Marten píše:Znáte někdo tyto pneumatiky?? Má někdo vlastní zkušenosti?? Chci si na jaře pořídit nové gumy a zajímaly by mne jejich vlastnosti.. Díky.
Kámoš je má na 530 i .Není závodník a je spokojený.Jsou prý hlučnější od 160 km/h nahoru.Podotykám, není to závodník a palič gum, ale ani kloboučník. Jinak jde o 225/50/R16.Za kolik je máš,on dal 1750,-kč/ks a bral 4ks.
Marten píše:Znáte někdo tyto pneumatiky?? Má někdo vlastní zkušenosti?? Chci si na jaře pořídit nové gumy a zajímaly by mne jejich vlastnosti.. Díky.
Kámoš je má na 530 i .Není závodník a je spokojený.Jsou prý hlučnější od 160 km/h nahoru.Podotykám, není to závodník a palič gum, ale ani kloboučník. Jinak jde o 225/50/R16.
Marten píše:Znáte někdo tyto pneumatiky?? Má někdo vlastní zkušenosti?? Chci si na jaře pořídit nové gumy a zajímaly by mne jejich vlastnosti.. Díky.
Kámoš je má na 530 i .Není závodník a je spokojený.Jsou prý hlučnější od 160 km/h nahoru.Podotykám, není to závodník a palič gum, ale ani kloboučník. Jinak jde o 225/50/R16.
nejsou milda a bmwfil dvojcata? jinak znamej ma tyhle gumy na firemnich superbech v rozmeru 225/45/17 a zatim spokojenost....proste dobry gumy za super penize....
Mel jsem je cele leto na E34 525iA v rozmeru 225/55x16 desen NS2 a plna spokojenost. Po ujeti 25 tisic km zbyla snad vic nez pulka vzorku (vecer to muzu zmerit), vinou spatne geometrie se mi sjelo jedno zadni kolo zevnitr jinak zbyle tri rovnomerne, drzi na suchu i na mokru, nehuci. Kupoval jsem na pneushop.cz za 1882 Kc/ks, dodali je asi za tri tydny. Mohu doporucit, Barum Bravuris ve stejnem rozmeru mely po 20 tisicich km posledni 2mm vzorku s stoji daleko vice penez.
Měl jsem je na e30 ...205/55/15 byly tvrdší takže vydržely docela dlouho. Kupoval jsem je starší asi s 6mm vzorkem a najel na nich 25tis km na konci sezony jsem je trochu spálil . Nebyl jsem spokojen pouze s tím že dokud se nezahřáli tak při brždění dost klouzali... za ty prachy bych řekl že jsou v pohodě.
Born to be for BMW 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d
Já mám letní Nankang Sport NS-II 205/50 R17 93V XLL
A jsem max spokojen.Už dvě sezony jsem odjezdil a letos na jaře jdu do třetí sezony, ale někde v létě budu muset koupit 2 gumy.2 už maj někde kolem 3.5mm tak půjdou místo nich nové .Jsem snima max. spokojen.A ta cena je super. http://www.pneushop.cz tam jsem je kupoval.
Marten píše:Já s tím automatem taky moc řádit nemůžu, já potřebuju 225/55/16 takže skoro stejný. Nevíš kolik mu zmizlo vzorku?? Jak se chovají na mokru?
Tak jak tu říkají ostatní po těch 20tis, má kolem 5mm vzorku a na mokru musíš dávat bacha na zadní náhon, jinak OK
V testech vycházejí tyhle čínský skoro vždy špatně,ale pro normálního řidiče do normálního provozu jsou asi dostačující.Já mám zkušenost s Wanli a Sunny a pohoda,výdrž nevím ale neměl jsem problém a např. na vodě 205 Wanli lepší než 225 Dunlop.
Teda to je peklo. Koupit si baworaka a pak na nej dat pneu "znacky" Nankang to dava rozhodne logiku. Troufnu si tvrdit, ze lide kteri nemaji penize na to se starat o vuz premiove znacky jako je BMW by si je nemeli porizovat.
Atila píše:Teda to je peklo. Koupit si baworaka a pak na nej dat pneu "znacky" Nankang to dava rozhodne logiku. Troufnu si tvrdit, ze lide kteri nemaji penize na to se starat o vuz premiove znacky jako je BMW by si je nemeli porizovat.
Chapu, co chceš rict, ale s pochopením se tu nesetkáš... Ono na e30, nebo třeba e34 dneska dosáhne každej pracující, nebo protěžovanej student a ten rozhodne rozdil ceny (1800 vs treba 3000) bude preferovat a nevidím na tom nic špatnýho.
Leckerá premiová značka produkuje horší výrobky než neznačka z východu. Kde byly před lety japonské výrobky a kde jsou dnes? Je vůbec možné dnes sestavit počítač bez komponent z východu?
Mám s pneu Nankang lepší zkušenosti než se "značkou" Barum - Continental byť na pneu Barum bylo vyznačeno Made in Sweden.
Francis píše:Leckerá premiová značka produkuje horší výrobky než neznačka z východu. Kde byly před lety japonské výrobky a kde jsou dnes? Je vůbec možné dnes sestavit počítač bez komponent z východu? Mám s pneu Nankang lepší zkušenosti než se "značkou" Barum - Continental byť na pneu Barum bylo vyznačeno Made in Sweden.
Francis píše:Leckerá premiová značka produkuje horší výrobky než neznačka z východu. Kde byly před lety japonské výrobky a kde jsou dnes? Je vůbec možné dnes sestavit počítač bez komponent z východu? Mám s pneu Nankang lepší zkušenosti než se "značkou" Barum - Continental byť na pneu Barum bylo vyznačeno Made in Sweden.
Podivej se na jakekoliv testy pneumatik. S par vyjimkami jsou vysledky stale stejne. Na spicce jsou ruzne pneu premiovych znacek (Dunlop, Michelin, GoodYear ...), pak Bckove znacky premiovych vyrobcu (Matador, Barum), pak dlouho nic a pak dalnevychodni provenience typu Nankang. Ty rozdily nejsou zrovna male, napriklad pri brzdeni na mokru jsem v jednom testu videl i 12m, to jsou tri delky maleho auta!
BMW jsou vozy, ktere byly peclive konstruovany s cilem dosahnout tech nejlepsich moznych jizdnich vlastnosti ve sve tride. Unika mi ponekud smysl si koupit (a patricne si priplatit) auto se spickovym podvozkem a pak jeho jizdni vlastnosti a s tim souvisejici aktivni bezpecnost totalne pohrbit cinskou gumou.
Atila píše:Teda to je peklo. Koupit si baworaka a pak na nej dat pneu "znacky" Nankang to dava rozhodne logiku. Troufnu si tvrdit, ze lide kteri nemaji penize na to se starat o vuz premiove znacky jako je BMW by si je nemeli porizovat.