Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

530 M60 vykon a otacky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#1 Příspěvek od Catalyst »

Hello bawosaci.... mam trosku zamotany problemik.

Auto pri zime nedrzi otacky a proste chcipne... akonahle sa zohreje uz je v pohode. Netaha vsak az tak ako by malo.

Podozrenie spada na deravu membranu nasavania, nova caka na vymenu. Potreboval by som vediet.. nakolko to ovplivnuje vykon, kedze zimou sa diery v starej zvacsuju, ale po zohriati by sa to malo zlepsit. Ake mate skusenosti vy .. a co viete poradit....

Druhe podozrenie na mensi vykon mam skrz vstrekovace a palivove cerpadlo. Potreboval by som pre zaciatok poradit nieco co ich precisti... ale nieco odskusane a dobre.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od psena »

Pokud mas diru v membrane tak s tim nejezdi, je tam moc velky podtlak a muze to znicit gufera.
Ten volnobeh bude tim.
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#3 Příspěvek od Catalyst »

psena píše:Pokud mas diru v membrane tak s tim nejezdi, je tam moc velky podtlak a muze to znicit gufera.
Ten volnobeh bude tim.
Btw... gufer je co ?
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od psena »

Stiraci gumicka na ventilech.A to bez sundani hlavy nevymenis.
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#5 Příspěvek od Catalyst »

A kuurna ... to som nevedel... Banan mechanik ma ani na to neupozornil. Pripadne poskodenie gufera zistim ako ?
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od psena »

No zjistisi lepsi info, nez jen ode me...vim to proto, ze jsem byl s kamosem s 540i u mechosa kvuli volnobehu, kolisal, mechos pri volnobehu otevrel vicko od oleje a temer neslo oddelat kvuli tomu podtaku.Zkus to, pokud ucitis podtlak pri odelavani vicka tak uz s tim moc nejezdi a kdyz uz, tak spis pouzivej vyssi otacky.Tam je potom podtlak nizsi.
Catalyst
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: čtv 17.11.2005 01:00

#7 Příspěvek od Catalyst »

Mno .. fajn tak skusim ...
BeXTeR
Registrovaný
Příspěvky: 235
Registrován: pon 02.05.2005 00:00
Bydliště: Prague
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od BeXTeR »

zavolej jednomu cloveku na 774 909 669 ten ti povi co chces vedet
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#9 Příspěvek od Pavel H »

Asi jsem si nerozumeli. Ma tam byt mirny tlak. Nikoli podtlak. Psena pise, ze pokud je tam podtlak, tak prestat jezdit. S tim souhlasim.
miloshm
Registrovaný
Příspěvky: 511
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Čejkovice
Klubové ID: 1992
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od miloshm »

Tak mám podobnej problém jako měl Catalyst. Motor sice nechcípe, ale třepe se na volnoběh na otáčky pod 500 1/min. Otáčky na volnoběh jsou takto nízko při studeným i zahřátým motoru, na LPG i na benzín. Při sešlápnutí plynu při rozjezdu to má trošku prodlevu. Zkoušel jsem při natočeným motoru sundat plnící zátku na olej a byl tam podtlak, subjektivně ne moc velkej. Takže to vypadá, že to bude membrána.
Co vše je k tomu potřeba koupit?
Díky předem.
Odpovědět