Kontrolu prasklejch zarovek sem videl u kolegy v praci na e34. Nemeri se primo odpor vlakna, ale na tistaku je udelana special cesticka, kterou prochazi proud spolecne s zarovkou. A v tom miste se snima ubytek napeti na ty cesticce. Prdne jarofka, nejde proud neni napeti. Tohle de celkem v poho vyradit. Asi to bude stejny i na novejsich modelech, nevim. Ten napad s tim paralelnim odporem bych vyhodnotil jako zcestnej. Protoze uz 5 Watt odpor je velkej (keramika) a topi jak svin. Nehlede na to, ze diody sou hlavne kuliva uspore. A tohle reseni nic neresi.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
diody místo zárovek,ale
-
Rubini
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: úte 09.05.2006 00:00
- Bydliště: Jablonec n/N Praha
- Kontaktovat uživatele:
To LUPO: Jo promin, nak sem to blbe s tema blinkrama precet. Jestli ses z Pha, nebo Lbc klidne bych se ti na ty diody kouknul. Pri zapojeni zalezi na polarite, zkus to zkontrolovat.
Kontrolu prasklejch zarovek sem videl u kolegy v praci na e34. Nemeri se primo odpor vlakna, ale na tistaku je udelana special cesticka, kterou prochazi proud spolecne s zarovkou. A v tom miste se snima ubytek napeti na ty cesticce. Prdne jarofka, nejde proud neni napeti. Tohle de celkem v poho vyradit. Asi to bude stejny i na novejsich modelech, nevim. Ten napad s tim paralelnim odporem bych vyhodnotil jako zcestnej. Protoze uz 5 Watt odpor je velkej (keramika) a topi jak svin. Nehlede na to, ze diody sou hlavne kuliva uspore. A tohle reseni nic neresi.
Kontrolu prasklejch zarovek sem videl u kolegy v praci na e34. Nemeri se primo odpor vlakna, ale na tistaku je udelana special cesticka, kterou prochazi proud spolecne s zarovkou. A v tom miste se snima ubytek napeti na ty cesticce. Prdne jarofka, nejde proud neni napeti. Tohle de celkem v poho vyradit. Asi to bude stejny i na novejsich modelech, nevim. Ten napad s tim paralelnim odporem bych vyhodnotil jako zcestnej. Protoze uz 5 Watt odpor je velkej (keramika) a topi jak svin. Nehlede na to, ze diody sou hlavne kuliva uspore. A tohle reseni nic neresi.
Marwin píše:Tady máš ten link ty chudáčku ...Maxiczech píše:Ano! V rámci svých možností se snažíš pomoct. Bohužel tvé znalosti jsou tak žalostné, že normálně krofeš vo hovně. Nikomu to nic nedá, ale zřejmě tvůj pocit, ti dodává jiné myšlenky. Tak to tady pěkně prolistuj a hoď sem link, kdy jsi někomu konkrétně pomohl..Marwin píše: Jak mi v Aši říkají ti musí být celkem jedno. Problém je v tom, že na rozdíl od tebe a tvých přiblých keců se snažím v rámci svých znalostí lidem pomoc nebo aspoň poradit.Ty by si měl v první řadě starat o sebe, pak změnit svůj nick na maxicocot a neříkají ti náhodou v Praze "Diagnostík"?
Rezistore..
-
voko21
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
"Debata o howně" ,jako je to už v jednom případě.
LEDky se mi líbí do těch zadních lamp, tam jsou SMD na plošným spoji, tak by to šlo udělat podobně i do předních blinkrů a ten odpor tam může bejt už na tom plošnáku. Když ten plošný spoj bude umístěný šikmo pod sklem, tak se podle mě nemůže stát, že to odněkud nebude vidět. Spíš jak se na to bude tvářit STK nebo někdo z Kryštofů.
Děkuji za tvůj link, ve kterém jsi někomu konkrétně poradil..Marwin píše:Tím linkem je ten myšlený obrázek "maxicocot.jpg" s tvojí přitroublou odbornou radou ty chudáčku vymaštěnej a slepejMaxiczech píše:![]()
To je právě ono.
![]()
Žádnej link tu není..
![]()
![]()
Pokud nebudeš pořizovat nějaký druhořadý shity, jako je to tu u mnoho případů (pak pláčouvoko21 píše:Aby se tu vinou jednoho .... nemusely přejmenovat všechny fora na:
"Debata o howně" ,jako je to už v jednom případě.![]()
LEDky se mi líbí do těch zadních lamp, tam jsou SMD na plošným spoji, tak by to šlo udělat podobně i do předních blinkrů a ten odpor tam může bejt už na tom plošnáku. Když ten plošný spoj bude umístěný šikmo pod sklem, tak se podle mě nemůže stát, že to odněkud nebude vidět. Spíš jak se na to bude tvářit STK nebo někdo z Kryštofů.
