Martinéz píše:Maxiczech píše:Hlava a těsnění něco vydrží. I kdyby jsi neměl check, tak by ti to začlo řvát, když by ti to šlo do červeného pole. Nesmíš na to ujet 50 km, ale když včas zastavíš, tak by to mělo být v klidu.

ja teda nechapu proc se tedy snazis si spravit reputaci tim ze budes blabolit ke vsemu o cem vis obecny kulovy ktery mel zazity i muj deda kdyz provozoval Moskvice. treba u ropaka TD/TDs je jakykoliv uvareni temer jista smrt, pokud hlava nerupne tak je kriva.. a to ze me muj praropak nepustil pres urcitej pocet otacek bude zrejme tim ze nemam mechanickej plyn a jde to pres ridici jednotku ktera me nepustila. u benzina bych se obaval ze to takhle poreseny nebude.. a tezko rict, jetli rucicka v cervenym umi rvat.. ta moje ne..
Nechápu, proč se zmiňuješ o reputaci.

Zaprvé jsem nereagoval na tebe, ale na ajfela, takže pokud tě mé články vytáčej, tak je jednoduše nečti nebo je alespoň idiotsky nekomentuj, protože se tě zkrátka netýkají. Bavíme se o vaření motoru. Nevím jak u TDSa, ale mám pocit, že ajfel zmiňuje benzin. Alespoň to na mě dělá z jeho článku dojem. Je tam samé 525i apod. Co se vaření týče, tak není pravidlem, že zákonitě musí něco odejít. To právě kdysi platilo např. u Moskviče tvého dědy. Něco pro ponaučení. Nechápu, tvou obavu, že u benzina nebude elektronický plyn.

Mám ho také a mám benzin. Co se ukazatele teploty týče, tak v manuálu je tento postup. Pokud se dostane ukazatel do červého pole, rosvítí se červená kontrolka s akustickým doprovodem a dojde k omezení výkonu motoru. "Stav nouze".

Ještě jsem nevařil, takže pokud chceš ten tón nahrát, tak se budeš muset obrátit jinam.
Právě ty píšeš své doměnky, jak ty by jsi napsal "bláboly".
Tak nám tady moc neblábol. Kazíš si tím reputaci.
