Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Baterie E39
-
Marwin
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Může mi někdo poradit dobrou baterii do E39 523i
Přemýšlím o 80Ah, ale fakt nevím která značka je dobrá a které se vyhnout (Bateria Slaný je samozřejmě z konkurzu předem vyřazena). A protože očekávám i některé rady typu "plochá", "tužková" nebo "9-ti voltová" - díky ty ne, ty už jsem zkoušel a není to ono.
Potřebuju typ na opravdu dobrou baterii, ta současná už jde do kytek. Díky za pomoc.
-
Marwin
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Díky, ale to je zrovna značka, které bych se chtěl vyhnout - tím neříkám, že je špatná, ale prostě jí nevěřím. Nechala mne kdysi po půl roce ve štychu a co ti je na cestách platná 3 letá záruka, když na dojetí domů musíš stejně sehnat jinou?!stepmir píše:Akuma by měla bohatě stačit !!!! 3 roky záruka....
Je to tak rok nebo dva zpatky co jsem videl test baterii v zimnich podminkach a nejvetsi kapacitu si udrzela a nejvic studenejch startu zvladla Varta Blue Dynamic!! Byl to vitez testu takze bych doporucoval ji. Sam jsem si ji asi 2 mesice zpatky koupil do auta. Kupodivu treba zde zminovany banner dopadl zcela prumerne...
Hele dejte si na ty 100Ah pozor. Už se to zde v minulosti také řešilo. Musí vám to totiž taky stihnout dobíjet alternátor. Já ji měl ve 325TDs (novou) a při mém stylu ježdění (hlavně poskakování po městě) se mi nestíhala dobíjet a pak dávala malej startovací proud. Tudíž vždy tak po 14ti dnech jsem musel znovu dobít a to byl altík naprosto OK.
- Pavel 528
- Registrovaný
- Příspěvky: 1263
- Registrován: stř 09.07.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
totalni nesmysl,kapacita baterie na dobijeni alternatorem NEMA absolutni vliv,pokud je OK altik,dobije v poho 74Ah i 100Ah....zrovna tak by dobil 200Ah baterii,kdyby tam byla...major píše:Hele dejte si na ty 100Ah pozor. Už se to zde v minulosti také řešilo. Musí vám to totiž taky stihnout dobíjet alternátor. Já ji měl ve 325TDs (novou) a při mém stylu ježdění (hlavně poskakování po městě) se mi nestíhala dobíjet a pak dávala malej startovací proud. Tudíž vždy tak po 14ti dnech jsem musel znovu dobít a to byl altík naprosto OK.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no já mám v TDS taky 100Ah a no problem,major píše:Hele dejte si na ty 100Ah pozor. Už se to zde v minulosti také řešilo. Musí vám to totiž taky stihnout dobíjet alternátor. Já ji měl ve 325TDs (novou) a při mém stylu ježdění (hlavně poskakování po městě) se mi nestíhala dobíjet a pak dávala malej startovací proud. Tudíž vždy tak po 14ti dnech jsem musel znovu dobít a to byl altík naprosto OK.
jezdím hondě poskakovačky .
-
Marwin
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Pavel 528 píše:totalni nesmysl,kapacita baterie na dobijeni alternatorem NEMA absolutni vliv,pokud je OK altik,dobije v poho 74Ah i 100Ah....zrovna tak by dobil 200Ah baterii,kdyby tam byla...major píše:Hele dejte si na ty 100Ah pozor. Už se to zde v minulosti také řešilo. Musí vám to totiž taky stihnout dobíjet alternátor. Já ji měl ve 325TDs (novou) a při mém stylu ježdění (hlavně poskakování po městě) se mi nestíhala dobíjet a pak dávala malej startovací proud. Tudíž vždy tak po 14ti dnech jsem musel znovu dobít a to byl altík naprosto OK.
2major: v tomto případě bohužel nemá servis pravdu. Platí to, co píše Pavel 528
No já si myslím, že právě pravdu měli. Přesně to mi říkali, že se to při těch popojížděčkách po městě nestihne dobít. Např. 6x za den jsem poskočil tak o dva km a mezitím cca 1-2h přestávky. Tudíž pořád studené starty se žhavením a takto třeba 5dní v kuse, pak to o výkendu stálo v garáži a pak znovu to samé bez delší jízdy. Jo a měl jsem vždy při stání zapnutý alarm. No a pak jsem nemohl nastartovat a musel jsem dobíjet. Myslím tedy, že mi nekecali.Marwin píše:Pavel 528 píše:totalni nesmysl,kapacita baterie na dobijeni alternatorem NEMA absolutni vliv,pokud je OK altik,dobije v poho 74Ah i 100Ah....zrovna tak by dobil 200Ah baterii,kdyby tam byla...major píše:Hele dejte si na ty 100Ah pozor. Už se to zde v minulosti také řešilo. Musí vám to totiž taky stihnout dobíjet alternátor. Já ji měl ve 325TDs (novou) a při mém stylu ježdění (hlavně poskakování po městě) se mi nestíhala dobíjet a pak dávala malej startovací proud. Tudíž vždy tak po 14ti dnech jsem musel znovu dobít a to byl altík naprosto OK.![]()
![]()
(rozdíl je pouze v čase, větší kapacita se bude do plného nabití nabíjet déle)
2major: v tomto případě bohužel nemá servis pravdu. Platí to, co píše Pavel 528
-
ajfel
- Registrovaný
- Příspěvky: 1164
- Registrován: pát 25.02.2005 01:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 321
fakt ver klukum tady .. v servise nemeli pravdu ..major píše:No já si myslím, že právě pravdu měli. Přesně to mi říkali, že se to při těch popojížděčkách po městě nestihne dobít. Např. 6x za den jsem poskočil tak o dva km a mezitím cca 1-2h přestávky. Tudíž pořád studené starty se žhavením a takto třeba 5dní v kuse, pak to o výkendu stálo v garáži a pak znovu to samé bez delší jízdy. Jo a měl jsem vždy při stání zapnutý alarm. No a pak jsem nemohl nastartovat a musel jsem dobíjet. Myslím tedy, že mi nekecali.
