Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
525TDS u Mladé Boleslavy
včera jsme se byl podívat v Bazaru v Bříství u Ml. Boleslavy na 525tds z r.95...auto nevypadá úplně nejhůř,ale při zahřátém motoru,občas houpou otáčky(jen občas)...na hadicích před i za naft. filtrem jsou vidět v naftě bublinky...máte někdo zkušenost,co by to mohlo být?....byl jste se někdo na to auto podívat?...co si o něm případně myslíte?....koupit?.....díky všem
tohle jsou všechno velmi důležité indicie.momento píše:včera jsme se byl podívat v Bazaru v Bříství u Ml. Boleslavy na 525tds z r.95...auto nevypadá úplně nejhůř,ale při zahřátém motoru,občas houpou otáčky(jen občas)...na hadicích před i za naft. filtrem jsou vidět v naftě bublinky...máte někdo zkušenost,co by to mohlo být?....byl jste se někdo na to auto podívat?...co si o něm případně myslíte?....koupit?.....díky všem
1.to že houpou otáčky tak to naznačuje vadné vstřik čerpadlo chce to protáhnout zahrát pořádně,nechat cca 5 min v klidu a zase zkusit nakopnout jak dlouho to bude točit.
2. to že jdou bublinky z nádrže vypadá buď na natěsnost nebo pravděpodobněji vadné podávací čerpadlo v nádrži.takhle ne dálku je blbé to diagnostikovat.
origo se prodáva myslím jen s plovákem a koštuje kolem 8 tis.momento píše:byl jsem to i projet. po zahřátí to někdy naskočí okamžitě a někdy točí tak 3-4 s...při plným plynu, to má stálej zátah až do 4500 ot/min, dál jsem to netočil.....máš tušení kolik by stálo to podávací čerpadlo?...patří do toho plná syntetika, nebo stačí polosyntetika-olej?
na vrakálu nevím, nevíš kolik tam bylo v nádrži nafty? stává se taky že pod 20 litrů v nádrži to prostě potom nenastartuješ pokud je to čerpadlo špatný. záleží co tam bylo za olej,pokud nevíš co tam bylo zač dej polo. pokud byla plná tak zůstan u toho.
ručička nafty byla přesně na 20 litrech, tak je možný, že to bylo tím.....nevíš jestli tady někde nekolovala naskenovaná příručka?...nic k tomu bohužel nemám....včera jsem to auto koupil, tak uvidím....má to 100% v p.... přední nápravu, takže ta mě čeká....a asi i to čerpadlo
...tušíš jak rychle jdou do kopru?...jestli odchází pomalu, nebo lehne hned?....včera jsem s tím najezdil něco přes 100km...vybroval volant, to je ale tou nápravou a nic moc gumama....jinak to táhlo moc pěkně....v techničáku je napsáno 75kW-to je ale asi chyba....když to má za ledvinkama chladič, tak je to TDS, ne?

jeste jednou, to, ze houpou otacky pri volnobehu znaci, ze vrchni cast vstrikovaciho cerpadla (elektronika) pomalu odchazi. Nejlip se to pozna tak, ze auto poradne zahrejes, potom na neutral zadupnes plyn na podlahu, vytocis cca 4000, nohu z plynu, nechas to spadnout a musi se to vratit na cca 700. Kdyz se to bude 5 sec houpat nekde kolem 700 nez se to ustali, tak je neco spatne, ver mi, scenar smrti cerpadla jsem si prozilmomento píše:včera jsme se byl podívat v Bazaru v Bříství u Ml. Boleslavy na 525tds z r.95...auto nevypadá úplně nejhůř,ale při zahřátém motoru,občas houpou otáčky(jen občas)...na hadicích před i za naft. filtrem jsou vidět v naftě bublinky...máte někdo zkušenost,co by to mohlo být?....byl jste se někdo na to auto podívat?...co si o něm případně myslíte?....koupit?.....díky všem

