Nyní otázka:
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 M62 V8 4,4 přetěsnění hlavy
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Tak jsem v neděli dojezdil.
Ráno po nastartování se motor M62 V8 4,4l trochu hádal na volnoběh. Ujel jsem cca 20km, zastavil a cca po 2h chtěl odjet. Nastartuju, z výfuku se vyvalil bílej kouř jak z parního stroje, počítač hlásil zkotrolovat množství chladící vody a tak jsem se musel nechat odtáhnout. Odhaduju to na těsnění pod jednou z hlav.
Nyní otázka:
Lze to těsnění vyměnit bez speciálních přípravků na zajištění a stažení rozvodu nebo to budu muset nechat odtáhnout do BMW servisu? Kdyby měl někdo podobnou zkušenost, tak dejte vědět. Popř. jestli si to někdo nechal dělat v origo servisu a na kolik to vyšlo.
Nyní otázka:
-
bas
Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...Birkoff píše:Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz.bas píše:Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...Birkoff píše:Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?alp píše:bez sundani retezu to nejde ... takze budes potrebovat pripravky ...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...Birkoff píše:No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz.bas píše:Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...Birkoff píše: Jsou nějaký hodně spešl nebo vystačím se stahovákem a pod.?
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
N54 PWR
-
Reno
- Registrovaný
- Příspěvky: 59
- Registrován: sob 06.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 798
- Kontaktovat uživatele:
Zeptej se mi prosím takyLukas H. píše:Odkud jsi? Zrovna nedavno to kamos mechos delal... Muzu ti zjistit cenu...Birkoff píše:No tak to vypadá na origo servis a pěknej ranec peněz.bas píše: Potrebujes pripravky na zafixovanie vaciek + na napnutie retaze atd...
neco ako je na obrazku: http://www.technictool.com/images/BMW/b ... %20web.jpg
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Ušetřím vám práci, včera jsem volal do servisu a :
levá strana 112 AW asi 9000,- bez DPH a pravá je levnější 107 AW takže asi taky tak 9000,- a to je jenom ta výměna těsnění. Jakejkoliv problém + AW navíc. Takže asi tak. Perlička na konec. Nejmenovaný servisman (AdaM5 bude vědět) na konec rozhovoru povídá, no je to pálka, tak si to dejte někam jinam.
@ Lukas H.
Jsem ze Strakonic (Jižní Čechy). On se dostal k těm přípravkům? Napiš podrobnější informace.
@ alp
Koukal jsem do Tech. Doc a jediný co je potřeba podle origo postupu je přípravek na zajištění vaček a pak nástroj na předepnutí napínáku řetězu na 0,7N. Jinak nic zvláštního. Ještě se kouknu do TIS-u. Údajně pokud se sundavají obě, tak se dá obejí bez toho zajišťováku. A ten předpínák Origo servis snadno seřídí, né. Někdo mi psal, že u jistého dealera si je proti vratné záloze půjčil.
Tak uvidíme.
levá strana 112 AW asi 9000,- bez DPH a pravá je levnější 107 AW takže asi taky tak 9000,- a to je jenom ta výměna těsnění. Jakejkoliv problém + AW navíc. Takže asi tak. Perlička na konec. Nejmenovaný servisman (AdaM5 bude vědět) na konec rozhovoru povídá, no je to pálka, tak si to dejte někam jinam.
@ Lukas H.
Jsem ze Strakonic (Jižní Čechy). On se dostal k těm přípravkům? Napiš podrobnější informace.
@ alp
Koukal jsem do Tech. Doc a jediný co je potřeba podle origo postupu je přípravek na zajištění vaček a pak nástroj na předepnutí napínáku řetězu na 0,7N. Jinak nic zvláštního. Ještě se kouknu do TIS-u. Údajně pokud se sundavají obě, tak se dá obejí bez toho zajišťováku. A ten předpínák Origo servis snadno seřídí, né. Někdo mi psal, že u jistého dealera si je proti vratné záloze půjčil.
Tak uvidíme.
-
AdaM5
- Registrovaný
- Příspěvky: 894
- Registrován: čtv 26.10.2006 00:00
- Bydliště: CB
- Klubové ID: 1110
- Kontaktovat uživatele:
Ja myslim, ze ten nejmenovanej pan dela do ty nejmenovany sekretarky (cernovlasa).Tak mu treba nedala(pusu)a on mel spatnou naladu a tohle ti rek.Birkoff píše:Ušetřím vám práci, včera jsem volal do servisu a :
levá strana 112 AW asi 9000,- bez DPH a pravá je levnější 107 AW takže asi taky tak 9000,- a to je jenom ta výměna těsnění. Jakejkoliv problém + AW navíc. Takže asi tak. Perlička na konec. Nejmenovaný servisman (AdaM5 bude vědět) na konec rozhovoru povídá, no je to pálka, tak si to dejte někam jinam.![]()
No...taky bych to s tou prasklou hlavou na V8 neviděl tak černě. To bys musel mít sakra smůlu.Přeji ti,aby to bylo jen to těsnění,sám s tím mám zkušenosti(ale jen na dieselu) a do benzínu-konkrétně do toho stejného motoru jako máš ty jsem šel z důvodu,že jsou to velké držáky a o prasklé hlavě jsem teda nikdy neslyšel.Samozdřejmě stat se může,ale snad to bude ok.pak sem napiš,jak to dopadlo.
-
Doktor1
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 78
- Kontaktovat uživatele:
Ono to spíš bude tak,že 1 hlava je za 112AW ať pravá či levá a 2 za 112+107AW. protože i kvůli jedné musíš sundat celý sání. práce za sání bude ten rozdíl 112-107=5AW... Pak je ještě potřeba koupit nový hlavový šrouby(sadu) a dva šrouby na rozvody... Ideálně i těsnění po víka ventilů,protože ty rády propouští olej ke svíčkám...
-
Birkoff
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
- Klubové ID: 989
Jo to máš asi pravdu. Vůbec mě to nenapadlo.Doktor1 píše:Ono to spíš bude tak,že 1 hlava je za 112AW ať pravá či levá a 2 za 112+107AW. protože i kvůli jedné musíš sundat celý sání. práce za sání bude ten rozdíl 112-107=5AW... Pak je ještě potřeba koupit nový hlavový šrouby(sadu) a dva šrouby na rozvody... Ideálně i těsnění po víka ventilů,protože ty rády propouští olej ke svíčkám...
