Dík za názory
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Přehřejvání motoru?
Zdravičko, tak se mi nějak přehřívá motor, alespoň podle toho, co ukazuje ukazatel teploty. Když se motor zahřeje, tak je ručička chvíli přesně v polovině, akorát že občas začne tu polovinu přelejzat a občas se zastaví až u tý další čárky za normálem... A najednou se to zase všechno srovná během cca minuty. Dělá to od doby, co sem měnil vodní pumpu... 
 Navíc sem si všim, že když třeba zaparkuju jednou stranou na obrubník a ručička je v polovině, tak po například deseti minutách, kdy se vrátím a chci nastartovat se ta posr.... ručička drží čárku za polovinou...  
  Mám 520i,E34, 24v, r.v. 91.
Dík za názory
  
			
			
									
						
										
						Dík za názory
- 
				Pivson
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2587
 - Registrován: stř 12.02.2003 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 570
 - Kontaktovat uživatele:
 
Hmmm taky to samý auto a taky mě to tedka zlobilo.
Zastavím, ručička 1 mm za čárkou. Vypnu a po chvilce zapnu ručička na další čarce za půlkou. Nastartuju a sleze zpatky.
Pohybuje se občas mezi pulkou a 1mm za čarkou půlky.
Nevím razeno bylo odvzdušnit!!!!
Ja měl děravý topení, třeba se mě to pak srovná.
			
			
									
						
										
						Zastavím, ručička 1 mm za čárkou. Vypnu a po chvilce zapnu ručička na další čarce za půlkou. Nastartuju a sleze zpatky.
Pohybuje se občas mezi pulkou a 1mm za čarkou půlky.
Nevím razeno bylo odvzdušnit!!!!
Ja měl děravý topení, třeba se mě to pak srovná.
Vadnej termostat... bud by to bylo furt studený nebo furt vařicí... navíc termostat se těžko podělá ze dne na den... já bych to zl¨kusil nejdřív pořádně podle brožur ovzdušnit. Pak s tim něco najel (tak 1tis km) a když furt nic tak bych si zkusil testně od někoho půjčit funkční termostat (aby jsi nemusel kupovat novej, když nevíš jestli to tím je...). Takže někde naštuduj, jak se to pořádně ovzdušní! (jo a samo tam snad máš nalitou správnou chladicí směs-ne pouze čistou vodu...)
			
			
									
						
										
						- 
				Pivson
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2587
 - Registrován: stř 12.02.2003 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 570
 - Kontaktovat uživatele:
 
jj souhlas, mě to taky zlobilo a doufam ze to vyresi moje kauza topeniBMWAK píše:mno a když budeš u toho zkoušení tak rovnou vyzkoušej budíky,čidlo,a nezapomen na viscospojku.a v neposlední řadě zkontroluj jestli ti neubývá voda,mužeš mít prasklej chladič jako mi minulej rok.nikde to nebylo poznat jen to furt vařilo:-/
- 
				Pivson
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2587
 - Registrován: stř 12.02.2003 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 570
 - Kontaktovat uživatele:
 
asi tak, pokud jsi to něják neuvařil tak hlava by to byt neměla.BMWAK píše:to je nějaký divný!!u M50 tolik těsnění ani hlavy neodchází a jestli jsi jí v poslední době nějak nehezky nezatopil tak nevim proč by praskala?
Tesnění odejít může, zaleží kdo co lil za sajrajt do chlazeni. Jednou jsem viděl i ten žlutej fridex.
Podival bych se na vše ostatní - prolez vsechny hadice (poškození, špatně utáhlej spoj), termostat, čidlo teploty, budík teploty, víčko chladič - zda tesní, odvzdušnovací šroub chladič - zda těsní, nezapomeň na me oblíbené topení vevnitř auta, prohlídnout chladič zda někde není malinko prasklej a bere vzduch (opravdu těžko se hledá).
Zkus zda není zanešenej - po jízdě musí byt rovnoměrně zahřátej. Ne třeba ohřátej jen kus.
Když by byla KO hlava či tesnění. Tak bude buď olej ve vodě či voda v oleji.
Olej ve vodě - voda bude mít masný oka
Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
Pokud by šla voda do valců, tak po nastartovaní (nejlíp studeneho motoru) by šel z vejfuku bílej hustej dým
- 
				BMWAK
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 612
 - Registrován: stř 17.12.2003 01:00
 - Bydliště: Plzeň
 - Kontaktovat uživatele:
 
nejdřív bych šel po chladiči..vyndej ho z auta napoj ho na nějakej jinej zdroj vody (zahradní hadice) na druhý straně ho musíš ucpat a pak do něj nalej vodu a uvidíš..možná by to chtělo tam nalet tu vodu pod lehkym tlakem.když nit tak vem hadice pořádně ne zkontroluj,vyčisti.potom vem termosta dej ho do hrnce s vodou a nití ho přivaž tak aby se nedotýkal stěn hrnce a společně s teplomněrem zkus zde se sprádně otvírá!pak by to chtělo zkonrolovat vodní pumpu.a v neposlední řade visco spojku,vem noviny nastartuj nech zahřát motor a pokud to ty noviny neroseká na cucky a zastaví se tak j e KO.
			
			
									
						
										
						- 
				ajfel
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1164
 - Registrován: pát 25.02.2005 01:00
 - Bydliště: Opava
 - Klubové ID: 321
 
ten sarjajt se tam behem chladnejsiho pocasi a pri kratkych popojizdkach dela i bez vody v oleji ...Pivson píše:Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
po 50km jizdy by tam ale urcite nemelo byt nic ...
petr
- 
				Pivson
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2587
 - Registrován: stř 12.02.2003 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 570
 - Kontaktovat uživatele:
 
no ja ho tada u bava v zimě nikdi neměl, ani za chladneho počasi.ajfel píše:ten sarjajt se tam behem chladnejsiho pocasi a pri kratkych popojizdkach dela i bez vody v oleji ...Pivson píše:Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
po 50km jizdy by tam ale urcite nemelo byt nic ...
petr
Mohlo by to souviset i s kvalitou oleje.
U skodovky jsem to zazil nekolikrat. Po vyměně tesnění to bylo lepší, ale ten sajrat tam stejně trochu byl.
