Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
automaticka prevodovka e39
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
Nemusí být hned spálená lamela. Na spátečku se používá ozubené kolo do kterého při zařazení zpátečky zapadne aretační kolík. Většinou když si to dáš opravit tak ti chcou hned všichni měnit celou převodovku.
Jinak známej měl podobnej problém na TDS a měl tam málo oleje.
Také jsem se setkal u Mitsubishi (už se nepamatuju jestli to byla Sigma nebo Galant), že také nešla řadit zpátečka a technik řekl že se musí generálkovat převodovka. Nakonec to byl jen vypadlej konektor....
Nejhorší je, že u nás automatickým převodovkám dobře rozumí jen v málo servisech a proto chcou vždycky vše vyměnit a ne jen tu špatnou část.
Z pohledu přijímacího technika je to ale logické.
Jinak známej měl podobnej problém na TDS a měl tam málo oleje.
Také jsem se setkal u Mitsubishi (už se nepamatuju jestli to byla Sigma nebo Galant), že také nešla řadit zpátečka a technik řekl že se musí generálkovat převodovka. Nakonec to byl jen vypadlej konektor....
Nejhorší je, že u nás automatickým převodovkám dobře rozumí jen v málo servisech a proto chcou vždycky vše vyměnit a ne jen tu špatnou část.
Z pohledu přijímacího technika je to ale logické.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
u e34 - jak ktera .. mam taky jenom zespoda - ale nevim presne na vymenu jsem byl v serviseBeXTeR píše:u E39.. muzu poprosit o info, jak se dela ta kontrola ?? prece kdyz je ta zatka zespoda, tak to vytece a zjistim prdlajs jestli je tam toho akorat.. nebo v tom je nejaky figl ?
a bwt, u E34 neni potreba koukat zespoda, ta ma normalni merku u motoru..
petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
nevim jak to presne je, ale hladina se kontroluje pri zahratem oleji, je to zespodu a je tam nejaky prepad nebo co, a kdyz to tece tak je ho tam dost.....BeXTeR píše:u E39.. muzu poprosit o info, jak se dela ta kontrola ?? prece kdyz je ta zatka zespoda, tak to vytece a zjistim prdlajs jestli je tam toho akorat.. nebo v tom je nejaky figl ?
a bwt, u E34 neni potreba koukat zespoda, ta ma normalni merku u motoru..

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 675
- Registrován: čtv 29.09.2005 00:00
- Bydliště: Kroměříž
- Kontaktovat uživatele:
U E34.. kontrolní šroub zespodu, není to výpustný šroub (není to nejnižší bod převodovky), olej se vypouští sejmutím vany.
Postup:
1)převodovka se zahřeje na provozní teplotu (asi 20km)
2)auto zvedneme nebo zajedeme na montážní jámu (auto musí zůstat ve
vodorovná poloze)
3)necháme se nastartovaný motor a zařazeno P
4)opatrně odšroubujeme kontrolní šroub, odkud by měl vytékat převo-
dový olej. Kontrolní šroub určuje optimální hladinu oleje v automatic-
ké převodovce. V případě, že olej nevytéká doplníme tímto otvorem
příslušný olej. Je zapotřebí plnícího zařízení (lze také podomácku
vyrobit z čisté plastové láhve a hadičky) bez kterého olej nelze doplnit.
5)po doplnění zašroubujeme zátku a provedeme zkušební jízdu.
Postup pro E39 je obdobný.
Postup:
1)převodovka se zahřeje na provozní teplotu (asi 20km)
2)auto zvedneme nebo zajedeme na montážní jámu (auto musí zůstat ve
vodorovná poloze)
3)necháme se nastartovaný motor a zařazeno P
4)opatrně odšroubujeme kontrolní šroub, odkud by měl vytékat převo-
dový olej. Kontrolní šroub určuje optimální hladinu oleje v automatic-
ké převodovce. V případě, že olej nevytéká doplníme tímto otvorem
příslušný olej. Je zapotřebí plnícího zařízení (lze také podomácku
vyrobit z čisté plastové láhve a hadičky) bez kterého olej nelze doplnit.
5)po doplnění zašroubujeme zátku a provedeme zkušební jízdu.
Postup pro E39 je obdobný.