Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Nejdu vsetky valce

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#1 Příspěvek od Catalyst »

Hallo.

Tak mam teda taky problem... vymienal som s kamosom membranu a akosik to teraz nejde na vsetky valce. V skratke...

Uz sa mi nieco podobne stalo, ked mi dedko popolieval motor hadicou. Vtedy to po nejakom jazdeni naskocilo samo. Pravdepodobne sme nieco zaliali.

Teraz mi to ale spravilo znova ale zatopenie by som netipoval. Vytieklo nam sitce trocha vody ale to by muselo byt sakra stastie aby sme to akurat trafili. Cital som si Bentlyho manual. Nasiel som tam RPM senzor... ( ten funguje ) potom senzori explozii.. ale ci tie funguju netusim, bo ked ich aj vsetky odpojim, nic sa nestane. Potom som este nasiel snimac vacky.... ten co je v predu na lavom bloku motora, ma cca 500Ohmov. Neviem vsak ci je to ok, bo bently to tam vobec nema spomenute. Vaciek tam mam ale viac a tak by som ocakaval este minimalne jeden senzor. Kamos tvrdi ze je niekde na zadnej strane motora, ale zatial som ho nenasiel.

Tiez je otazne kolko valcov nejde, ale dost to tym autom hadze a nechodi to skoro nic... zvuk to ma teraz ako subaru hehe..

Vie niekto poradit ?
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pivson »

Co je to za motor?

Začít svíčkama, zkontrolovat kabely, cívky ....
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#3 Příspěvek od Catalyst »

Pivson píše:Co je to za motor?

Začít svíčkama, zkontrolovat kabely, cívky ....

Jaaaj.... Pardon pani ... nejak som sa pozabudol

Je to M60 .... 3L 8V

Cievky idu, kable k nim tiez.....
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Pivson »

Catalyst píše:
Pivson píše:Co je to za motor?

Začít svíčkama, zkontrolovat kabely, cívky ....

Jaaaj.... Pardon pani ... nejak som sa pozabudol

Je to M60 .... 3L 8V

Cievky idu, kable k nim tiez.....
tak to zkus tady z fora alpa, ten je na tenhle motor specialista
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#5 Příspěvek od Catalyst »

Pisal som mu .... ale zatial sa zda ze na mna hodil bobek....
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#6 Příspěvek od Catalyst »

alp píše:
Catalyst píše:Pisal som mu .... ale zatial sa zda ze na mna hodil bobek....
nestiham, moc prace.
delalo to i pred vymenou te membrany ?
V pohode...

Pred vymenou to nerobilo. Len vtedy ked bol ten motor popolievany a v podstate sme ho nechtiac poliali aj po vymene membrany... bolo treba doliat vodu do chladica....
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#7 Příspěvek od Catalyst »

alp píše:no zukontroloval bych jestli neni voda v tom velkym kulatym konektoru. Pak promerit jestli jdou signaly do civek a do vstriku. A takze jestli jste tam tu membranu dali spravne. Patri tam pruzinka, membrana s vystupkama, gumova membrana a pak vicko

No dufam ze sme ju dali dobre... ono .. naopak sa to ani nedalo a myslim ze by pak nesiel motor vobec. Chcipalo to lebo sme zabudli na jednu blendu... ale dali sme ju tam.. mimochodom som tam dal nove origo, u nas v bavarii ma vislo 1100 SKK .. :-)

Ten konektor je minimalne dost zababrany... hovoril som to .. ale chalani ma posielali vselikam hehe... skusim ocistit. Otazka znie ako zmerat signaly... viem zmerat cievky a tak... ale zmeram siknaly aj obyc voltmetrom ?? ( btw.. co by som mal pokladat za signal ? )
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#8 Příspěvek od Catalyst »

Myslis asi palivovu rampu... jo to mozem kuknut, aj ked sa mi nezdalo ze by sa tam dalo nieco priskrtit. Bola tam akurat hadicka z cerpadla a pak spatna hadicka pri jednocestnom ventilku.... nemoze to byt zavzdusnene abo tak ??


Premerat skuusim zajtra.. :-)
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#9 Příspěvek od Catalyst »

Hadicky su OK.. cievky su OK, ide do nich napajacka.. akurat som nevedel ako zmerat signaly.. to mam normalne na drzovku zajazdy odpojit cievku a tak ??

