Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Automat 535i

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Demostenes »

Zajimala by me jedna vec. Vyrazovat na neutral pri stani na svetlech (e34)? Nekteri rikaji ano, druzi ze to automatu nesvedci, takze kdo ma pravdu? :)
Legend1
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: ned 28.05.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Legend1 »

Se všemi automaty by se mělo jezdit na D a vyřazovat na N jen při delším stání, v běžném provozu však nikoliv.
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#3 Příspěvek od Fugo »

jak píše legend1.
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 877
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od milo »

presne tak, vyjet z garaze, zaradit D a vyradit ho az u zastaveni v cili cesty 8)

ze zacatku do byl nezvyk, mel jsem neustale nutkani vyrazovat, ale clovek si brzo zvykne ...

na N prerazuji pouze pri dobrzdovani do krizovatky na ledu/snehu, kdyz uz nestihnu dobrzdit motorem.
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Demostenes »

Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?
měl by sis přečíst návod .... já to četl asi týden zpátky a docela jsem byl překvapen novými informacemi (třeba že na ledu se rozjíždet na M režim se zařazenou 3-kou ... já tam dával 1 :oops: ) .. jinak jak píší kluci D a pak až P respektive ruční brzdu po ní zařadit P
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#7 Příspěvek od Gav328ci »

Huska píše:
Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?
měl by sis přečíst návod .... já to četl asi týden zpátky a docela jsem byl překvapen novými informacemi (třeba že na ledu se rozjíždet na M režim se zařazenou 3-kou ... já tam dával 1 :oops: ) .. jinak jak píší kluci D a pak až P respektive ruční brzdu po ní zařadit P
Kde přečíst návod jak správně řadit z automatem???Manual mám ale není v češtině
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Demostenes »

Gav328ci píše:Kde přečíst návod jak správně řadit z automatem???Manual mám ale není v češtině
Ja ho nemam vubec :) Da se to nekde sosnout? Nemecky umim blbe, eng neni problem.
Atila
Registrovaný
Příspěvky: 657
Registrován: úte 31.10.2006 01:00

#9 Příspěvek od Atila »

Na tohle staci jakykoliv manual. S temito klasickymi manualy se zachazi se vsemi stejne. V kazde kare co muze mit i manual je zachazeni s nim popsano. Ja to mam bohuzel jenom v papirove podobe ke svemu autu, ale pred casem tu byl odkaz na manualy k E39, tam to bude urcite taky.

Jinak jen tak v letu:
1) jezdi se na Drive pripadne Overdrive, ktery se pouziva k udrzovani nizsich otacek pri vysokych rychlostech (nizsi spotreba), funguje jako nejvyssi radici stupen. U novych prevodovek se obvykle nepouziva a funguje takhle Drive, ale nektere treba Ameriky ho stale maji (z obvyklych aut typicky Taurus).
2) pri stani na svetlech se nic nevyrazuje, ucel automatiky je ve meste neradit
3) pokud potrebujeme mit zarazene nizke stupne bez prerazovani na vyssi (jizda v kopcich, blbe radici prevodovka v kolone), tak se pouzivaji omezovace razeni (cisla typicky 1-3), ktere omezuji zaraditelne stupne do udaneho cisla.
4) NIKDY nevyrazujeme automat na N pri sjezdu kopce (jako se nekdy dela u manualu), tato pozice neni vubec urcena na jizdu s motorem (pouze pri tazeni na lane nebo pri delsim stani) a nedochazi ke spravnemu mazani (moznost zniceni prevodovky)

To je asi tak vse co mne ted napadlo.
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Demostenes »

2atila: Diky za info.
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od landys »

Já to takhle používal při delších sjezdech, abych neuvařil brzdy. Typicky v Alpách, atd., sjezdy na 2 a cca 2500 otáček a pak všechno ubrzdím motorem...
Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?
Odpovědět