Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nad 3000 ot. se rozsvítí kontrolka alternátoru (baterky)

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Player1 »

Nedávno sem dělal repas altíku-obě ložiska, rotor, uhlíky a celej zadní terminál. Včera, když sem autu trochu dával, tak na mě začala svítit kontrolka dobíjení (červená baterka). Teď se rožne pokaždé, když motor vytočím na 3k ot. Může to být třeba že altík přebíjí? Jinak nechápu. :roll:
Uživatelský avatar
Dan td
Registrovaný
Příspěvky: 3290
Registrován: sob 19.04.2003 00:00
Klubové ID: 590

#2 Příspěvek od Dan td »

Na 99% diody na alternátoru.
Obrázek Touring & Compact
Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Player1 »

Dan td píše:Na 99% diody na alternátoru.
To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pivson »

Player1 píše:
Dan td píše:Na 99% diody na alternátoru.
To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Player1 »

Pivson píše:
Player1 píše:
Dan td píše:Na 99% diody na alternátoru.
To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Mám Valeo. No a máte někdo představu jak dlouho to bude ještě dobíjet, když to nebudu točit nad 3?
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pivson »

no a nemáš záruku na opravu, reklamoval bych to. Pokud si dával zadní terminál tak diody jsou v tom
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

Player1 píše:
Pivson píše:
Player1 píše: To je v prdeli. Tobě to taky dělalo? Na kolik ten diodovej můstek výjde?
to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Mám Valeo. No a máte někdo představu jak dlouho to bude ještě dobíjet, když to nebudu točit nad 3?
v podstatě to do 3tis nedobíjí protože se všechna elektrika spotřebuje na běh motoru... dobíjení probíhá až za zvýšených otáček, takže vyměn diody nebo celej altík dřív než zhuntuješ baterku.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Player1 »

Huska píše:
Player1 píše:
Pivson píše: to záleží dle výrobce budeš mít bud valeo nebo bosch
Mám Valeo. No a máte někdo představu jak dlouho to bude ještě dobíjet, když to nebudu točit nad 3?
v podstatě to do 3tis nedobíjí protože se všechna elektrika spotřebuje na běh motoru... dobíjení probíhá až za zvýšených otáček, takže vyměn diody nebo celej altík dřív než zhuntuješ baterku.
No jo, baterka už jednou dostala na prdel a byla vyždímaná do mrtě. Zasraná elktrika... :x
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Player1 »

No a že do 3000 ot nedobíjí se mi moc nezdá. Neříkám, že to není pravda, u benzína možná jo, ale co třeba když si to auto koupí někdo, třeba starší děda, kterej nikdy nebude točit víc než 3k a to mu brzo dojde baterka? Myslím že v pohodě dobíjí, jinak by svítila kontrolka furt, ale musím s tím co nejdřív něco udělat, no. Novej dávat nebudu, mám ho po repasi.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659

#10 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Když říkáš, že je alternátor po repasi, tak jsi ho musel mít venku. Zkusil bych zkontrolovat napnutí řemene - jestli se to nááááhodou nepovolilo. Stalo se mi něco podobného, ale ne u BMW. Potom bych ještě zkontroloval kontakt uhlíků na ten kroužek, kterým se přivádí budící proud - může být opálený. Stačí ošmirglovat. :D
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Player1 »

starML píše:Když říkáš, že je alternátor po repasi, tak jsi ho musel mít venku. Zkusil bych zkontrolovat napnutí řemene - jestli se to nááááhodou nepovolilo. Stalo se mi něco podobného, ale ne u BMW. Potom bych ještě zkontroloval kontakt uhlíků na ten kroužek, kterým se přivádí budící proud - může být opálený. Stačí ošmirglovat. :D
Jo, dobrej nápad. Zkontroluju řemen a podívám se na ty dráty. Mám ten zadek celej novej, tak by tam nic špatnýho být nemělo,ale zkontroluju. Díky
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#12 Příspěvek od Maxiczech »

Pokud máš altík po repasy, tak bych ho také jednoduše reklamoval.. :?
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Klubové ID: 200
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Huska »

Player1 píše:
starML píše:Když říkáš, že je alternátor po repasi, tak jsi ho musel mít venku. Zkusil bych zkontrolovat napnutí řemene - jestli se to nááááhodou nepovolilo. Stalo se mi něco podobného, ale ne u BMW. Potom bych ještě zkontroloval kontakt uhlíků na ten kroužek, kterým se přivádí budící proud - může být opálený. Stačí ošmirglovat. :D
Jo, dobrej nápad. Zkontroluju řemen a podívám se na ty dráty. Mám ten zadek celej novej, tak by tam nic špatnýho být nemělo,ale zkontroluju. Díky
to dobíjení budou dělat diody jak psal Dan ikdyž je dávali nové mohou být vadné...
s těma 3tis.otáčkama jsem psal že vpodstatě... je to jak píšeš u každého modelu trochu jinak (záleží i na výbavě na sepnutí radia,výhřevů apod.) , ale skutečně pod 3tis to dobíjí minimálně.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Player1
Registrovaný
Příspěvky: 1474
Registrován: úte 30.08.2005 00:00
Bydliště: Šternberk
Klubové ID: 754
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Player1 »

Tak už se konečno přišlo na to, co tomu je. Byl to přepálenej drátek na rotoru. Diody byly v pořádku, napěťový relé taky, prostě všechno. Už je to spravený, tak zas můžu motor držet ve zdravých otáčkách. Ale jestli někdo potřebujete vyndat altík do 10 min, tak stačí říct, už to mám za tu dobu zmákly :lol:
Odpovědět