ahoj,dávám si do E34ky ostřikovače světel a intenzivní ostřikování.auto mám 91.elektrika v autě 89...a ostřikovače a páčka jsou z 93.takže problém 1.páčka mi jen stírala vubec neostřikovala...porovnal jsem jí s druhou a zjistil jsem že jí chybí jedna kostra tu jsem doplnil..pak osřikovalo.ale asolutně nevím kdy mají ostřikovat světla jestli pokaždý nebo jen někdy? a intezivní mytí vubec nevím ale který je to konektor,zapojil jsem ten co byl nejblíž s použitelným tvarem
pokud někdo něco víte poradte pls....
Elektrikar me to vysvetloval, ale uz jsem zase pozapomel....svetla ostriknou( a mlhovky) po nejake chvili kdy ostrikujes celni sklo.Intenztivni myti strikne kdyz das packu smerem do stredu volantu, musi byt specialni packa.Snad se nepletu...moc to nepouzivam.
díky za reakci...tu páčku samozřejmně mám ale bohužel nevím které konektory zapojit do nádobky s náplní pro intenzivní mytí...mohl by ses mi prosím podívat na barvy kabelu vedoucí do motoru k nádobce intenzivního mytí?
jinak ty ostřikovače světel jsem provizorně vyřešil tak že jsem konektor napojil na konektor jnormálních ostřiovačů...
Nemám sice E34, ale mně to funguje takhle. Ostřikovače světel (když máš rozsvíceno, to je snad jasný) po nastartování první ostřik okna a pak jen každých cca 6-10 ostříknutí okna (nevím přesně,nikdy jsem to nepočítal,ale není to pokaždé). Intensive podržím několik sekund, na okno se mi nastříká čistič a pak se automaticky spouští i normální ostřik. Platí výše popsané, totiž pokud je to od nastartování první tak i světla, jinak každých x mytí. (teda myslím že je to tak). Nejsem si jist, jestli při intensive se náhodou nemyjí vždy i světla. E39.
Birkoff píše:Nemám sice E34, ale mně to funguje takhle. Ostřikovače světel (když máš rozsvíceno, to je snad jasný) po nastartování první ostřik okna a pak jen každých cca 6-10 ostříknutí okna (nevím přesně,nikdy jsem to nepočítal,ale není to pokaždé). Intensive podržím několik sekund, na okno se mi nastříká čistič a pak se automaticky spouští i normální ostřik. Platí výše popsané, totiž pokud je to od nastartování první tak i světla, jinak každých x mytí. (teda myslím že je to tak). Nejsem si jist, jestli při intensive se náhodou nemyjí vždy i světla. E39.
..je to skoro jak píšeš , mělo by jít o každé páté postříkání oken (pak se spustí i ostřikovač světel) je jedno jestli to je intenziv nebo normal (tedy u E39)
BMWAK píše:aha zajímavý poznatek...ted jen jak zjistit jak to má být v E34 a je to
Zkus mi poslat VIN. Mám WDS (Wiring Diagram System), čiže elektrická zapojení. Tam by to mohlo být a to včetně barev a průřezů drátů. Zkusím pohledat.
vin čeho?auta?kabelvýho svazku kterej pochází z jiného auta,nebo vin ostřikovačů světel?
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Marten píše:Když už jsme u toho, nevíte kolik to stojí v BMW ten čistič???
Mám dojem že něco kolem 166,-Kč za 1l (s nebo bez DPH, teď netuším). A co se týče účinků mytí, tak jsem nic podobnýho nesehnal a pokud se to blížilo výsledkem, tak to stálo v přepočtu za 1l daleko víc.
Birkoff píše:
Zkus mi poslat VIN. Mám WDS (Wiring Diagram System), čiže elektrická zapojení. Tam by to mohlo být a to včetně barev a průřezů drátů. Zkusím pohledat.
vin čeho?auta?kabelvýho svazku kterej pochází z jiného auta,nebo vin ostřikovačů světel?
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
BMWAK píše:vin čeho?auta?kabelvýho svazku kterej pochází z jiného auta,nebo vin ostřikovačů světel?
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
Dobrá míchanice. Né v pohodě. Se kterým konektorem máš ten problém? Předpokládám, že potřebuješ vědět jak a kam zapojit tu páčku na volantu a odkud vedou dráty k čerpadlu ostřikovače světel, že.
Birkoff píše:
Myslel jsem auta (samo) VIN=Vehicle Identification Number (stačí posledních 7 znaků). Ale když je to úplně z jinýho, tak alespoň napiš ročník a motor (abych se měl od čeho odpíchnout) nejlépe tvoje a kdybys měl tip na to ze kterýho to je. Napiš co přesně potřebuješ zjistit.
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
Dobrá míchanice. Né v pohodě. Se kterým konektorem máš ten problém? Předpokládám, že potřebuješ vědět jak a kam zapojit tu páčku na volantu a odkud vedou dráty k čerpadlu ostřikovače světel, že.
potřeboval bych barvu drátu k čerpadlu ustřikovačů světel,a k čerpadlu ostřikovačů s intenzivním mytím...
Pietro píše:
Autp je 520 rok 91, kabely 535 rok 89 a ostřikovače z 520 rok 93....
Dobrá míchanice. Né v pohodě. Se kterým konektorem máš ten problém? Předpokládám, že potřebuješ vědět jak a kam zapojit tu páčku na volantu a odkud vedou dráty k čerpadlu ostřikovače světel, že.
potřeboval bych barvu drátu k čerpadlu ustřikovačů světel,a k čerpadlu ostřikovačů s intenzivním mytím...
Od páčky nebo v motorovém prostoru? Jinak kouknu, dej mi chvilku času.