Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
uprava TD motoru
Vzdyt uz sem ti to prece psal, musis do toho dat trochu vlastni iniciativy.. skoro asi jedinej IC, co se tam vejde, je origo z TDs (z e36 TDs se tam nevejde, ma jinej tvar), nevim proc by to ten motor neutahl, TD je celkem poddimenzovany. Pak by to chtelo vyhodit kat a nejak vhodne jej nahradit. Dal Sportovni vlozku (konus nema cenu, musel bys prekopavat nabor vzduchu a v boxu pro filtr vytvorit usmerneni, aby se tam vzduch nemlel(..vyslednej rozdil oproti sport. vlozce nulovej).
Nejjednodusi je tam dat chip, bezpecne ti to zvysi vykon, ale jestli nemas motor v poradku, bud opatrnej. Ten ti udela kde kdo za 7k, staci hledat na netu. No a pokud by ses rozhodl pro IC, je nutny po tom taky chipovat, ale to uz ti musi nekdo nachipovat presne pro "omezichladicovany" TD, je tam par jinejch veci (treba turbo). Pak si taky sezen mensi chladic vody z TDs a bude se muset hejbat i s chladicem oleje..
Nachipovany TD ti pojede v horku stejne jako TDs, pod 20'C pojede lip (taky diky kratsimu diferaku) a navic bez turbodiry.
Takze muzes zacit, staci ti k tomu Annonce a net, vse tam pohledas..
Nejjednodusi je tam dat chip, bezpecne ti to zvysi vykon, ale jestli nemas motor v poradku, bud opatrnej. Ten ti udela kde kdo za 7k, staci hledat na netu. No a pokud by ses rozhodl pro IC, je nutny po tom taky chipovat, ale to uz ti musi nekdo nachipovat presne pro "omezichladicovany" TD, je tam par jinejch veci (treba turbo). Pak si taky sezen mensi chladic vody z TDs a bude se muset hejbat i s chladicem oleje..
Nachipovany TD ti pojede v horku stejne jako TDs, pod 20'C pojede lip (taky diky kratsimu diferaku) a navic bez turbodiry.
Takze muzes zacit, staci ti k tomu Annonce a net, vse tam pohledas..
treva diesel-technic.cz Staci zadat ve vyhledavaci chiptuning a vyleze ti toho 3 prdele..jahy píše:jo jo dík.chtěl jsem se ještě radši jednou zeptat co a jak.zdá se mi žo v motoru klepou -hydroštely-ale když tam dám nový olej,tak to přejde.jaky tam dáváte olej?
kdyby jste někde narazili kdo dělá ten chip,pošlete mi adres.děkuji
autum moc nerozumím...
davam plnou syntetiku..
vejde se tam toho dost, zalezi jak to budes chtit upevnit a jak by to melo vypadat. taky zalezi na tom jestli tam ma klimu nebo neMartinéz píše:Vzdyt uz sem ti to prece psal, musis do toho dat trochu vlastni iniciativy.. skoro asi jedinej IC, co se tam vejde, je origo z TDs (z e36 TDs se tam nevejde, ma jinej tvar), nevim proc by to ten motor neutahl, TD je celkem poddimenzovany. Pak by to chtelo vyhodit kat a nejak vhodne jej nahradit. Dal Sportovni vlozku (konus nema cenu, musel bys prekopavat nabor vzduchu a v boxu pro filtr vytvorit usmerneni, aby se tam vzduch nemlel(..vyslednej rozdil oproti sport. vlozce nulovej).
Nejjednodusi je tam dat chip, bezpecne ti to zvysi vykon, ale jestli nemas motor v poradku, bud opatrnej. Ten ti udela kde kdo za 7k, staci hledat na netu. No a pokud by ses rozhodl pro IC, je nutny po tom taky chipovat, ale to uz ti musi nekdo nachipovat presne pro "omezichladicovany" TD, je tam par jinejch veci (treba turbo). Pak si taky sezen mensi chladic vody z TDs a bude se muset hejbat i s chladicem oleje..
Nachipovany TD ti pojede v horku stejne jako TDs, pod 20'C pojede lip (taky diky kratsimu diferaku) a navic bez turbodiry.
Takze muzes zacit, staci ti k tomu Annonce a net, vse tam pohledas..
u e34 tam vazne moc mista neni, to mi ver..treba v pripade origo TD chladice ti tam neprojde ani jedna trubka.skautik píše:vejde se tam toho dost, zalezi jak to budes chtit upevnit a jak by to melo vypadat. taky zalezi na tom jestli tam ma klimu nebo neMartinéz píše:Vzdyt uz sem ti to prece psal, musis do toho dat trochu vlastni iniciativy.. skoro asi jedinej IC, co se tam vejde, je origo z TDs (z e36 TDs se tam nevejde, ma jinej tvar), nevim proc by to ten motor neutahl, TD je celkem poddimenzovany. Pak by to chtelo vyhodit kat a nejak vhodne jej nahradit. Dal Sportovni vlozku (konus nema cenu, musel bys prekopavat nabor vzduchu a v boxu pro filtr vytvorit usmerneni, aby se tam vzduch nemlel(..vyslednej rozdil oproti sport. vlozce nulovej).
Nejjednodusi je tam dat chip, bezpecne ti to zvysi vykon, ale jestli nemas motor v poradku, bud opatrnej. Ten ti udela kde kdo za 7k, staci hledat na netu. No a pokud by ses rozhodl pro IC, je nutny po tom taky chipovat, ale to uz ti musi nekdo nachipovat presne pro "omezichladicovany" TD, je tam par jinejch veci (treba turbo). Pak si taky sezen mensi chladic vody z TDs a bude se muset hejbat i s chladicem oleje..
Nachipovany TD ti pojede v horku stejne jako TDs, pod 20'C pojede lip (taky diky kratsimu diferaku) a navic bez turbodiry.
Takze muzes zacit, staci ti k tomu Annonce a net, vse tam pohledas..
to Jahy..kamo, nebud zabrzdenej a zavolej si do 1. tuning shopu ve Zl. str., tam ti nezavazne poradej. Jasne ze TD a TDs maj stejnou vlozku, dyt to jsou skoro stejny motory..
zavolej jim rovnou, ten capek je fakt extra pohodar a znalec, na maily on moc nema cas..jahy píše:no zabržděnej.od toho je tu forum abych se ptal.radši se zetám až neudělám nějakou blbost.
už jsem psal na diesel technik tak čekám na odpověd co a jak.no a pujde na chip +sport.fitlr.no snad to bude pro začátek stačit.
-
jahy
- Registrovaný
- Příspěvky: 124
- Registrován: pát 06.05.2005 00:00
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
tak jsem zatím dal green filter místo původního.šel bych to hned očipovat ale mám strach co ten motor.pořád mi to cvaká.měnil jsem olej a nepomohlo to.možná ted je to víc slyšet díky tomu filtru nebo se to zhoršuje.v jednom servisu mi řekl maník at to neřeší m a druhém mi řekl že klepe ventil a oprava 15tis.tak nevím.
kdo je machr na motory?neznáte někoho kdo mi řekne co a jak?
kdo je machr na motory?neznáte někoho kdo mi řekne co a jak?
