Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
vetranie
tušil som, že to nebude také jednoduché...Možno na toto mi niekto ale odpoved dá. Zistil som, že nastavenie klapiek s horúcim a studeným vzduchom nemá veľa spoločné - odmeral som napätie na elektomagnetických ventiloch (pri poistkovej skrinke) a neprichádza tam vôbec nič!!! Takže už len zostáva zisti? odkiaľ to je pripojené - vedel by niekto?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Rídící jednotka topení/klimatizace je mezi topením a příčnou stěnou kabiny, vytahuje se do prostoru nohou spolujezdce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Takže riadiacu jednotku som našiel, ale tam sa nejako nič moc zisti? nedá, na to aby som ju dokázal zmera? sa necítim. Skôr si ale myslím, že ak ide dovnútra vozu stále horúci vzduch, tak asi nezatvárajú elektroventily prívod vody - mám od nich schému ale nepodarilo sa mi ju sem vloži?
Proste jeden prívod je +12V a dalšie dva prívody nejako riadia z ovl.panelu otváranie a zatváranie (cievok)...ale ako.....

Proste jeden prívod je +12V a dalšie dva prívody nejako riadia z ovl.panelu otváranie a zatváranie (cievok)...ale ako.....
Nevím jak u nafty, ale já mám benzín 520i a začíná foukat teplej vzduch až když se teplota dostane za modré pole, bez ohledu nastavení otáček ventilátoru. Mě to dělá cca 3 minuty klidné jízdy a sepne topení. Možná se diessel motor ohřívá delší dobu.jahy píše:tak to máš v poho.mě zas TD topí až tak po 15km.vůbec nevím jak to bude v zimě.nechce to foukat.budu to muset nějak dát dohromady,ale jak???


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
ja mam 528 a zacne mi to topit 30 minut predtim nez sednu do auta...Maxiczech píše:Nevím jak u nafty, ale já mám benzín 520i a začíná foukat teplej vzduch až když se teplota dostane za modré pole, bez ohledu nastavení otáček ventilátoru. Mě to dělá cca 3 minuty klidné jízdy a sepne topení. Možná se diessel motor ohřívá delší dobu.jahy píše:tak to máš v poho.mě zas TD topí až tak po 15km.vůbec nevím jak to bude v zimě.nechce to foukat.budu to muset nějak dát dohromady,ale jak???![]()

RuDoSh píše:ja mam 528 a zacne mi to topit 30 minut predtim nez sednu do auta...Maxiczech píše:Nevím jak u nafty, ale já mám benzín 520i a začíná foukat teplej vzduch až když se teplota dostane za modré pole, bez ohledu nastavení otáček ventilátoru. Mě to dělá cca 3 minuty klidné jízdy a sepne topení. Možná se diessel motor ohřívá delší dobu.jahy píše:tak to máš v poho.mě zas TD topí až tak po 15km.vůbec nevím jak to bude v zimě.nechce to foukat.budu to muset nějak dát dohromady,ale jak???![]()

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 193
- Registrován: stř 19.10.2005 00:00
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
To jsem resil nedavno a rozhejbal jsem ventily (zateklo pres gumicky do elektromagnetu a orezlo to), ale hlavne se muselo k tem ventilum natahnout nove napajeni (proste se nekde ztratilo).
majo píše:Nevie prosím niekto poradi? prečo sa moje 525tds E34 rozhodlo zrazu v tomto teple nepretržite kúri? (topit) ??? Má el.reguláciu klapiek, nepomáha nič, ani odpojenie batérie.
Nemáte tušenie ktorá klapka reguluje studený/teplý prívod vzduchu? Dakujem