Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Jakou koupit E34??? poraďte prosím

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Matej

#21 Příspěvek od Matej »

jeste: 540 se delala jen v kombiku a s automatem?? Reknete mi prosim ze se delal i manual, ten kufr uz nejak preziju... :D
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od RedBaron »

Matej píše:jeste: 540 se delala jen v kombiku a s automatem?? Reknete mi prosim ze se delal i manual, ten kufr uz nejak preziju... :D


jj, dělala se poslední dva roky i s manuálem, byl tam šestikvalt stejně jako v 840Ci nebo 740i v manuálu. Verze sedan i kombi byly k mání s oběma převodovkami, takže jenom hledat ten správný kousek. Kombi není žádná ostuda a určitě patří k těm nejhezčím kombi, které se v té době vyráběly.
Matej

#23 Příspěvek od Matej »

OK díky, tys měl sedana v manuálu?? Myslel jsem, že to dělali jen jako turing aby to nelezlo do zelí M5..
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od RedBaron »

Matej píše:OK díky, tys měl sedana v manuálu?? Myslel jsem, že to dělali jen jako turing aby to nelezlo do zelí M5..


Nene, automat. A už si tohle prosímtě přečti, když to nechceš dát vyhledat :)

http://www.bmwklub.cz/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=6986&highlight=540ia
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JaraX »

Matej píše:ani mi tak nejde o drifty ale o tu adhezi v pomalých zatáčkách a na kluzkym povrchu. Třeba pri rozjezdu do zatáčky jsem s otevrenym dif.. vždycky myslel že se přeskočim.. zrychlení žádný, prokluz kola, a když se zatáčka rovnala tak to akorad ustřelilo. (např. křižovatky) A nesčetněkrát jsem si za zimu řikal: kdybych tak měl samosvor, třeba bych alespoň vyparkoval bez lopaty, stačilo když mi někdo přez noc plivnul pod levy zadni kolo a ja jsem se rano 10minut houpal než jsem vyparkoval.. Divim se že nemáte stejný názor. Samozřejmě má samosvor i nevýhody.. ale když má svornost 25% tak si myslim že ty nevýhody nejsou moc patrný. Zajímalo by mě jaký dif. je u E34 nejčastější?? Myslíte teda že většina lidí jezdí bez samosvoru?? A výměna dif. je nákladná??



Tak si zatahni ručku a máš to, budou hrabat obě kola a v poho vyjedeeš, vyzkoušeno.
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od landys »

Jsem bez samosvoru a o nevypocitatelnych reakci bych spis mluvil u samosvoru - mel jsem ho na starem BMW a na ledu byl skoro problem ho udrzet na silnici. Diferak bez samosvoru je krasne pruhledny, protoze se ti dari zapadnout skoro vzdy a vsude :-) Obcas ale pomahala rucni brzda. V zatacce casto hrabe jen odlehcene kolo, tedy opet vypocitatelna reakce!
Matej píše:a mate nekdo E34 bez samosvoru? jak to jezdi? Podle me to musi mit nevypocitatelne reakce..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od JaraX »

landys píše:Jsem bez samosvoru a o nevypocitatelnych reakci bych spis mluvil u samosvoru - mel jsem ho na starem BMW a na ledu byl skoro problem ho udrzet na silnici. Diferak bez samosvoru je krasne pruhledny, protoze se ti dari zapadnout skoro vzdy a vsude :-) Obcas ale pomahala rucni brzda. V zatacce casto hrabe jen odlehcene kolo, tedy opet vypocitatelna reakce!
Matej píše:a mate nekdo E34 bez samosvoru? jak to jezdi? Podle me to musi mit nevypocitatelne reakce..



vubec si nestezuj, ja jezdil s BMW po zahrade, 10cm snehu a uplna pohodicka, blbnul jsem v tom,, na hradisku jsme taky litali slusnym snehe, pak jsem si na jeden servis pujcil od tatika novy vito a uz tim autem nikdy nejedu, zapadlo to snad ani ne na snehu a dva jsme to tlacili ven pod plnym plynem.
juraj
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 15.02.2006 01:00

#28 Příspěvek od juraj »

ahoj neda mi nenapisat pár slov. Ja mam tiez 524TD E34 ale nedam dopustit na to auto sice obrovsky vykon to nema ale v zime som s tym vysiel vsade. chodili sme lyžovat po horach snehu bolo dost a to auto islo stale aj ked si zastavil a znovu isiel . Kamosi mali 406-tky Octavky a ja som vysiel dalej ako oni. Každy daval retaze no moj stary bavoracik bez a aj bez rucnej isiel stale. No moj recept dobra zimna guma nie starsia ako dve sezony lebo pa case tvrdne a straca prilnavos? neboj sa toho je to faj auto...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od JaraX »

juraj píše:ahoj neda mi nenapisat pár slov. Ja mam tiez 524TD E34 ale nedam dopustit na to auto sice obrovsky vykon to nema ale v zime som s tym vysiel vsade. chodili sme lyžovat po horach snehu bolo dost a to auto islo stale aj ked si zastavil a znovu isiel . Kamosi mali 406-tky Octavky a ja som vysiel dalej ako oni. Každy daval retaze no moj stary bavoracik bez a aj bez rucnej isiel stale. No moj recept dobra zimna guma nie starsia ako dve sezony lebo pa case tvrdne a straca prilnavos? neboj sa toho je to faj auto...


jo jo a k tomu plnej kufr

troufám si říct že s BMW v zimě projedu tam kde s escortem ne.
juraj
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 15.02.2006 01:00

