To tady máme, ale mnoho chytrých elektrikářů.

Škoda, že pracuji v oboru. Zase mě chytáte naprosto zbytečně a nemístně za slovo.

Zmiňoval jsem, že nejni na místě, alternátoru, který je v prvovýrobě montován do BMW nutné nikterak ulehčovat výkon. Reagoval jsem na článek, kde se jedinec pokoušel vysvětlovat, že když vymění klasickou žárovku za LED diody, zjevně uleví alternátoru a tím mu evidentně pomůže. Nepomůže. Ten altík je prostě konstruován a nastaven tak, že mu plná zátěž naprosto neuškodí. A pokud se budeme bavit o vyhř. sedačkách, zrcátkách a sklech, tak mu hafo LED diod nahrazených za dvě žárovky nikterak výkon neuleví. A pokud jde o směrová světla, tak o tom se snad ani rozepisovat nebudu.

To, že je altík chlazen, je zase hláška do vzduchu, tak jako, že je chlazen motor na autě..

A vůbec..

Je na místě majitelů BMW řešit, co kdy a kde může zapnout?

To by byl pěknej voser a jak koukám, větčinu z vás se to evidentně týká.

To vás tedy pěkně lituji.

Je to právě tím, že experimentujete a potom se klepete.. "ježišimarjá, můžu to zapnout? Já, že tam mám neorigo halogen..

Jen, aby mi to nevyhořelo

To se snad na majitele vozu BMW ani nesluší..
