Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E39 M62 V8 4,4 přetěsnění hlavy

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#1 Příspěvek od Birkoff »

Tak jsem v neděli dojezdil. :cry: Ráno po nastartování se motor M62 V8 4,4l trochu hádal na volnoběh. Ujel jsem cca 20km, zastavil a cca po 2h chtěl odjet. Nastartuju, z výfuku se vyvalil bílej kouř jak z parního stroje, počítač hlásil zkotrolovat množství chladící vody a tak jsem se musel nechat odtáhnout. Odhaduju to na těsnění pod jednou z hlav.
Nyní otázka: :?: Lze to těsnění vyměnit bez speciálních přípravků na zajištění a stažení rozvodu nebo to budu muset nechat odtáhnout do BMW servisu? Kdyby měl někdo podobnou zkušenost, tak dejte vědět. Popř. jestli si to někdo nechal dělat v origo servisu a na kolik to vyšlo.
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#2 Příspěvek od Birkoff »

alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
bas

#3 Příspěvek od bas »

Birkoff píše:
alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#4 Příspěvek od Birkoff »

bas píše:
Birkoff píše:
alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#5 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Birkoff píše:
bas píše:
Birkoff píše: Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x
Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...
N54 PWR
Reno
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 06.11.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 798
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Reno »

Lukas H. píše:
Birkoff píše:
bas píše: Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x
Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...
Zeptej se mi prosím taky
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#7 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

Reno píše:
Lukas H. píše:
Birkoff píše: No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz. :x
Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...
Zeptej se mi prosím taky
Takze jen vymena tesneni hlav u ctyrlitra?
N54 PWR
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#8 Příspěvek od Birkoff »

Ušetřím vám práci, včera jsem volal do servisu a :
levá strana 112 AW asi 9000,- bez DPH a pravá je levnější 107 AW takže asi taky tak 9000,- a to je jenom ta výměna těsnění. Jakejkoliv problém + AW navíc. Takže asi tak. Perlička na konec. Nejmenovaný servisman (AdaM5 bude vědět) na konec rozhovoru povídá, no je to pálka, tak si to dejte někam jinam. 8O

@ Lukas H.
Jsem ze Strakonic (Jižní Čechy). On se dostal k těm přípravkům? Napiš podrobnější informace.

@ alp
Koukal jsem do Tech. Doc a jediný co je potřeba podle origo postupu je přípravek na zajištění vaček a pak nástroj na předepnutí napínáku řetězu na 0,7N. Jinak nic zvláštního. Ještě se kouknu do TIS-u. Údajně pokud se sundavají obě, tak se dá obejí bez toho zajišťováku. A ten předpínák Origo servis snadno seřídí, né. Někdo mi psal, že u jistého dealera si je proti vratné záloze půjčil. 8O

Tak uvidíme.
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od BeXTeR »

nevim podle me je to doma udelatelny-zavolej mymu svarovi na 774 909 669 jemu to delal jeden clovek na M60ce a ty jsou skoro stejny ne? vsechno jde a tesneni vyslo co vim tak na 6000/2ks
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#10 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

BeXTeR píše:nevim podle me je to doma udelatelny-zavolej mymu svarovi na 774 909 669 jemu to delal jeden clovek na M60ce a ty jsou skoro stejny ne? vsechno jde a tesneni vyslo co vim tak na 6000/2ks
Jj dneska jsem to zjistoval, tesneni 6k a prace 12k, ale prej rady praskaji hlavy...
N54 PWR
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RedBaron »

V8smičkám rády praskají hlavy? To slyším poprvé v životě 8O
DOEMIXXX
Registrovaný
Příspěvky: 5775
Registrován: úte 21.02.2006 01:00
Bydliště: PRAHA
Klubové ID: 881

#12 Příspěvek od DOEMIXXX »

RedBaron píše:V8smičkám rády praskají hlavy? To slyším poprvé v životě 8O
to sme 2 draku...myslel jsem, ze je to zalezivost jen naftaku...
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#13 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

DOEMIXXX píše:
RedBaron píše:V8smičkám rády praskají hlavy? To slyším poprvé v životě 8O
to sme 2 draku...myslel jsem, ze je to zalezivost jen naftaku...
No ty voe, kamo hlavy praskaj i na benzinovejch motorech ne jen na dieselech... :D
N54 PWR
AdaM5
Registrovaný
Příspěvky: 894
Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
Bydliště: CB
Klubové ID: 1110
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od AdaM5 »

Birkoff píše:Ušetřím vám práci, včera jsem volal do servisu a :
levá strana 112 AW asi 9000,- bez DPH a pravá je levnější 107 AW takže asi taky tak 9000,- a to je jenom ta výměna těsnění. Jakejkoliv problém + AW navíc. Takže asi tak. Perlička na konec. Nejmenovaný servisman (AdaM5 bude vědět) na konec rozhovoru povídá, no je to pálka, tak si to dejte někam jinam. 8O
Ja myslim, ze ten nejmenovanej pan dela do ty nejmenovany sekretarky (cernovlasa).Tak mu treba nedala(pusu)a on mel spatnou naladu a tohle ti rek. :wink:
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#15 Příspěvek od rades »

No...taky bych to s tou prasklou hlavou na V8 neviděl tak černě. To bys musel mít sakra smůlu.Přeji ti,aby to bylo jen to těsnění,sám s tím mám zkušenosti(ale jen na dieselu) a do benzínu-konkrétně do toho stejného motoru jako máš ty jsem šel z důvodu,že jsou to velké držáky a o prasklé hlavě jsem teda nikdy neslyšel.Samozdřejmě stat se může,ale snad to bude ok.pak sem napiš,jak to dopadlo.
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Doktor1 »

Ono to spíš bude tak,že 1 hlava je za 112AW ať pravá či levá a 2 za 112+107AW. protože i kvůli jedné musíš sundat celý sání. práce za sání bude ten rozdíl 112-107=5AW... Pak je ještě potřeba koupit nový hlavový šrouby(sadu) a dva šrouby na rozvody... Ideálně i těsnění po víka ventilů,protože ty rády propouští olej ke svíčkám...
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#17 Příspěvek od Birkoff »

Doktor1 píše:Ono to spíš bude tak,že 1 hlava je za 112AW ať pravá či levá a 2 za 112+107AW. protože i kvůli jedné musíš sundat celý sání. práce za sání bude ten rozdíl 112-107=5AW... Pak je ještě potřeba koupit nový hlavový šrouby(sadu) a dva šrouby na rozvody... Ideálně i těsnění po víka ventilů,protože ty rády propouští olej ke svíčkám...
Jo to máš asi pravdu. Vůbec mě to nenapadlo. :oops: Nový hlavový šrouby to vím, ale na rozvody? Který máš na mysli? Jinak to těsnění víka hlavy je opravdu nutnost. O tom propouštění oleje ke svíčkám vím svoje. :)
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 78
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Doktor1 »

Šrouby pro přitažení kol rozvodu k vačkám myslím..
Birkoff
Registrovaný
Příspěvky: 1641
Registrován: pát 05.11.2004 01:00
Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
Klubové ID: 989

#19 Příspěvek od Birkoff »

Doktor1 píše:Šrouby pro přitažení kol rozvodu k vačkám myslím..
Těch je 6 na každým kole. Kouknu se do Tech info a do TIS, co vše doporučují vyměnit.
Odpovědět