nechladi motor
-
lamar
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Zdravim, mam taky problem..Normalne si tak soferujem a zrazu vidim ze teplota stupla do 3 pola stupnice a postupne sa priblizovala k cervenemu..Tam sa udrzala asi tak 3 min a potom zasa rychlo za 2 sec klesla naspat..Toto sa zopakovalo asi 5x vzdy tak po 5 minutach..predtym mi to drzalo teplotu uplne super..Kurenie funguje, vsetko slape, len toto ma stve.chladiaca kvapalina tam samozrejme je .dik moc
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
-
lamar
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
-
patras
- Čestný člen
- Příspěvky: 7095
- Registrován: pát 02.05.2003 00:00
- Bydliště: Náchod
- Klubové ID: 7
-
lamar
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
-
landys
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
-
lamar
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
lamar
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
-
lamar
- Registrovaný
- Příspěvky: 36
- Registrován: sob 17.06.2006 00:00
Tak som teda sa pokusal svojpomocne odvzdusnit..Zapol som motor na chladici som nasiel plastovy srobik vedla otvoru kam sa leje kvapalina..Bol tam napis nieco ako enluftung..pokrutil som a isiel vzduch..Potom segra trochu zoslapla pedal na 3000 otacok a pomaly sa z toho zacala valit biela pena..potom zasa stiahla nohu z plynu a zasa isiel iba vzduch...mam cakat pri neutrali a normalnych volnych otackach kym nepotecie kvapalina, alebo je to ok ze tecie iba pri vyssich otackach..Snad som nic nepohnojil...
-
milo
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
-
miculash
- Registrovaný
- Příspěvky: 176
- Registrován: pon 15.05.2006 00:00
- Bydliště: Brno/HK
-
gogoho
- Registrovaný
- Příspěvky: 395
- Registrován: stř 22.03.2006 01:00
- Klubové ID: 1902
-
pysta
- Registrovaný
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 02.08.2006 00:00
-
technolog
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: pát 24.11.2006 01:00
Pokus se najít nejvyšši na motoru (v motorovém prostoru), a tam se pokus najít odvzdušňovací šroub. Já myslim že ten na chladiči neni v nejvyšší úrovni. Já mám e34 525 m20 a odvzdušňovací šroub mám na termostatu= nejvyšší místo kudy prochází cladicí kapalina (na cladiči ho mám taky ale ten slouží k odvzdušnění chladiče), ty ho můžeš mít trochu jinde. Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli). Nebo je špatnej termostat (můžeš ho vymontovat doma ho hodit do hrnce se studenou vodou a na sporáku to uvařit, kontrolovat teplotu a jestli se termostat otevírá dřív než se to začne vařit- myslim že tak v 90°C už by měl bejt plně otevřenej když ne tak ho zahoď a kup si jinej). Vodní pumpa by to bejt neměla- to by se to hřálo pořád a ne jen někdy... Přeju úspěch
škoda 1000mb rv68
BMW e21 316 rv78
BMW e34 525 rv88
škoda 1000mb rv68
BMW e21 316 rv78
BMW e34 525 rv88
-
milonovo
- Registrovaný
- Příspěvky: 711
- Registrován: sob 23.07.2005 00:00
- Bydliště: Kolín
- Klubové ID: 842
-
Pavel H
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
To není pravda. Takto špatnou visko nepoznáš!!! Už je to tu několikrát probíráno viz tlačítko HLEDATtechnolog píše:Jinak může bejt špatná viskospojka na vrtuli cladiče (to poznáš když vypneš na provozní teplotu zahřátej motor a zkusíš vrtulí zatočit když pujde stejně lehce točit jako při studenym motoru- to si taky vyzkoušej ať máš možnost porovnání tak je špatná viskospojka na vrtuli).
-
stanley07
- Registrovaný
- Příspěvky: 445
- Registrován: sob 06.09.2003 00:00
- Bydliště: Teplice
- Klubové ID: 1032
Sám tohle auto na 99% neodvzdušníš. Ale to není ten problém. Vypadá to na termostat. Zřejmě se seká a proto to jednou hřeje a podruhý nee. Vyměň ho a budeš mít klid, Je to i s prací záležitost za pár stovek. Já jsem to řešil nedávno. Jen jsem pak na odvzdušnění musel do BMW servisu. Potrvrdili mi, že to jde svépomocí opravdu špatně, ne-li vůbec. Hodně štěstí.
