

Dík za názory


jj souhlas, mě to taky zlobilo a doufam ze to vyresi moje kauza topeniBMWAK píše:mno a když budeš u toho zkoušení tak rovnou vyzkoušej budíky,čidlo,a nezapomen na viscospojku.a v neposlední řadě zkontroluj jestli ti neubývá voda,mužeš mít prasklej chladič jako mi minulej rok.nikde to nebylo poznat jen to furt vařilo:-/
asi tak, pokud jsi to něják neuvařil tak hlava by to byt neměla.BMWAK píše:to je nějaký divný!!u M50 tolik těsnění ani hlavy neodchází a jestli jsi jí v poslední době nějak nehezky nezatopil tak nevim proč by praskala?
ten sarjajt se tam behem chladnejsiho pocasi a pri kratkych popojizdkach dela i bez vody v oleji ...Pivson píše:Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
no ja ho tada u bava v zimě nikdi neměl, ani za chladneho počasi.ajfel píše:ten sarjajt se tam behem chladnejsiho pocasi a pri kratkych popojizdkach dela i bez vody v oleji ...Pivson píše:Voda v oleji - nejčastěji se to projeví, že ze spodu na víčku kudy se leje olej je takovej světlehnědej sajrajt (víčko jinak musí byt zespoda čisté)
po 50km jizdy by tam ale urcite nemelo byt nic ...
petr