Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Parkovací senzory

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od MartyH »

kutil píše:ano bývá tam často oxidace a při demontáži se často dutinky odtrhnou je to velmi titěrné pak jedině sehnat starou paticí a naletovat nebo to přímo připájet a zaizolovat nová kabelaž na 8 senzoru myslím 8 t na 7mu
myslím, že ty konektory se dají koupit u BMW tak to asi zkusím..
AndrejKv
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#22 Příspěvek od AndrejKv »

imho nejlepsi je ze senzoru odriznout plastove pouzdro okolo kontaktu v konektoru, a draty natvrdo naletovat. Pak zapomenes na jakekoliv problemy v techto mistech. Osobne bych ale nez do toho vubec sahnu se nejdriv podival do PDC scannerem.
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od MartyH »

"PDC scannerem"?? 8O
mužeš mi to trochu objasnit?
AndrejKv
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: čtv 08.12.2005 01:00
Bydliště: Kladno

#24 Příspěvek od AndrejKv »

Mam na mysli nez spekulovat co by to tak asi mozna mohlo ale nemuselo bejt se pripojit do diagnosticke zasuvky odpovidajicim zarizenim a vycist registr zavad a parametru PDC (park distance control). A hned bude jasno v cem je problem.
MartyH
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: pon 30.08.2004 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od MartyH »

Prvne asi prověřím ty konektory, navštěvu v servise nachám až jako poslední možnost, posledně sem se tam s něma rafnul.....to brněnský zastoupení BMW není dle meho nazoru zrovna místo kde bych rad nechával auto....poslední dobou je to tam čím dál víc horší.....
Odpovědět