-
Pavel H
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?Maxiczech píše:Jsem si zcela jist, že elektrika v BMW nemá chybu. I když pustíš všechny spotřebiče, vč. vyhř. sedaček, všech skel, zrcátek a rosvítíš všechna mlhová a dálková světla a zapojíš kávovar do zapalování, tak altík se maximálně jemně zahřeje a Tobě se možná jen zasměje, že jsi mu ulevil LED diodou. Mám pocit, že ten Tvůj názor je divnej. Né blbej..
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
-
Marwin
- Registrovaný
- Příspěvky: 113
- Registrován: stř 05.01.2005 01:00
- Bydliště: Aš
- Klubové ID: 710
- Kontaktovat uživatele:
Pavel H píše:Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?Maxiczech píše:Jsem si zcela jist, že elektrika v BMW nemá chybu. I když pustíš všechny spotřebiče, vč. vyhř. sedaček, všech skel, zrcátek a rosvítíš všechna mlhová a dálková světla a zapojíš kávovar do zapalování, tak altík se maximálně jemně zahřeje a Tobě se možná jen zasměje, že jsi mu ulevil LED diodou. Mám pocit, že ten Tvůj názor je divnej. Né blbej..
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22
něco jako Ohmův zákon mu Pavle nic neřekne, takže ani nepředpokládám, že by si mohl představit ztrátový výkon na altíku při rozsvícených světlech (a to nemyslím zrovna dálkový)
-
Pavel H
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
To je mi jasne, ze o tom vubec nic nevi. Jen jsem mu chtel ukazat jake tady pise blaboly. Pokud by totiz zapnul vsechny spotrebice tak na altiku muze smazit vajickaMarwin píše:Pavel H píše:Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?Maxiczech píše:Jsem si zcela jist, že elektrika v BMW nemá chybu. I když pustíš všechny spotřebiče, vč. vyhř. sedaček, všech skel, zrcátek a rosvítíš všechna mlhová a dálková světla a zapojíš kávovar do zapalování, tak altík se maximálně jemně zahřeje a Tobě se možná jen zasměje, že jsi mu ulevil LED diodou. Mám pocit, že ten Tvůj názor je divnej. Né blbej..
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22![]()
něco jako Ohmův zákon mu Pavle nic neřekne, takže ani nepředpokládám, že by si mohl představit ztrátový výkon na altíku při rozsvícených světlech (a to nemyslím zrovna dálkový). Pro někoho je to nepředstavitelné, že 10A jistič zvládne osvětlení průměrného bytu a přitom při rozsvícených světlech (tlumených) musí altík vydat 16A aby těch 190W uživil
To tady máme, ale mnoho chytrých elektrikářů.
Škoda, že pracuji v oboru. Zase mě chytáte naprosto zbytečně a nemístně za slovo.
Zmiňoval jsem, že nejni na místě, alternátoru, který je v prvovýrobě montován do BMW nutné nikterak ulehčovat výkon. Reagoval jsem na článek, kde se jedinec pokoušel vysvětlovat, že když vymění klasickou žárovku za LED diody, zjevně uleví alternátoru a tím mu evidentně pomůže. Nepomůže. Ten altík je prostě konstruován a nastaven tak, že mu plná zátěž naprosto neuškodí. A pokud se budeme bavit o vyhř. sedačkách, zrcátkách a sklech, tak mu hafo LED diod nahrazených za dvě žárovky nikterak výkon neuleví. A pokud jde o směrová světla, tak o tom se snad ani rozepisovat nebudu.
To, že je altík chlazen, je zase hláška do vzduchu, tak jako, že je chlazen motor na autě.. 
A vůbec..
Je na místě majitelů BMW řešit, co kdy a kde může zapnout?
To by byl pěknej voser a jak koukám, větčinu z vás se to evidentně týká.
To vás tedy pěkně lituji.
Je to právě tím, že experimentujete a potom se klepete.. "ježišimarjá, můžu to zapnout? Já, že tam mám neorigo halogen..
Jen, aby mi to nevyhořelo
To se snad na majitele vozu BMW ani nesluší.. 
A vůbec..
- bergos
- Registrovaný
- Příspěvky: 4075
- Registrován: sob 02.10.2004 00:00
- Bydliště: OSTRAVA!!!
- Klubové ID: 159
abys ho viděl i ty jako nepřispivatel...Maxiczech píše:Děkuji za tvůj link, ve kterém jsi někomu konkrétně poradil..Marwin píše:Tím linkem je ten myšlený obrázek "maxicocot.jpg" s tvojí přitroublou odbornou radou ty chudáčku vymaštěnej a slepejMaxiczech píše:![]()
To je právě ono.
![]()
Žádnej link tu není..
