je to keram.těleso,je uchycené na ventilátoru chlazení klima vpředu a vedou k němu 2 dráty a prochází jím spirála.....je to nějaký druh odporu?....k čemu slouží,spirála mi praskla a nemohu sehnat jiný kromě nového..... (E-34)
aha,.....no koupím teda novej....nejsem si jistý jestli když byla klima funkční tak jestli byl funkční i ten odpor.....jak se to může na motoru projevit?.....
odpor odejde starim, to je celkem normalni. Kazdopadne na motoru se to muze projevit tim ze se nadmerne zahriva a to proste neni dobry, tvrdne tesneni pod hlavou a pak praskne, napriklad, tech veci je vic.
chladic klimy za plnyho provozu ve vedru se umi roztopit na cca 150C ....
divinol píše:dobrý,potěšil jsi mne.......teď to vím .....dost zajímavé věci.....no jo,když se ví kam sáhnout,každopádně díky moc,máš u mne pivo..(piva?)...
nechame to bejt, platit mi alkohol by se ti stalo dost nakladnym konickem
no,právě procházím tou popisovanou výměnou,....chladič z druhovýroby sice levnější ale na rozdíl od orig,je komplet z al.tedy i trubky a šroubení....no a mě se povedlo jedno šroubení strhnout,..trubky z auta mají převlečné matice z mosazi a nějak jsem jednu špatně posadil,.....naštěstí mi jeden šikovný chasník vyrobil šroubení nové z al tak jen sehnat někoho kdo to umí navařit a je hotovo...pak zase jen namontovat.......aspoň se nenudím.....