Jo a k tym vstrekom .. co su pod rampou, to neviem ako sa tam dostanem a nameram to ...


BTW... vypucoval som konektor a sa mi zda ze je to uz ok... akurat mi to nedrzi otacky ale to bude iny problem...robilo to vzdy ked bol motor studeny

Problem sa mi zda byt to .... ze ako isiel motor... tak raz abo dvarazi .. nim sklblo .. a spravilo to zvuk ako ked odtahujes dost zapeceny srob... taky kovovy neprijemny zvuk .. ale zas nie moc ostry.... co s tym ?
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#10 Příspěvek od Catalyst »

No to hej .. to sa chystam.... akurat neviem co vsetko to vie odhalit....??


Jo a k tym otackam ... kolise to len kym sa nezohreje motor... preto bol aj tip na membranu... co to moze byt ?
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#11 Příspěvek od Catalyst »

BTW.. tie otacky kolisu obcas mu padnu az tak ze skapne.. .. iba kym je motor studeny... vase tipy na
problem ?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#12 Příspěvek od Fugo »

M60 má přeci možnost vyblikat chybovou hlášku z ECU, návod je v Bentley, používám již několik let na 750 M70 a od tý doby jsem nebyl v bmw na vyčtení paměti závad, pokud jde samozřejmě o diagnostiku kde se měří úroveň signálů atd to už je věc jiná.
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#13 Příspěvek od Catalyst »

JO jo .. to by som mohol skusit...


Dik hosi za pomoc... trosken sa otepli a idem do toho naplno.


BTW... videl som ze tam u vas ma kopec chalanov .. 6stupnove prevodovky. Kde sa to da zohnat co to kostuje a tak ?
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#14 Příspěvek od Catalyst »

Fugo píše:M60 má přeci možnost vyblikat chybovou hlášku z ECU, návod je v Bentley, používám již několik let na 750 M70 a od tý doby jsem nebyl v bmw na vyčtení paměti závad, pokud jde samozřejmě o diagnostiku kde se měří úroveň signálů atd to už je věc jiná.

EHmm.. otazka .. skor za kamosa... tiez ma E32 Long m70 .. ale potrebuje pozhanat prevodovku... nevies o niecom ? popripade nedala by sa tam dat ta " 6rychlostna " ?
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#15 Příspěvek od Fugo »

dá se tam dát 6kvalt z 850 ale cena je tak 50tis kč, pokud ji vůbec seženeš.
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#16 Příspěvek od Catalyst »

Kurna... tak ako to robia typci z http://www.bmwtuning.cz Ti to davaju tusim dovsetkeho...

nestratil sa niekde s nimy kamion ?? :-)
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#17 Příspěvek od Catalyst »

Pani tak som po diagnostike... nesiel mi jeden vstrek ... az sa divim co to vie narobit... stacilo to len dotlacit :oops:


Jo a nasava mi to hodne falosneho vzduchu .. tak idem dnes potrenovat s cisticom na brzdy :-)
stepmir
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: úte 19.08.2003 00:00
Bydliště: Praha

#18 Příspěvek od stepmir »

Catalyst píše:Jo a nasava mi to hodne falosneho vzduchu .. tak idem dnes potrenovat s cisticom na brzdy :-)
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :idea:
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#19 Příspěvek od Pavel H »

stepmir píše:
Catalyst píše:Jo a nasava mi to hodne falosneho vzduchu .. tak idem dnes potrenovat s cisticom na brzdy :-)
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :idea:
Kdyz postrikas mista, kde muze motor nasavat falesny vzduch, tak motor zacne zdechavat. Ale existuje na to specialni sprej. Timhle se to da snad nahradit.
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#20 Příspěvek od Catalyst »

Pavel H píše:
stepmir píše:
Catalyst píše:Jo a nasava mi to hodne falosneho vzduchu .. tak idem dnes potrenovat s cisticom na brzdy :-)
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :idea:
Kdyz postrikas mista, kde muze motor nasavat falesny vzduch, tak motor zacne zdechavat. Ale existuje na to specialni sprej. Timhle se to da snad nahradit.
Skor by som povedal ze ho to hodi do obratok... :-) .... mno nikde mi to nepodfukovalo... bola len zla vaha vzduhu hehe.... este ze kamos mal jednu novu zbytocnu :-)

Tak za teraz tesim .. uz len na volnobehu to zere 7deci menej na hodinu... :-))))
Odpovědět