potom to, ze auto pri teplym motoru nestartuje hned, to je vec zase dolni casti cerpadla, ty, ktera tlakuje naftu. Taky se na cerpadlo podivej, jestli z nej nahodou uz ta nafta netece, kdyz mi cerpadlo umrelo tak tekla nafta uplne vsude (zato novy mam cca rok a porad je leskly - neni na nem ani kapka).
Kazdopadne si to poradne prozkousej, protoze na motoru TDS jsou tri veci, co se spatne (draze) opravujou - turbo, hlava a cerpadlo. Ostatni sezenes v pohode na vrakaci.
příručku jsem měl ale někde jsem ji zaratil, zkusím po ní mrknout,záleží jestli ti ten volant vibroval při brždění nebo jen při jízdě.no za ledvinkama je chladič na olej.intercooler je pod chladičem vody.poznáš to tak že když koukneš na turbo tak hadice z něj jde do chladiče u td jde přímo do sání.momento píše:ručička nafty byla přesně na 20 litrech, tak je možný, že to bylo tím.....nevíš jestli tady někde nekolovala naskenovaná příručka?...nic k tomu bohužel nemám....včera jsem to auto koupil, tak uvidím....má to 100% v p.... přední nápravu, takže ta mě čeká....a asi i to čerpadlo...tušíš jak rychle jdou do kopru?...jestli odchází pomalu, nebo lehne hned?....včera jsem s tím najezdil něco přes 100km...vybroval volant, to je ale tou nápravou a nic moc gumama....jinak to táhlo moc pěkně....v techničáku je napsáno 75kW-to je ale asi chyba....když to má za ledvinkama chladič, tak je to TDS, ne?
docela mě zaráží že to říkáš tak v pohodě že asi i čerpadlo origo stojí 60 tis. dá se sice někdy sehnat kolem 15 ale aj tak.momento píše:ručička nafty byla přesně na 20 litrech, tak je možný, že to bylo tím.....nevíš jestli tady někde nekolovala naskenovaná příručka?...nic k tomu bohužel nemám....včera jsem to auto koupil, tak uvidím....má to 100% v p.... přední nápravu, takže ta mě čeká....a asi i to čerpadlo...tušíš jak rychle jdou do kopru?...jestli odchází pomalu, nebo lehne hned?....včera jsem s tím najezdil něco přes 100km...vybroval volant, to je ale tou nápravou a nic moc gumama....jinak to táhlo moc pěkně....v techničáku je napsáno 75kW-to je ale asi chyba....když to má za ledvinkama chladič, tak je to TDS, ne?
kdepak, "jenom" 1100 Euro od BMWtds píše:docela mě zaráží že to říkáš tak v pohodě že asi i čerpadlo origo stojí 60 tis. dá se sice někdy sehnat kolem 15 ale aj tak.momento píše:ručička nafty byla přesně na 20 litrech, tak je možný, že to bylo tím.....nevíš jestli tady někde nekolovala naskenovaná příručka?...nic k tomu bohužel nemám....včera jsem to auto koupil, tak uvidím....má to 100% v p.... přední nápravu, takže ta mě čeká....a asi i to čerpadlo...tušíš jak rychle jdou do kopru?...jestli odchází pomalu, nebo lehne hned?....včera jsem s tím najezdil něco přes 100km...vybroval volant, to je ale tou nápravou a nic moc gumama....jinak to táhlo moc pěkně....v techničáku je napsáno 75kW-to je ale asi chyba....když to má za ledvinkama chladič, tak je to TDS, ne?

tak vstřikovací čerpadlo je docela čistý,žádná nafta,jen kolem jednoho vstřiku to rosí...snad bude v pytly jen těsnění,doufám že ne závit...jsem připravenej,že do toho auta takovejch 30 vrazim...s tím čerpadlem jsem myslel to podávací,v klidu nejsem to ne,nebo jste mysleli,že to podávací je za 1100euro?....znáte někoho schopnýho v Praze,kdo by mi zkoukl a řekl co se mu moc nelíbí...
tak jsem zkoušel vaše rady a výsledek?po zahřátí motoru jsem motor vytočil na 4000 a pustil plyn,otáčky se zastavily na cca 750 a ani nehouply...jinak dnes ráno studenej start,po cca 10s žhavení,motor se skoro ani neotočil a krásně začal vrček,bez nějakýho vynechávání....když jsem dnes ráno stál v koloně,auto si drželo teplotu přesně v půlce(svislá ručička) a volnoběh nehoupal...trochu houpne,když točim volantem,asi způsobený servem (co myslíte)...otáčky houpnou jen občas,nepravidelně,podle mě odchází podávací čerpadlo....zjistěj to na počítači?...zkoušel jste někdo to podávací čerpadlo rozebírat?...na A6 TDi je prej za "hubičku"...jestli není stejný?...stačilo by ho pak jen přemontovat do současnýho tanku....
prosim tě, co přesně dělalo tvoje auto, těsně před tím, než vstřik. čerpadlo lehlo?....kamarád mi říkal, že mi může sehnat úplně nový do 20tis....tak abych nekupoval zbytečně.....mně to normálně vrčí žádný problém,jen občas se to zhoupne,ale ne tak, že by to bylo vidět na ručičce otáčkoměru,jen je to cítit fyzicky v autě.....za tepla mi to startuje tak cca 4-5 sekund....studený úplně v pohodě,skoro se to neotočí...jinak to podávací čerpadlo jsem našel na netu i s tankem kolem 5000 nový(http://www.bmw.cz) ,teda jestli je to ono....kapku mě to auto rozhodilo 
