Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M50 - ledovej drží 3500ot/min, teplej chvilku houpe...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
mám takovej problém, jedná se o motor M50 2.0 bez Vanosu rv 90, Když ho natočím úplně ledovej, tak začnou houpat otáčky mezi 1000- 2500, pak se ustálí, bohužel ale nahodnotě, mezi 3 - 3500, po sešlápnutí plynu přidá, ale spadne jen na tuto hodnotu, dolů nejde. Po ohřátí motoru přesně na střed budíku NĚKDy trochu zahoupe, tak 10 sekund netáhne a pak jede normálně, jako víno, krásnej volnoběh, pohoda. Jinak když natočím teplej motor, tak chytne normálně, po cca 10 sec, zašne houpat, otáčky cca 500, při sešlápnutí plynu jen střelí, nejdeč vytočit. Tento stav trvá cca 10-30 sec, pak se sám ustálí a jede opět perfektně. V čem může být zrada? Je tam úplně nová origo lambda, zkoušeli jsme váhu vzduchu, řídící jednotku, teplotní čidla, měřili jsme tlak paliva - cca 3 atm -> to vše v pohodě. Byl jsem i v Inveltu na diagnostice, nic to neukázalo... Takže každá kloudná rada je vítaná. Předem dík za odpovědi. Petr
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Nikdo jí nepájel, sehnal jsem s origo dlouhým kabelem, kontakty jsem vyčistil... Tak nevím. Od včerejška je tam jiná lišta vstřiků včetně regulátoru tlaku paliva a jinej snímaš otáček(ten spodní), problémy přetrvávají...milo píše:logicky me z toho vychazi lambda. je spravne zapojena? pokud ji nekdo pajel, nebyla naaaaaaahodou pajena trafopajkou?Pietro píše:Je tam úplně nová origo lambda
Tak už fakt nevím. Možná ještě zkusím vyměnit komplet kabelovej svazek, jestli náhodou není někde šluslej...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1458
- Registrován: pát 23.05.2003 00:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 877
- Kontaktovat uživatele:
může i nesmí, jako každý citlivý polovodič, i lambda je náchylná na impulz při vypnutí/zapnutí trafopájky. v principu by se nic nemělo stát, pokud zapínáš a vypínáš spínač trafopájky mimo dotyku s konektorem ... pokud si přečteš návod, který je u bosch sondy, před pajkováním varujíStrosek píše: To se nesmí ?![]()
Jak se to má připojit ?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Volnoběžnej ventil jsem tam měl též jinej, pořád stejný... Takže to vidim už jen na ty myši... Ale vizuálně nikde překousaný nejsou... Sice mi kuna už tak asi před půl rokem rozcupovala tapecák na kapotě, ale nic se nedělo. Nejspíš to bude nahryzaný někde na co nejdebilnějším místě.. To je zákon schválnosti...
Ale díky všem, co se vyjádřili k tématu. P[/b]

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 494
- Registrován: úte 08.06.2004 00:00
- Bydliště: Pardubicko
- Klubové ID: 73
Někdo mi radil že tyhle zvířata nemaj rádi smrad těch stromečků co se věšej na zrcátka...... jenže to bys musel dávat do motoru každej měsíc....Pietro píše:Volnoběžnej ventil jsem tam měl též jinej, pořád stejný... Takže to vidim už jen na ty myši... Ale vizuálně nikde překousaný nejsou... Sice mi kuna už tak asi před půl rokem rozcupovala tapecák na kapotě, ale nic se nedělo. Nejspíš to bude nahryzaný někde na co nejdebilnějším místě.. To je zákon schválnosti...Ale díky všem, co se vyjádřili k tématu. P[/b]
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 511
- Registrován: pon 01.11.2004 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Já zase slyšel, že je spolehlivě odpudí lidské vlasy... Tak tam mám pár chomáčů...
A kupodivu další obložení z kapoty nemizí...
A jinak momentálně se chová celkem dobře, jen NĚKDY po ledovém startu si drží krapet větší volnoběh... A to bez bez zásahů do čehokoli, prostě se to samo uklidnilo.. To jsem zvědavej, na jak dlouho..

A jinak momentálně se chová celkem dobře, jen NĚKDY po ledovém startu si drží krapet větší volnoběh... A to bez bez zásahů do čehokoli, prostě se to samo uklidnilo.. To jsem zvědavej, na jak dlouho..
