Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
bmw 523i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1641
- Registrován: pát 05.11.2004 01:00
- Bydliště: Strakonice (Jižní Čechy)
chewbacca píše:mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?
Jestli myslíš zvuk za levou mřížkou na panelu klimačky, tak podle mně je to ventilátorek chlazení "nějakejch součástek" uvnitř a vypne se sám za nějakou dobu (možná podle teploty). To že chrčí je podle mně tím, že je zaprášenej a ten prach se tam nalepil nebo napek. Kdyžtak mně někdo opravte.
chewbacca píše:mam bmw 523i e39 r.v. 96 a v palubovce na ovladani klimosky mi hrozne vrni i kdyz vypnu motor ...ptal jsem se a prej to je na udrzovani teploty v aute i kdyz je vyplej motor....nevite nekdo co je na tom pravdy a jestli to jde nejak vypnout?
cau, mam stejny auto, teda o rok mladsi, a udrzovani teploty v aute i po vypnuti motoru je volitelna funkce. Zapina se talcitkem REST.....

Rada: najdi si pojistku od klimosky a zkus ji vyndat...a podobnym zpusobem postupuj nez dosahnes vysledku. Tedy nez zjistis ceho je to soucast.
Ale pravda ze kdyz otocim klickem tak se za palubovkou ozve spousta servo motorku a vydav ato zvuky jak robot...

P-J píše:Je to větráček, který nasává vzduch s kabiny přes čidlo vnitřní teploty. A i po vypnutí zaplaování jede ještě nějakou dobu proto, aby se v případě, že za chvíli sedneš do auta a zase pojedeš, byla na čidle aktuální vnitřní teplota. Kdyby nešel, tak v létě by tam byla vysoká teplota.
oka diky za vysvetlenou .....a jeste dotaz....kolik zhruba vyjde vymena oleje v prevodovce?