Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

kupa 525 tds r.v98

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
makho
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#1 Příspěvek od makho »

poradte prosim detailne, co vsetko pozriet pri kupe, fakt vsetko co vas napadne,dik
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00

#2 Příspěvek od Martinéz »

dej hledat, je to tu jak u blbejch..
makho
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#3 Příspěvek od makho »

tiez rada....
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Baxon »

makho píše:tiez rada....

:D :D :D

ne opravdu, jestli se tady napsalo mraky informací, tak o TDS snad nejvíc :wink:
makho
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#5 Příspěvek od makho »

hej hej len konkretne ku kupe som fakt ziadne rady nenasiel, zislo by sa mi toho trochu viac a hlavne pokope, keby niekto, tak dikec
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00

#6 Příspěvek od error-motohanz »

opravdu to tu najdes.... :wink:
makho
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#7 Příspěvek od makho »

tak predsa ked bude chciet niekto pomoct nech mi to rozpise, fakt dik
peter_BA
Registrovaný
Příspěvky: 12
Registrován: úte 22.08.2006 00:00

#8 Příspěvek od peter_BA »

nakolko mam presne toto (98 tds) tak nieco k tomu, aspon take zakladne info:

- motor zohrej, utekaj sa s nim povozit (davaj mu aj na frak) a potom ho nechaj bezat na volnobeh, teplota vody nesmie ist za polku stupnice
- pocuvaj prednu napravu, na nasich cestach dostane zabrat
- pozri ci nebehaju otacky, alebo ci sa netrasie na volnobeh motor/kasna
- pri jazde vyskusaj parkrat prudku akceleraciu, nesmie to dymyt ako nacipovane tdi :-)
- po nazhaveni musi motor chytit okamzite
- a samozrejme zober to aj na dialnicu ci kam a pozri ci netaha niekam

viac veci ma nenapada teraz. inak aka je tam cena? je to kombik?
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od gyrous »

Tak asi nejrychlejsi kontrola podvozku a spodku vubec, zajet na STK. :wink:
Motor, ciste hadicky a nadobka na chladič. Otevrenim vicka na olej vrchni strana cista, nebo juknout na merku jestli je tam dostatek oleje. Hadicky pro vstrikovani paliva pruhledne a bez bublinek. Nikde zadny kablik bez zapojeni. Kolem poj. skrini 100% sucho.
Elektrika, vyzkouset vsecko. Palubni PC, vsechny kontrolky dobre svitici.
Kdyz se neco najde, tak s cenou dolu, nebo nebrat. :twisted: :wink:
TDSa jsou hakliva na turbo, cerpadlo a hlavu.
Cerpadlo, neznam.
Hlava, se pozna vickem oleje ci spinou chladici nadobky.
Turbo, treba sejmout hadicku do sani motoru a nejspis bude zanesene olejem, nemusi byt prave ono, ale vetsinou je to olej z turba.
O karoserii E39 nevim tak jen obecne. prohledat kde neni voda ci rez. Kolem baterky, u rezervy pod tapecirem u zadnich kol. U dveri tesneni jestli nezatyka. Bouracka se pozna snadno nejsou slicovane dily. A lak je decanko zkrupovately, pozna se odrazem nejlepe pod stromem s listim.
makho
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: úte 21.11.2006 01:00

#10 Příspěvek od makho »

no a moja prva skusenost, auto islo na prvy pohlad v poho, len pri 170 km/h na 4-ke a otackach 4 tis. uz dalej nic,ani po prehodeni do 5-tky nic, bol som za kamaratom v bavarii, a on nato ze 2 vstreky menit + hlava vstrekovania, takze diky pekne, dufam ze nabuduce bude stastie, inak asi najlepsie stale rovno na diagnostiku s tym ....
kosa
Registrovaný
Příspěvky: 348
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od kosa »

hodně dlouho budeš hledat tds bez chyb , a to hlavní stejně nepoznáš na místě, jeden příklad TDS 99 krasomila bez vady běžela jak víno vše ok, a po cca 35 tis km praskla klikovka - bez předchozího varování - takže každá rada drahá jo a motor nikde nebyl, ale pan šel do nového z bmw a ted je to kára
gyrous
Registrovaný
Příspěvky: 787
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od gyrous »

makho píše:no a moja prva skusenost, auto islo na prvy pohlad v poho, len pri 170 km/h na 4-ke a otackach 4 tis. uz dalej nic,ani po prehodeni do 5-tky nic, bol som za kamaratom v bavarii, a on nato ze 2 vstreky menit + hlava vstrekovania, takze diky pekne, dufam ze nabuduce bude stastie, inak asi najlepsie stale rovno na diagnostiku s tym ....


No škoda, ale na slovensku to je jak v čechách, každé ojeté auto bude mít nějaký problém, spíš bych se s ním dohodl na nějaké lepší ceně. Pokud budeš vážný zájemce. :wink:
A pokud to auto nemá vyložené prasklou hlavu či turbo před smrtí, tak by to auto mohlo být po dobrém majiteli. 8)
Odpovědět