Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chvějě se motor ... 520iA 24V

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Marten »

Na svíčky jsem se díval a jsou čisté. Tak nevím. :(
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od gyrous »

Tak kdyz jsou ciste svicky tak to asi elektrikou nebude, jestli se to trepani prenasi na karoserii, tak to budou ty silentbloky.
Na tvym miste radeji bych zajel k nekomu, kdo ma to tzv.motorove ucho to chce slyset a videt. Tam toho muze byt hodne. :wink:
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Marten »

Zjistil jsem, že se tak chvěje každé druhé BMW, takže to nebudu dál řešit, ale ty silentbloky by možná chtěly vyměnit.
Jak se pozná jejich správná funkce??
Stačí vizuelně zkontrolovat (jestli nejsou utržené popř. od oleje) ?? Může být jejich činost omezena např. stářím ztvrdlé nebo ztuhlé, tím pádem přenáší rezonanci na karoserii?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od gyrous »

Marten píše:Zjistil jsem, že se tak chvěje každé druhé BMW, takže to nebudu dál řešit, ale ty silentbloky by možná chtěly vyměnit.
Jak se pozná jejich správná funkce??
Stačí vizuelně zkontrolovat (jestli nejsou utržené popř. od oleje) ?? Může být jejich činost omezena např. stářím ztvrdlé nebo ztuhlé, tím pádem přenáší rezonanci na karoserii?


Noo funkce, asi tak, ze ti vevnitr nerezonuje palubovka. :lol:
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#25 Příspěvek od bavo »

Teď jdu ty silentbloky měnit,předpokládám,že stáří má na ně vliv a
to velkej.. :wink:
pepino525
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: čtv 25.05.2006 00:00
Bydliště: pardubicko
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od pepino525 »

Marten píše:..na volnoběh se chvěje, běží pravidelně ale chvěje se. Vyměnil jsem svíčky (osadil dle výrobce), změřil tlaky, druhá váha vzduchu, na diagnostice nic jen vyšší uhlovodíky jinak vše OK. Čím to může být?? Jak to zjistit??
Jak změřit správnou funkci zapalovacích cívek?? :?:
Díky za rady.

jestli to mas s vanosem tak se koukni na nej.
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#27 Příspěvek od bavo »

takže výměna proběhla,čas cca 3hod, přístup nahovno,doporučuju
ruce do octa.. :D (na e36,teda no..)
první dojem kladný,sice ty starý nebyly nijak potrhaný,ale byly origo,
tzn. 335 tis najeto,lehce zpuchřelé,měnil jsem i ty na převodovce...
Marten
Registrovaný
Příspěvky: 675
Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
Bydliště: Kroměříž
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Marten »

No ty moje taky jsou tak trochu zpuchřelé, takže asi vyměnit. Někdy mi to trochu drnčí, ale jen když to nastartuju studený :?: .
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#29 Příspěvek od bavo »

Teď proběhla testovací jízda a musím říct,že výměna silentbloků
chvění neodstranila,je to asi trochu lepší,nicméně na volnoběh se
to lehce třepe pořád. V mým případě to byla ale úplně poslední
věc,kterou jsem na podvozku ještě nevyměnil,takže jsem i přes to
spokojenej.. :D :wink:
bunny
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 04.08.2006 00:00
Bydliště: Dvůr Králové n/L
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od bunny »

bavo píše:Teď proběhla testovací jízda a musím říct,že výměna silentbloků
chvění neodstranila,je to asi trochu lepší,nicméně na volnoběh se
to lehce třepe pořád. V mým případě to byla ale úplně poslední
věc,kterou jsem na podvozku ještě nevyměnil,takže jsem i přes to
spokojenej.. :D :wink:


zkus se mrknout na spojku a setrvák - měl jsem podobný problém u 2.8, po výměně a zkoušení snad všeho se zjistilo že je načnutý dvouhmot. setrvák, který způsoboval chvění motoru na volnoběh
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#31 Příspěvek od bavo »

bunny píše:
bavo píše:Teď proběhla testovací jízda a musím říct,že výměna silentbloků
chvění neodstranila,je to asi trochu lepší,nicméně na volnoběh se
to lehce třepe pořád. V mým případě to byla ale úplně poslední
věc,kterou jsem na podvozku ještě nevyměnil,takže jsem i přes to
spokojenej.. :D :wink:


zkus se mrknout na spojku a setrvák - měl jsem podobný problém u 2.8, po výměně a zkoušení snad všeho se zjistilo že je načnutý dvouhmot. setrvák, který způsoboval chvění motoru na volnoběh


jak poznám "načnutej" setrvák? spojku jsem měnil komplet to je 3měsíce...
Uživatelský avatar
bavo
Registrovaný
Příspěvky: 640
Registrován: ned 19.02.2006 01:00
Bydliště: Žamberk

#32 Příspěvek od bavo »

bunny píše:
bavo píše:Teď proběhla testovací jízda a musím říct,že výměna silentbloků
chvění neodstranila,je to asi trochu lepší,nicméně na volnoběh se
to lehce třepe pořád. V mým případě to byla ale úplně poslední
věc,kterou jsem na podvozku ještě nevyměnil,takže jsem i přes to
spokojenej.. :D :wink:


zkus se mrknout na spojku a setrvák - měl jsem podobný problém u 2.8, po výměně a zkoušení snad všeho se zjistilo že je načnutý dvouhmot. setrvák, který způsoboval chvění motoru na volnoběh


jak poznám "načnutej" setrvák? spojku jsem měnil komplet to je 3měsíce...
Odpovědět