Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Koupě e34 Prosím o radu

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
medved
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 27.01.2006 01:00
Bydliště: Děčín

#1 Příspěvek od medved »

Předně všechny zdravím jsem tu nový
Chci koupit e34 touring nejlépe 525i rv 94-96 a nevim na co si dát při koupi pozor, co zkouknout aby mi to hned za prvním rohem nekleko. Mužete mi někdo poradit jaký jsou nemoci této káry. Předem děkuji.
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWAK »

nemoc E34je že reznou dole u lyšty na dveřích..potom mužou klapat hydroštely...ael nějakou závažnou závadu kvuli který by se to mělo rozpadnout nevim :-/
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od psena »

Krome veci, ketrz musis kontrolovat jak u jinyho auta(beh motoru, prevodovka,brzdy atd) tak rozhodne si dej pozor na kmity ve volantu nebo celeho auta pri rychlostech od 70-180.A potom i pri brzdeni.Ne vzdy to jsou kotouce a odtranovani techto nedostatku zabere mnoho nervu a penez.
medved
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 27.01.2006 01:00
Bydliště: Děčín

#4 Příspěvek od medved »

dík moc, ale jak tak hledám na netu, tak asi největší ořech bude vůbec nějaký objevit.
Ty hydroštely kdyz cvakaj je to velkej problem?, ja myslim ze to zas tak moc nevadí, ale nechám si urco poradit.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od psena »

Hydra kdyz cavakaji neni zasadni problem, da se s tim jezdit , samo ze zalezi jestli cavakaji vsechny a jak moc.Jinak vymena hydrostelu je docela draha sranda.V podstate se to pohybuje jak celej motor...
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pivson »

No nechat si auto nastartovat studený, hydra tak 1-2s určitě v těch mrazech zaklepou. Prostě se tam musí napumpovat olej. To je OK
No prostě peohlídni to celý

Koroze - jak bylo napsano dole dveře pod lištama (lišta se odlupuje) zadní lemy, prahy kolem uchcení zvedáku, zadní blatník mezi škvírou blatníku a narazníku.
Pak to trpí na podlaze, ale je to vidět zevnitř když sundáš koberec. Takový místo prahu a kastle - ale není to nic zavažnýho.

Prozkoušet všechny světla a el. spotřebiče.
Topení zda funguje regulace otaček větráku a zda jde regulovat na obouch stranách teplej a studenej vzduch.
Palubka zda ukazuje všechny segmenty.

K přední nápravě už bylo napsano, je fakt nachylná. Lepší když o tom třeba nic nevíš to nechat zkontrolovat někým kdo tomu rozumí.

Kouknout na pneu jak jsou sjetý - rovnoměrnost

Pokud Airbag tak jeho funkčnost kontrolkou.
Pozor na zaslepky.

Převodovkya trpí na pátej synchron - vytočenej motor na čtyřku a řadíš pětku - jde tam špatně
medved
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: pát 27.01.2006 01:00
Bydliště: Děčín

#7 Příspěvek od medved »

supr dik moc, ted uz jen nakej sehnat :cry:
Odpovědět