Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pneumatiky NANKANG??
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
Abysme si rozuměli,já nepochybuju o tom že Dunlop je lepší než Wanli,ale taky je něco jinýho test a normální provoz.Jak říkám,já jsem nezaznamenal rozdíl,asi proto že se nijak sportovně u nás jezdit většinou nedá.Jedinej rychlejší pohyb prožívám na noční dálnici dejme tomu 180 permanentně a v tom taky nebyl problém.Takže pro mě otázka stojí,jestli má smysl si připlácet.Je fakt že poslední dobou se mi vždy povedlo na netu sehnat značkovou gumu za cenu těhle levnejch,takže jezdím na značkovejch,ale dobrej pocit mám spíš z toho že jsem je pořídil levně.Např. nedávno šla sada Dunlop SP 9000 225/55/16 na ebay za 302Euro DOT 4406
Tak jako především fakt záleží na tom, kde a jak s tím člověk jezdí... na tom je závislá i výdrž gumy. Já sem mimo jiný (bylo hodně jinejch faktorů:-) ) kvůli gumám odložil koupi bmw. Ono sice se dají koupit gumy 245/45 R18 za 3500, ale když má člověk bmw na to, aby si zařídil AUTO, tak to není to pravý a chce to gumy, který se pohybují okolo 7000 a výš. A to ty gumy vydrží kolikkrát míň jak ty levnější, ale vlastnostma se nedají srovnat. Když bych kupoval bmw 5 kombajna, tak bych to asi nebral moc jako sportovní nástroj a kupovat na to levnější gumy s větší výdrží bych strach neměl. A když tady píšou lidi vesměs kladný hodnocení, tak bych do toho asi šel.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
GG píše:Já mám nové Falken/FK451 a drží na silnici bezva, ale hrozně hučí a po ujetí 10tisíc km na předku -2mm a na zadku -4mma to jsem s nima zrovna nezávodil
Mám stejnou zkušenost, hučely a extrémně ubývaly i při naprosto obyčejné jízdě.Maca píše:Měl jsem FK451 na E39 528 a vydrželi necelou sezonu, asi 16 tis. km a byly sjetý dohola. A to jsem s nima taky nezávodil![]()
Jinak je třeba zajímavé že Korejské Kumho s pneumatikou s asymetrickým dezénem předstihlo top výrobce a i podle několika renomovaných německých testů. Jeden příklad za všechny Semperit Speed Grip - zimák vyroben "západní" technologií a v testech 1. a 2. místo.
Já osobně, protože nejsem závodník (ač mám 300k V8 ) volím gumy podle poměru cena/výkon, ale pravdou je že ty z nejdražších evropskejch (Michelin,Pirelli,Dunlop,Bridgestone) jsou vlastnostma někde jinde, bohužel i cenou.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 557
- Registrován: čtv 05.06.2003 00:00
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 1809
- Kontaktovat uživatele:
Co se divíš? Vždyť ty Roadstone to maj už v názvu, že budou těžký jak šutrFrancis píše:Tak na tom něco bude, měl jsem kdysi na E30 pneu Roadstone v rozměru 205/55x15 a samotné pneu bylo těžší než Dunlop obutý na hliníkovém ráfku 7x15 "pavučina". To nebyly pneumatiky ale setrvačníkyFugo píše:... vemte si do jedné ruky třeba Dunlop a do druhé Wanli či Nankang a hned ucítíte ten rozdíl ve váze ...
