Předně všechny zdravím jsem tu nový
Chci koupit e34 touring nejlépe 525i rv 94-96 a nevim na co si dát při koupi pozor, co zkouknout aby mi to hned za prvním rohem nekleko. Mužete mi někdo poradit jaký jsou nemoci této káry. Předem děkuji.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě e34 Prosím o radu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Klubové ID: 570
- Kontaktovat uživatele:
No nechat si auto nastartovat studený, hydra tak 1-2s určitě v těch mrazech zaklepou. Prostě se tam musí napumpovat olej. To je OK
No prostě peohlídni to celý
Koroze - jak bylo napsano dole dveře pod lištama (lišta se odlupuje) zadní lemy, prahy kolem uchcení zvedáku, zadní blatník mezi škvírou blatníku a narazníku.
Pak to trpí na podlaze, ale je to vidět zevnitř když sundáš koberec. Takový místo prahu a kastle - ale není to nic zavažnýho.
Prozkoušet všechny světla a el. spotřebiče.
Topení zda funguje regulace otaček větráku a zda jde regulovat na obouch stranách teplej a studenej vzduch.
Palubka zda ukazuje všechny segmenty.
K přední nápravě už bylo napsano, je fakt nachylná. Lepší když o tom třeba nic nevíš to nechat zkontrolovat někým kdo tomu rozumí.
Kouknout na pneu jak jsou sjetý - rovnoměrnost
Pokud Airbag tak jeho funkčnost kontrolkou.
Pozor na zaslepky.
Převodovkya trpí na pátej synchron - vytočenej motor na čtyřku a řadíš pětku - jde tam špatně
No prostě peohlídni to celý
Koroze - jak bylo napsano dole dveře pod lištama (lišta se odlupuje) zadní lemy, prahy kolem uchcení zvedáku, zadní blatník mezi škvírou blatníku a narazníku.
Pak to trpí na podlaze, ale je to vidět zevnitř když sundáš koberec. Takový místo prahu a kastle - ale není to nic zavažnýho.
Prozkoušet všechny světla a el. spotřebiče.
Topení zda funguje regulace otaček větráku a zda jde regulovat na obouch stranách teplej a studenej vzduch.
Palubka zda ukazuje všechny segmenty.
K přední nápravě už bylo napsano, je fakt nachylná. Lepší když o tom třeba nic nevíš to nechat zkontrolovat někým kdo tomu rozumí.
Kouknout na pneu jak jsou sjetý - rovnoměrnost
Pokud Airbag tak jeho funkčnost kontrolkou.
Pozor na zaslepky.
Převodovkya trpí na pátej synchron - vytočenej motor na čtyřku a řadíš pětku - jde tam špatně