když je nádrž úplně prázdná ukazuje ručička tak asi 15-20litrů, když odpojím konektory u nádrže pod zadní sedačkou tak je ručička furt ve stejný poloze, po natankování plný nádrže ukazuje plnou správně ale, po vyjedí nafty prostě neklesne až na 0 ale ukazuje zase 15-20 litrů.
Klakson píše:nesetkal nebo neřešil někdo stejný problém?
když je nádrž úplně prázdná ukazuje ručička tak asi 15-20litrů, když odpojím konektory u nádrže pod zadní sedačkou tak je ručička furt ve stejný poloze, po natankování plný nádrže ukazuje plnou správně ale, po vyjedí nafty prostě neklesne až na 0 ale ukazuje zase 15-20 litrů.
díky za každej typ.
Tam kde mas palivove cerpadlo ... mas aj plavak ... potrebujes to vycistit... na tom lanku byvaju nanosi, ktore ho pak zadieraju a plavak ostane visiet...
Klakson píše:nesetkal nebo neřešil někdo stejný problém?
když je nádrž úplně prázdná ukazuje ručička tak asi 15-20litrů, když odpojím konektory u nádrže pod zadní sedačkou tak je ručička furt ve stejný poloze, po natankování plný nádrže ukazuje plnou správně ale, po vyjedí nafty prostě neklesne až na 0 ale ukazuje zase 15-20 litrů.
díky za každej typ.
Tam kde mas palivove cerpadlo ... mas aj plavak ... potrebujes to vycistit... na tom lanku byvaju nanosi, ktore ho pak zadieraju a plavak ostane visiet...
Zkusil bych to rozebrat a kouknout, jestli se můžou oba plováky hejbat v plným rozsahu - E-39 má nádrž rozdělenou na dvě půlky - v podstatě jsou to nádrže dvě... Takže bude stačit, aby jeden blbnul a celý to bude ukazovat blbě...
vally píše:Zkusil bych to rozebrat a kouknout, jestli se můžou oba plováky hejbat v plným rozsahu - E-39 má nádrž rozdělenou na dvě půlky - v podstatě jsou to nádrže dvě... Takže bude stačit, aby jeden blbnul a celý to bude ukazovat blbě...
no podle toho jak se to chová, tak to bude jenom jeden plovák,