Zdravím ,
nevíte někdo čím by to mohlo být , že se mi při návratu volantu do přímé polohy někdy ozve někde od nápravy dost silné cvaknutí ? Byl jsem na STK a musel jsem vyměnit všechny klouby a silembloky na přední nápravě , takže tím to nebylo, protože to dělá dál.Už mě napadá jen servo.Pod jste někdo měl stejný problém , poraďte prosím . Mám 525 TDS E34 r.v. 1992 . Děkuji PEPA
525tds píše:Zdravím , nevíte někdo čím by to mohlo být , že se mi při návratu volantu do přímé polohy někdy ozve někde od nápravy dost silné cvaknutí ? Byl jsem na STK a musel jsem vyměnit všechny klouby a silembloky na přední nápravě , takže tím to nebylo, protože to dělá dál.Už mě napadá jen servo.Pod jste někdo měl stejný problém , poraďte prosím . Mám 525 TDS E34 r.v. 1992 . Děkuji PEPA
Dost silné cvaknutí nebo rána Asi fakt ty tlumiče..
Jeste muzes vyzkoušet jednu vec. Sundas dekl pod volantem,tam je na tyci rizeni prevlecna matice na 30 nebo 32 klic. Nekdo ti podrzi volant (ale zvladnes to i sam) a tu matici utahnes nadoraz. Ja to mel taky a je to dost casta "zavada".
jejda, děkuji vám všem za dobré rady. Už jsem se tu na to ptala, ale nikdo mě neodpověděl. Kamoš taky říkal, že to bude to horní uložení tlumiče. Jen nevím, jak to opravit, stačí to namazat, nebo se tam něco musí vyměnit? Tak zatím ahojky. Já teď hledám studený starty. Toto mě momentálně přestalo bolet a začne to bolet, až to zase bude normálně startovat! Tak Pa!
1Pavel píše:Namazání určitě nepomůže. Je potřeba koupit nové a vyměnit. Není to složité.
a mohl bys mi potom prosímtě říct, co to bude stát a jak se to mění? Já to teda dělat nebudu, ale budu do toho blbě kecat starýmu, aby měl radost. to on vždycky má ) prolezu web a pak jsem chytrá jako rádio!
drahý to nebude. otázka několika stokorun. ale zkus ještě to co jsem psal výše. tu volnou matici taky poznáš, když v klidu, při vypnutém motoru zahýbeš volantem sem tam a pokud ve volantu cvaká, tak je to ono. jinak výměna horního uložení znamená vyndání tlumiče. otázka dvou hodin.
1Pavel píše:drahý to nebude. otázka několika stokorun. ale zkus ještě to co jsem psal výše. tu volnou matici taky poznáš, když v klidu, při vypnutém motoru zahýbeš volantem sem tam a pokud ve volantu cvaká, tak je to ono. jinak výměna horního uložení znamená vyndání tlumiče. otázka dvou hodin.
ok, díkec za radu, dam vědět, jak jsem dopadla. Doufám, že se do toho pustí ještě v této pětiletce
1Pavel píše:drahý to nebude. otázka několika stokorun. ale zkus ještě to co jsem psal výše. tu volnou matici taky poznáš, když v klidu, při vypnutém motoru zahýbeš volantem sem tam a pokud ve volantu cvaká, tak je to ono. jinak výměna horního uložení znamená vyndání tlumiče. otázka dvou hodin.
jestli to lupe u toho auto co ma na fotce tak to tak levne nebude....
Zlatus píše:ale kde paaaak, to je trojka. Ale taky byla moje! Pěkná, že? Tak já si tam dám tu pětečku. Jdu ju stáhnout z fo?áku! A nerejte do mě děcka!
Tak a je tady!
To my vime, ze to je trojka. Delame si z Tebe legraci. Na to si zvyknes.
1Pavel píše:Ale vypada, ze vyvazla v pohode, ne? A to je myslim nejdulezitejsi.
No jistě!!!! Ani škrábaneček!! BMW, je BMW!!!!! Je to super bezpečné auto! To ta paní, co ji vjela do pruhu do protisměru měla přeraženej nos ikdyž byla přivázaná, protože ji šla palubka naproti!! jedině BMW!!!