kdyz mas 80Ah baterku a vybijes ji, tak nabit ji zpet v aute trva stejne dlouho jako 100Ah baterku na 80% a mas stejnou kapacitu .. vyhodou 100Ah kapacity je to, ze ji muzes dobit dale ....
myslis, ze startem vezmes z 300Ah baterky vice energie nez z 80Ah?
vezmes stejne a ten stejny dil musis zpet dobit ...
vetsi baterka Ti vydrzi na takove skakani dele ... pak ji musis nabit stejne jako tu mensi ..
A co napětí a proud, neklesnou při tomto typu provozu nějak nebezpečně pod provozní hodnoty? A netrvá pak dobytí baterie s vyšší kapacitou než je předepsána déle?ajfel píše:fakt ver klukum tady .. v servise nemeli pravdu ..major píše:No já si myslím, že právě pravdu měli. Přesně to mi říkali, že se to při těch popojížděčkách po městě nestihne dobít. Např. 6x za den jsem poskočil tak o dva km a mezitím cca 1-2h přestávky. Tudíž pořád studené starty se žhavením a takto třeba 5dní v kuse, pak to o výkendu stálo v garáži a pak znovu to samé bez delší jízdy. Jo a měl jsem vždy při stání zapnutý alarm. No a pak jsem nemohl nastartovat a musel jsem dobíjet. Myslím tedy, že mi nekecali.
kdyz mas 80Ah baterku a vybijes ji, tak nabit ji zpet v aute trva stejne dlouho jako 100Ah baterku na 80% a mas stejnou kapacitu .. vyhodou 100Ah kapacity je to, ze ji muzes dobit dale ....
myslis, ze startem vezmes z 300Ah baterky vice energie nez z 80Ah?
vezmes stejne a ten stejny dil musis zpet dobit ...
vetsi baterka Ti vydrzi na takove skakani dele ... pak ji musis nabit stejne jako tu mensi ..
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
kapacita udává kolik náboje je možno uchovat, resp je to proud x čas, od toho Ampér hodina,
pokud mám 80Ah baterku a 100Ah baterku, tak řeknu že napětí obou nabitých je třeba
12,6V (dáno konstrukcí baterie)
takže když obě nabiju nabíječkou naplno a jezdím s tím, a řeknu že start si sebere cca 250A po dobu 2s, tj 0,138AH, k tomu světla apod, no řekněmě že se to prostě vybíjí a altík je asi špatnej a dává mín,
pokud z obou baterii odčerpám 20Ah, budu mít místo 100 a 80, jen 80 a 60, pokud zase 20Ah dodám, budou zase plně nabíte, ovšem je tu nějakej samovybíjecí proud a tak a spíš jde o konstrukci baterie než o kapacitu, ale teoreticky pokud se obě nabijou naplno a nebudete to stíhat dobíjet, auto se 100Ah by mělo jezdit dýl
pokud mám 80Ah baterku a 100Ah baterku, tak řeknu že napětí obou nabitých je třeba
12,6V (dáno konstrukcí baterie)
takže když obě nabiju nabíječkou naplno a jezdím s tím, a řeknu že start si sebere cca 250A po dobu 2s, tj 0,138AH, k tomu světla apod, no řekněmě že se to prostě vybíjí a altík je asi špatnej a dává mín,
pokud z obou baterii odčerpám 20Ah, budu mít místo 100 a 80, jen 80 a 60, pokud zase 20Ah dodám, budou zase plně nabíte, ovšem je tu nějakej samovybíjecí proud a tak a spíš jde o konstrukci baterie než o kapacitu, ale teoreticky pokud se obě nabijou naplno a nebudete to stíhat dobíjet, auto se 100Ah by mělo jezdit dýl
Takže to vytáhnu. Mám v E34 55ku baterku, zatím stačí, mám povypínané světýlka uvnitř, rádio si pouštím jen když jede motor...
prostě drží, ale jak jsem zjistil je tam ta baterie už nějaký ten pátek tak se začínám poohlížet po něhaké nové.
Jakou by jste hodili do 525iX ? Je to v plné palbě takže elektro blbostí je tam plno
Koukal jsem na ty Varty Blue Dynamic, otázkou je kolikátka se tam pod sedačku vejde.
Jakou by jste hodili do 525iX ? Je to v plné palbě takže elektro blbostí je tam plno
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
čím lepší dáš, tím dyl vydrží, doporučuju Varta Silver Dynamic a kapacitu vybírat podle místa dal bych tam aspon 72AhaDAm píše:Takže to vytáhnu. Mám v E34 55ku baterku, zatím stačí, mám povypínané světýlka uvnitř, rádio si pouštím jen když jede motor...prostě drží, ale jak jsem zjistil je tam ta baterie už nějaký ten pátek tak se začínám poohlížet po něhaké nové.
Jakou by jste hodili do 525iX ? Je to v plné palbě takže elektro blbostí je tam plnoKoukal jsem na ty Varty Blue Dynamic, otázkou je kolikátka se tam pod sedačku vejde.
