Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E39 523i Touring Pětiválec...
Zdar,nedávno jsem koupil E39 523i touring a většinou lítám delší tratě(německo,holandsko) a na jedné takové se vyskytl nepříjemný problém. Při jízdě po dálnici mi motor jako by jednou škubnul z nedostatku paliva , nebo výpadku zapalování a po tomto "škubnutí" ztratil výkon...jako by jel na 5 válců. Auto jsem hned zastavil cca 1h jsem počkal a pak jej zase nastartoval. Vše v naprostém pořádku... Dříve se to stalo tak jednou za 800-1000 km. Pak to bylo tak po 200 , a teď se to stává v podstatě po zahřátí motoru....cca 10km. Pokaždé tato závada zmizí , když zhasnu motor a třeba po 30s nastartuji. Ale zase tak 10-30km a zmíněné škubnutí a auto je zas 5-ti válec...připadá mi to jako malý tlak ve vstřik potrubí nebo něco podobného,protože když pomalu přidávám plyn tak se chytaj všechny válce. Svíčky jsou nové. A při pomalé jízdě si toho ani nevšimnete , pouze při akceleraci motor nejede pravidellně...tak nevím na co se zaměřit...jestli palivová soustava , nebo zapalování...jestli jste měl někdo podobný problém , dejte prosím radu. Díky Streetfighter.
Vyprdni se na cívky a kabely. Zajeď na diagnostiku. Je to čidlo na vaččce. Buď sací nebo výfukové. Je tam cca 5 km tenonkého drátku namotaný s maximální přesností. Ted drátek se při studeném motoru spojí, takže studené starty jsou v pohodě, než se motor zahřeje. Po zahřátí se rozpojí a posílá bludy do mozku motoru, který ti posílá špatnou směs do válců. Jezdit se s tím dá, ale nemá to výkon a můžeš zkurvit i katal, protože ti motor špatně pálí směs. Pak dej vědět. Dávám na to 99%



