
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Automat 535i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Klubové ID: 200
- Kontaktovat uživatele:
měl by sis přečíst návod .... já to četl asi týden zpátky a docela jsem byl překvapen novými informacemi (třeba že na ledu se rozjíždet na M režim se zařazenou 3-kou ... já tam dával 1Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?





Kde přečíst návod jak správně řadit z automatem???Manual mám ale není v češtiněHuska píše:měl by sis přečíst návod .... já to četl asi týden zpátky a docela jsem byl překvapen novými informacemi (třeba že na ledu se rozjíždet na M režim se zařazenou 3-kou ... já tam dával 1Demostenes píše:Pouzivate i to limitovani razeni? Tedy nastaveni 1,2,3?) .. jinak jak píší kluci D a pak až P respektive ruční brzdu po ní zařadit P
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na tohle staci jakykoliv manual. S temito klasickymi manualy se zachazi se vsemi stejne. V kazde kare co muze mit i manual je zachazeni s nim popsano. Ja to mam bohuzel jenom v papirove podobe ke svemu autu, ale pred casem tu byl odkaz na manualy k E39, tam to bude urcite taky.
Jinak jen tak v letu:
1) jezdi se na Drive pripadne Overdrive, ktery se pouziva k udrzovani nizsich otacek pri vysokych rychlostech (nizsi spotreba), funguje jako nejvyssi radici stupen. U novych prevodovek se obvykle nepouziva a funguje takhle Drive, ale nektere treba Ameriky ho stale maji (z obvyklych aut typicky Taurus).
2) pri stani na svetlech se nic nevyrazuje, ucel automatiky je ve meste neradit
3) pokud potrebujeme mit zarazene nizke stupne bez prerazovani na vyssi (jizda v kopcich, blbe radici prevodovka v kolone), tak se pouzivaji omezovace razeni (cisla typicky 1-3), ktere omezuji zaraditelne stupne do udaneho cisla.
4) NIKDY nevyrazujeme automat na N pri sjezdu kopce (jako se nekdy dela u manualu), tato pozice neni vubec urcena na jizdu s motorem (pouze pri tazeni na lane nebo pri delsim stani) a nedochazi ke spravnemu mazani (moznost zniceni prevodovky)
To je asi tak vse co mne ted napadlo.
Jinak jen tak v letu:
1) jezdi se na Drive pripadne Overdrive, ktery se pouziva k udrzovani nizsich otacek pri vysokych rychlostech (nizsi spotreba), funguje jako nejvyssi radici stupen. U novych prevodovek se obvykle nepouziva a funguje takhle Drive, ale nektere treba Ameriky ho stale maji (z obvyklych aut typicky Taurus).
2) pri stani na svetlech se nic nevyrazuje, ucel automatiky je ve meste neradit
3) pokud potrebujeme mit zarazene nizke stupne bez prerazovani na vyssi (jizda v kopcich, blbe radici prevodovka v kolone), tak se pouzivaji omezovace razeni (cisla typicky 1-3), ktere omezuji zaraditelne stupne do udaneho cisla.
4) NIKDY nevyrazujeme automat na N pri sjezdu kopce (jako se nekdy dela u manualu), tato pozice neni vubec urcena na jizdu s motorem (pouze pri tazeni na lane nebo pri delsim stani) a nedochazi ke spravnemu mazani (moznost zniceni prevodovky)
To je asi tak vse co mne ted napadlo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1496
- Registrován: pát 27.10.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: