Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

vetranie

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
majo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 05.10.2004 00:00

#1 Příspěvek od majo »

Nevie prosím niekto poradi? prečo sa moje 525tds E34 rozhodlo zrazu v tomto teple nepretržite kúri? (topit) ??? Má el.reguláciu klapiek, nepomáha nič, ani odpojenie batérie.
Nemáte tušenie ktorá klapka reguluje studený/teplý prívod vzduchu? Dakujem
majo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 05.10.2004 00:00

#2 Příspěvek od majo »

tušil som, že to nebude také jednoduché...Možno na toto mi niekto ale odpoved dá. Zistil som, že nastavenie klapiek s horúcim a studeným vzduchom nemá veľa spoločné - odmeral som napätie na elektomagnetických ventiloch (pri poistkovej skrinke) a neprichádza tam vôbec nič!!! Takže už len zostáva zisti? odkiaľ to je pripojené - vedel by niekto?
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Rídící jednotka topení/klimatizace je mezi topením a příčnou stěnou kabiny, vytahuje se do prostoru nohou spolujezdce.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
majo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 05.10.2004 00:00

#4 Příspěvek od majo »

prosim prosim - dá sa to trochu bližšie lokalizova? ? Je to niekde v stredovom stlpiku (pod autorádiom) - demontova? kaslík na dokumenty, potom kryt vľavo a tam niekde? Díík
majo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 05.10.2004 00:00

#5 Příspěvek od majo »

Takže riadiacu jednotku som našiel, ale tam sa nejako nič moc zisti? nedá, na to aby som ju dokázal zmera? sa necítim. Skôr si ale myslím, že ak ide dovnútra vozu stále horúci vzduch, tak asi nezatvárajú elektroventily prívod vody - mám od nich schému ale nepodarilo sa mi ju sem vloži? :cry:
Proste jeden prívod je +12V a dalšie dva prívody nejako riadia z ovl.panelu otváranie a zatváranie (cievok)...ale ako.....
jahy
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: pát 06.05.2005 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od jahy »

tak to máš v poho.mě zas TD topí až tak po 15km.vůbec nevím jak to bude v zimě.nechce to foukat.budu to muset nějak dát dohromady,ale jak???
Maxiczech
Registrovaný
Příspěvky: 1883
Registrován: pon 11.07.2005 00:00

#7 Příspěvek od Maxiczech »

jahy píše:tak to máš v poho.mě zas TD topí až tak po 15km.vůbec nevím jak to bude v zimě.nechce to foukat.budu to muset nějak dát dohromady,ale jak???
Nevím jak u nafty, ale já mám benzín 520i a začíná foukat teplej vzduch až když se teplota dostane za modré pole, bez ohledu nastavení otáček ventilátoru. Mě to dělá cca 3 minuty klidné jízdy a sepne topení. Možná se diessel motor ohřívá delší dobu. :) :arrow:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od RuDoSh »

Maxiczech píše:
jahy píše:tak to máš v poho.mě zas TD topí až tak po 15km.vůbec nevím jak to bude v zimě.nechce to foukat.budu to muset nějak dát dohromady,ale jak???
Nevím jak u nafty, ale já mám benzín 520i a začíná foukat teplej vzduch až když se teplota dostane za modré pole, bez ohledu nastavení otáček ventilátoru. Mě to dělá cca 3 minuty klidné jízdy a sepne topení. Možná se diessel motor ohřívá delší dobu. :) :arrow:
ja mam 528 a zacne mi to topit 30 minut predtim nez sednu do auta... :lol:
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00
Klubové ID: 117

#9 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

RuDoSh píše:
Maxiczech píše:
jahy píše:tak to máš v poho.mě zas TD topí až tak po 15km.vůbec nevím jak to bude v zimě.nechce to foukat.budu to muset nějak dát dohromady,ale jak???
Nevím jak u nafty, ale já mám benzín 520i a začíná foukat teplej vzduch až když se teplota dostane za modré pole, bez ohledu nastavení otáček ventilátoru. Mě to dělá cca 3 minuty klidné jízdy a sepne topení. Možná se diessel motor ohřívá delší dobu. :) :arrow:
ja mam 528 a zacne mi to topit 30 minut predtim nez sednu do auta... :lol:
:lol:
majo
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: úte 05.10.2004 00:00

#10 Příspěvek od majo »

hahaha - srandičky ? tak aby toho nebolo dos? - môj momentálny stav, je taký, že ľavá strana kúri aj chladí a pravá iba chladí - noo - ešteže si môžem vybra? - NEZNÁŠAM elektronické riadenie ventilácie! zlaté bowdeny
landys
Registrovaný
Příspěvky: 193
Registrován: stř 19.10.2005 00:00
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od landys »

To jsem resil nedavno a rozhejbal jsem ventily (zateklo pres gumicky do elektromagnetu a orezlo to), ale hlavne se muselo k tem ventilum natahnout nove napajeni (proste se nekde ztratilo).
majo píše:Nevie prosím niekto poradi? prečo sa moje 525tds E34 rozhodlo zrazu v tomto teple nepretržite kúri? (topit) ??? Má el.reguláciu klapiek, nepomáha nič, ani odpojenie batérie.
Nemáte tušenie ktorá klapka reguluje studený/teplý prívod vzduchu? Dakujem
Odpovědět