Ani s automatem neuděláš chybu, to auto s tím až na dlouhou jedničku, jezdí úplně nádherně. Kdyby ti náhodou odešel, můžeš se rozhodnout, že to předěláš, ale nevím jestli se ti bude chtít. Jestli můžeš sehnat dobrej kousek v manuálu, jdi do něj, protože to předělávání si pak budeš dost rozmejšlet, není to zas taková jednoduchost, jak to vypadá. Budeš potřebovat nový pedály, všechno kolem spojky, řazení s konzolí, dokonce i jinou řídící jednotku a pak ještě někoho, kdo to udělá a nezprasí.Matej píše:mělo by smysl koupit to v automatu a dodatečně to předělat na manuál? nebo je to moc složitý a nákladny?? treba ta 540ka jsem koukal že jsou všechno automaty.. jako automat taky dobrý, ale jsem ještě mladej.
Jinak bych auto se samosvorem bral víc než bez něj, to jste mě asi špatně pochopili! Na asfaltu i mokru se chová parádně. Jenom to není všelék a tam, kde by ho člověk nejvíc využil, tzn. na zledovatělé silnici s minimem šancí na rozjezd, mi prostě vždycky hrabal jedním kolem, potvora