#30 Příspěvek od juraj »

v kufor plny nemusi byt staci plna nadrz a subak na pol kufra... robim si srandu ale nieco na tom je
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Baxon »

JaraX píše:
jo jo a k tomu plnej kufr

troufám si říct že s BMW v zimě projedu tam kde s escortem ne.


a k čemu plnej kufr 8O . Co to je pořád za nesmysly z dob, kdy jezdily starý piana a dvanácettrojky? Všechno je jen o gumách. Pokud vím tak mám na každý kolo +- stejnou váhu, předek i zadek, ty auta jsou přesně vyvážený a se žádným BMW jsem v zimně neměl nikdy problém. Copak předohrabům cpe někdo něco do motorovýho prostoru aby někam vyjeli??????????
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od RuDoSh »

JaraX píše:pak jsem si na jeden servis pujcil od tatika novy vito a uz tim autem nikdy nejedu, zapadlo to snad ani ne na snehu a dva jsme to tlacili ven pod plnym plynem.


omfg se nedivim, ze v zime potrebujes plny kufr..... zaklad je, ze nesmis prohrabnout, pak vyjedes vsechno..... pokud do toho sednes jak drevo a hned pedal na zem a hrabes jak kokot dokut se to nechytne tak se neni cemu divit..... jak psal baxon, zaklad jsou kvalitni zimaky a hlavne cit s plynem..... :lol:
juraj
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 15.02.2006 01:00

#33 Příspěvek od juraj »

mas pravdu vsetko je to len o gumach a a plny kufor ti je na prd.....
juraj
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: stř 15.02.2006 01:00

#34 Příspěvek od juraj »

do toho kufra som robil jednemu manikovi subak a bolo to pred zimou a utahoval som si troska z neho a potom som kupil aj ja bmw a ide to super len dobre gumy.
Matej

#35 Příspěvek od Matej »

jak mluvíte o těch víjezdech ze zatáčky, že je to vypočítatelný že to neuletí.. to jo. ale měl jsem tím namysli konec zatáčky když se auto rovná tak se zatížení kol srovná a proklouznou obě kola což se projeví předjížděním zadku. Samozřejmě se dá jet i pomalejš, ale stává se to. alespoň mě... ale myslim si, že je to hlavně o povozku.. a na sněhu o gumách. Ale koukam že se všichni shodujete že samosvor je spíš naobtíž. Díky za rady

S tou ručkou mě to nikdy nenapadlo... to je dobrej nápad :lol:

Promin že jsem si to nenašel, ale ještě ty stráky nemám tak zmáklý
ta 540ka byla dobrá libovka,to byl dovoz?
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha

#36 Příspěvek od Pavel H »

Tak jsem asi jediny, komu samosvor naopak vyhovuje. Kdyz jedu s tatovou 525i bez samosvoru, tak mam problemy. Kdyz jedu se svou M5 se samosvorem, tak me nejake mokre kocici hlavy nerozhodej. Proste je to auto daleko vice citelnejsi.
vally
Registrovaný
Příspěvky: 923
Registrován: úte 25.03.2003 01:00
Bydliště: České Budějovice
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od vally »

No já myslim, že je to především o řidiči, když je to tele, tak zapadne i se 4x4 a se supr zimákama.. Já jsem s BMW neměl nikdy žádnej problém, chce to jen používat hlavu....
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od landys »

A hergot, to bych necekal, ze se tu rozjede takova diskuze o chovani BMW v zime. Aby ale clovek z Budejic psal horalum ze jim chybi mozek, to uz je opravdu prilis, doporucuji se vratit k tematu :-)
Pral bych vam to videt tady u nas, kde nebyla ani sance pluhovat a kde bylo tezky vejit se mezi mantinely a mnohde to s BMW kvuli radiusu zatacky proste neslo.
Jinak souhlas, dokud nemusim zastavit, jede BMW na snehu skvele, mam-li se v hlubokem snehu rozjizdet do kopce, znam limity tezke zadokolky.
Lidicky, jaro je tady, zase jsme 100% kralove silnic ;-)
vally píše:No já myslim, že je to především o řidiči, když je to tele, tak zapadne i se 4x4 a se supr zimákama.. Já jsem s BMW neměl nikdy žádnej problém, chce to jen používat hlavu....
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#39 Příspěvek od RuDoSh »

landys píše:Jinak souhlas, dokud nemusim zastavit, jede BMW na snehu skvele, mam-li se v hlubokem snehu rozjizdet do kopce, znam limity tezke zadokolky.


no po letosni zime, kdyz jsem vezl kamose domu..... jejich auta odstavene pod kopcem :-)

tak si rikam nesklopim hlavu! ;-) 225 gumy a nizky podvozek..... nedoufal jsem :-) pulku do nejprudsho mista jsem vyjel a konec..... tak jsem pricouvnul par cisel a v tom kopci se rozjel..... coz nikdo ani ja nechapal.... a projsel jsem si dalsich 10cm..... couvnul a tak asi 5x a vyjel jsem to.... takze bych rekl, ze je to na prvnim miste o gumach(GY UG GW3), pak o ridici...
Matej

#40 Příspěvek od Matej »

mělo by smysl koupit to v automatu a dodatečně to předělat na manuál? nebo je to moc složitý a nákladny?? treba ta 540ka jsem koukal že jsou všechno automaty.. jako automat taky dobrý, ale jsem ještě mladej. :D
Odpovědět