kutil píše:ano bývá tam často oxidace a při demontáži se často dutinky odtrhnou je to velmi titěrné pak jedině sehnat starou paticí a naletovat nebo to přímo připájet a zaizolovat nová kabelaž na 8 senzoru myslím 8 t na 7mu
myslím, že ty konektory se dají koupit u BMW tak to asi zkusím..
imho nejlepsi je ze senzoru odriznout plastove pouzdro okolo kontaktu v konektoru, a draty natvrdo naletovat. Pak zapomenes na jakekoliv problemy v techto mistech. Osobne bych ale nez do toho vubec sahnu se nejdriv podival do PDC scannerem.
Mam na mysli nez spekulovat co by to tak asi mozna mohlo ale nemuselo bejt se pripojit do diagnosticke zasuvky odpovidajicim zarizenim a vycist registr zavad a parametru PDC (park distance control). A hned bude jasno v cem je problem.
Prvne asi prověřím ty konektory, navštěvu v servise nachám až jako poslední možnost, posledně sem se tam s něma rafnul.....to brněnský zastoupení BMW není dle meho nazoru zrovna místo kde bych rad nechával auto....poslední dobou je to tam čím dál víc horší.....