![]()
![]()
Stačilo..
To mluví za vše.
Škoda, mě se tam žádný obrázek nezobrazuje.
Jsem totiž Maximální social edition.
A nadávat ti po netu nebudu. Měj se pokud možno pěkně..

Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi

Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
-
Pavel H
- Registrovaný
- Příspěvky: 3694
- Registrován: ned 18.01.2004 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 98
Panebože zač nás trestáš??? Je možné, aby existoval takový trotl? Je a je na BMW fóru. Nechceš jít rozdávat rady někam jinam? Uděláš tady mnoha lidem velkou radost.Maxiczech píše:To tady máme, ale mnoho chytrých elektrikářů.Škoda, že pracuji v oboru. Zase mě chytáte naprosto zbytečně a nemístně za slovo.
Zmiňoval jsem, že nejni na místě, alternátoru, který je v prvovýrobě montován do BMW nutné nikterak ulehčovat výkon. Reagoval jsem na článek, kde se jedinec pokoušel vysvětlovat, že když vymění klasickou žárovku za LED diody, zjevně uleví alternátoru a tím mu evidentně pomůže. Nepomůže. Ten altík je prostě konstruován a nastaven tak, že mu plná zátěž naprosto neuškodí. A pokud se budeme bavit o vyhř. sedačkách, zrcátkách a sklech, tak mu hafo LED diod nahrazených za dvě žárovky nikterak výkon neuleví. A pokud jde o směrová světla, tak o tom se snad ani rozepisovat nebudu.
To, že je altík chlazen, je zase hláška do vzduchu, tak jako, že je chlazen motor na autě..
A vám se tady ty tlachy jako líbí?
Je normální řešit alternátor na autě BMW? Co jak zvládne a kdy jak je zatížen? Možná ze zajímavosti technických specifikací. Jinak jsme si snad nikdo nepořizoval BMW, abychom se omezovali cokoliv zapnout..
BMW je hlavně o pohodě a o tom, že ti tohle auto nedá šanci, aby tě cokoliv na něm nasralo..
A vo tom jednoduše značka BMW je. Alespoň to, je moje zkušenost.. 
to sice muze ale pochybuju ze by to nemeli vyzkouseny....Pavel H píše:To je mi jasne, ze o tom vubec nic nevi. Jen jsem mu chtel ukazat jake tady pise blaboly. Pokud by totiz zapnul vsechny spotrebice tak na altiku muze smazit vajickaMarwin píše:Pavel H píše: Muzes mi, prosim, vysvetlit, kdyz se pri zapnuti vsech spotrebicu alternator jen jemne zahreje, proc jsou alternatory chlazeny naporovym vzduchem?
Napriklad:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=12&fg=22![]()
něco jako Ohmův zákon mu Pavle nic neřekne, takže ani nepředpokládám, že by si mohl představit ztrátový výkon na altíku při rozsvícených světlech (a to nemyslím zrovna dálkový). Pro někoho je to nepředstavitelné, že 10A jistič zvládne osvětlení průměrného bytu a přitom při rozsvícených světlech (tlumených) musí altík vydat 16A aby těch 190W uživil
no ja bych to se spolehlivosti BMW tak neprehanel, nejakou extra velkou davkou spolehlivosti BMW nevynika...Maxiczech píše:A vám se tady ty tlachy jako líbí?Je normální řešit alternátor na autě BMW? Co jak zvládne a kdy jak je zatížen? Možná ze zajímavosti technických specifikací. Jinak jsme si snad nikdo nepořizoval BMW, abychom se omezovali cokoliv zapnout..
BMW je hlavně o pohodě a o tom, že ti tohle auto nedá šanci, aby tě cokoliv na něm nasralo..
A vo tom jednoduše značka BMW je. Alespoň to, je moje zkušenost..
-
Borec
- Registrovaný
- Příspěvky: 192
- Registrován: úte 13.01.2004 01:00
- Bydliště: PRAHA
- Kontaktovat uživatele:
To Marwin ohmuv zakon je dany tak s podle nej rid
bmw ma elektru stavenou luxusne ulevit nebo neulevit tu nehraje roli kazda el. zalezitost ma svoje privilegia jako i tlusku dratu jeji vlastni odpor atd tak ze kdyz do el. nezasahnes vlatni rukou a funguje jak ma muzes si dat kafe
PS: je dobre vedet ze si nekdo ze skoly neco pamatuje
bmw ma elektru stavenou luxusne ulevit nebo neulevit tu nehraje roli kazda el. zalezitost ma svoje privilegia jako i tlusku dratu jeji vlastni odpor atd tak ze kdyz do el. nezasahnes vlatni rukou a funguje jak ma muzes si dat kafe
PS: je dobre vedet ze si nekdo ze skoly neco pamatuje
