Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
kupa 525 tds r.v98
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
nakolko mam presne toto (98 tds) tak nieco k tomu, aspon take zakladne info:
- motor zohrej, utekaj sa s nim povozit (davaj mu aj na frak) a potom ho nechaj bezat na volnobeh, teplota vody nesmie ist za polku stupnice
- pocuvaj prednu napravu, na nasich cestach dostane zabrat
- pozri ci nebehaju otacky, alebo ci sa netrasie na volnobeh motor/kasna
- pri jazde vyskusaj parkrat prudku akceleraciu, nesmie to dymyt ako nacipovane tdi
- po nazhaveni musi motor chytit okamzite
- a samozrejme zober to aj na dialnicu ci kam a pozri ci netaha niekam
viac veci ma nenapada teraz. inak aka je tam cena? je to kombik?
- motor zohrej, utekaj sa s nim povozit (davaj mu aj na frak) a potom ho nechaj bezat na volnobeh, teplota vody nesmie ist za polku stupnice
- pocuvaj prednu napravu, na nasich cestach dostane zabrat
- pozri ci nebehaju otacky, alebo ci sa netrasie na volnobeh motor/kasna
- pri jazde vyskusaj parkrat prudku akceleraciu, nesmie to dymyt ako nacipovane tdi

- po nazhaveni musi motor chytit okamzite
- a samozrejme zober to aj na dialnicu ci kam a pozri ci netaha niekam
viac veci ma nenapada teraz. inak aka je tam cena? je to kombik?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Tak asi nejrychlejsi kontrola podvozku a spodku vubec, zajet na STK.
Motor, ciste hadicky a nadobka na chladič. Otevrenim vicka na olej vrchni strana cista, nebo juknout na merku jestli je tam dostatek oleje. Hadicky pro vstrikovani paliva pruhledne a bez bublinek. Nikde zadny kablik bez zapojeni. Kolem poj. skrini 100% sucho.
Elektrika, vyzkouset vsecko. Palubni PC, vsechny kontrolky dobre svitici.
Kdyz se neco najde, tak s cenou dolu, nebo nebrat.
TDSa jsou hakliva na turbo, cerpadlo a hlavu.
Cerpadlo, neznam.
Hlava, se pozna vickem oleje ci spinou chladici nadobky.
Turbo, treba sejmout hadicku do sani motoru a nejspis bude zanesene olejem, nemusi byt prave ono, ale vetsinou je to olej z turba.
O karoserii E39 nevim tak jen obecne. prohledat kde neni voda ci rez. Kolem baterky, u rezervy pod tapecirem u zadnich kol. U dveri tesneni jestli nezatyka. Bouracka se pozna snadno nejsou slicovane dily. A lak je decanko zkrupovately, pozna se odrazem nejlepe pod stromem s listim.

Motor, ciste hadicky a nadobka na chladič. Otevrenim vicka na olej vrchni strana cista, nebo juknout na merku jestli je tam dostatek oleje. Hadicky pro vstrikovani paliva pruhledne a bez bublinek. Nikde zadny kablik bez zapojeni. Kolem poj. skrini 100% sucho.
Elektrika, vyzkouset vsecko. Palubni PC, vsechny kontrolky dobre svitici.
Kdyz se neco najde, tak s cenou dolu, nebo nebrat.


TDSa jsou hakliva na turbo, cerpadlo a hlavu.
Cerpadlo, neznam.
Hlava, se pozna vickem oleje ci spinou chladici nadobky.
Turbo, treba sejmout hadicku do sani motoru a nejspis bude zanesene olejem, nemusi byt prave ono, ale vetsinou je to olej z turba.
O karoserii E39 nevim tak jen obecne. prohledat kde neni voda ci rez. Kolem baterky, u rezervy pod tapecirem u zadnich kol. U dveri tesneni jestli nezatyka. Bouracka se pozna snadno nejsou slicovane dily. A lak je decanko zkrupovately, pozna se odrazem nejlepe pod stromem s listim.
no a moja prva skusenost, auto islo na prvy pohlad v poho, len pri 170 km/h na 4-ke a otackach 4 tis. uz dalej nic,ani po prehodeni do 5-tky nic, bol som za kamaratom v bavarii, a on nato ze 2 vstreky menit + hlava vstrekovania, takze diky pekne, dufam ze nabuduce bude stastie, inak asi najlepsie stale rovno na diagnostiku s tym ....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
makho píše:no a moja prva skusenost, auto islo na prvy pohlad v poho, len pri 170 km/h na 4-ke a otackach 4 tis. uz dalej nic,ani po prehodeni do 5-tky nic, bol som za kamaratom v bavarii, a on nato ze 2 vstreky menit + hlava vstrekovania, takze diky pekne, dufam ze nabuduce bude stastie, inak asi najlepsie stale rovno na diagnostiku s tym ....
No škoda, ale na slovensku to je jak v čechách, každé ojeté auto bude mít nějaký problém, spíš bych se s ním dohodl na nějaké lepší ceně. Pokud budeš vážný zájemce.

A pokud to auto nemá vyložené prasklou hlavu či turbo před smrtí, tak by to auto mohlo být po dobrém majiteli.
