Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Problém s chlazením

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 239
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od John »

Čau lidi,
mám motor 2,8 benzín v E39. Začala se mě po ohřátí motoru tlakovat chladící kapalina a vytékat přes pojistný 2 barový ventil ve víčku expancky. Zajel jsem k odborníkovi na motory a ten říkal že buď je v háji těsnění pod hlavou nebo prasklá hlava. Různá BMW v benzínu od 2 do 3 litrů obsahu užívám už přes 6 let . Nikdy jsem se nesetkal s tím to problémem u benzínového motoru. Měl někdo podobný problém ?

John
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#2 Příspěvek od michal »

jo mel,stava se to bohuzel i u benzinu :(
Hitman
Registrovaný
Příspěvky: 2044
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Bydliště: přechodně Afghánistán
Klubové ID: 166
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Hitman »

michal píše:jo mel,stava se to bohuzel i u benzinu :(
a cim to bylo ? at vime na co si dat pozor....
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#4 Příspěvek od michal »

cim to bylo nevim
proste to varilo,byla rupla hlava
neni pravda ze hlavy a tesneni odchazi jen u nafty
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 570
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Pivson »

No první vec co udělat je sundat hlavu, podivat se na těsnění a vyměnit termostat.
Kdyz je tesnení dobre tak hlava
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#6 Příspěvek od skautik Čestný člen »

michal píše:cim to bylo nevim
proste to varilo,byla rupla hlava
neni pravda ze hlavy a tesneni odchazi jen u nafty
presne tak, u nafty je jedinej problem v tom, ze to pobira vic tepla.. u benzinu jde hodne vyfukem ven
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 239
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od John »

Momentálně je sundaná hlava a hledáme chybičku. Myslel jsem že to bude hlava ale nic se na ní nenašlo. Těsnění bylo u šestého válce trochu jinak zmáčklé, tak ho vyměníme a dáme to dohromady. Buď to bude dobrý nebo budu muset sehnat jinou hlavu popřípadě motor.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od darmon »

menit tesneni pod hlavou a nevyresit problem je koleda koleda o opakovani situace znovu.
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#9 Příspěvek od Pavel H »

darmon píše:menit tesneni pod hlavou a nevyresit problem je koleda koleda o opakovani situace znovu.
Tak tak. Souhlasim s Darmonem. Je nutne nechat hlavu natlakovat a zkontrolovat a zaroven prebrousit. Jinak to muzes za tyden delat znova.
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#10 Příspěvek od Pavel H »

darmon píše:menit tesneni pod hlavou a nevyresit problem je koleda koleda o opakovani situace znovu.
Tak tak. Souhlasim s Darmonem. Je nutne nechat hlavu natlakovat a zkontrolovat a zaroven prebrousit. Jinak to muzes za tyden delat znova.
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 239
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od John »

Jediné co bylo podezřelé je to těsnění, na jednom místě bylo divně zkrabatělé. Hlavu jsme podrobně prohlídly a nic nenašly. Už se to dáva dohromady tak brzy zjistím jestli to pomohlo.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od darmon »

hmm to sem zrovna nechtel rict aby to bylo takhle pochopeno, tesneni pod hlavou neni vec ktera by se mela nejak pravidelne menit, resp jo, ale pri trosku jiny kilometrazi. Takze muze prasknout z duvodu ze je vada materialu, ale to se zas tak moc nestava, a nebo se k motoru choval nekdo blbe a trpi nakou vadou ktera to odrovnala, typicky prehrati. Takze vymenit tesneni pod hlavou, srovnat hlavu atd, ale nevyresit duvod proc se ten motor prehral a ruplo to je kokotsky
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 239
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od John »

Kupoval jsem ho v Brně v bazaru s tím ,že auto bylo lehce burané na čumák a na motoru se měnila jen vodní pumpa. Pod hlavou nebylo originální těsnění, tak že buh ví co se s motorem dělo. Najel jsem od koupi cca 40000 km a projevilo se to náhle.
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 239
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od John »

Tak už mám v problému jasno, je prasklá hlava. :cry:
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#15 Příspěvek od Pavel H »

No vidis a Ty jsi malem jen vymenil tesneni :-(
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#16 Příspěvek od Pavel H »

btw mas novou nebo se Ti mam nekde poptat?
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 239
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od John »

Už jsem jednu hlavu sehnal , přestrojíme jí a uvidím jestli je dobrá .
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#18 Příspěvek od Pavel H »

OK. Kdyztak dej vedet.
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 239
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od John »

Zdravím všechny :lol:
směju se protože už od pátku jezdím !!! Byla to doopravdy prasklá hlava. Půl dne telefonování a sehnal jsem jí za 10.000,- Kč . Dalo to trochu práce a ukecávání protože pražský vrakáče nechtěli jít pod 15.000,- , ale pak se našla zpřízněná duše a za druhý půl den už byla v garáži. Pro informaci jsem zjistil že na 2,5 litr i na 2,8 litr benzín je stejná hlava a dají se zaměňovat. Je akorát potřeba vyměnit ventily a zabrousit je. Celý víkend jsem to testoval a vše OK. Zítra pro jistotu vyměním ještě termostat (myslím že byl původcem celého problému) a mám vše za sebou. Doufám že na dlouho :!: . Děkuji všem za inspiraci a všem přeji hodně KM bezporuch.

John
Pavel H
Registrovaný
Příspěvky: 3694
Registrován: ned 18.01.2004 01:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 98

#20 Příspěvek od Pavel H »

No vida. Tak to je super. Tobe taky hodne stastnych km bez zavad.
Odpovědět