace...
3rroR
Registrovaný
Příspěvky: 30
Registrován: sob 19.02.2005 01:00

#17 Příspěvek od 3rroR »

mufman píše:
3rroR píše:
mufman píše:[quote="DC"]doporučuju shlédnout tohle "instruktážní" video

http://videos.streetfire.net/video/a0a8 ... e3a63d.htm



Naprosto bomba video!!!! a s tou prodlevou jak tu kolega co nevidel to video psal... you´ve got a question about turbo lag? What turbo lag? :lol: :lol: šlo to hezky za plynem :wink: Hele ale co s tim udela teda jak uz tady nekdo psal kdyz proletis kaluzi a strikne na to rozhaveny turbo voda?


no co by sa stalo?? vypari sa :lol: :lol: aj ked tak vzadu myslim, ze by ho musel velmi dlhu turovat aby boli zhave...vyfukove plyny sa vo vyfuku ochladzuju...


Ochlazujou to jo, ale ani tak na koncaku se da nehorazne spalit. A kdyz strikne voda na rozehraty brzdovy kotouce tak se sice taky vypari, ale kdyz ma clovek stesti tak se muzou i pekne zkroutit, tak by me zajimalo jestli to udela i neco tady nebo to je odolnej material proti temhle vlivum. Ale asi je, jinak by meli jen samy reklamace...[/quote]

to by mu nemalo uskodit...predsa len je stavane na ovela vyssie teploty ako brzdove kotuce...
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#18 Příspěvek od Kail »

Ksakru,to je prácička,fungl auto,fung díly,žádný zarezlý šrouby,žádná špína,prostě pohoda,podle tohodle videa to vypadá že práce automechanika je spíš takovej odpočinek :lol: ,taky bych chtěl mít takový pracovyště :twisted: ...


Ale jinak to turbo vzádu se mi taky nezdá,připadá mi to jako takovej výkřik do tmy ve vývoji turba,prakticky to vůbec nic nepřináší,spíš naopak,jak zde padlo,prodleva musí být logicky větší než když je turbo hned za svodama,třeba ne o moc,ale o něco přecejen...Jo,a vlastně to šetří plac u motoru,to je ale podle mně nedostačující argument... :roll:
Odpovědět