Cus,
chci nalejt nakej shit do motoru a ma se to dat do litru benzinu a ten se ma az do konce vyjet. Nevite nekdo, jestli se nemusi potom odvzdusnovat motor, kdyz vyjedu nadrz az do sucha? Nebo jestli to nejak jinak neskodi. Diky
lepší máš tem maglajs dat do tlaková nádoby kterou nafoukneš kompresorem a přes hadici to přimo vhánět do vstřikovacího systému přepad si sám určí tlak benzin z přepadu zachytit a samozdřejmě znovu požít u nás některé lepší prodejny při zakoupení těch sajrajtú proti záloze ten pekelný stroj pujčují do 40ky jsem tohu nafoukal tak za 2 t ale pozor na lak takovu žiravinu jsem ještě neviděl
menuje se to militec, doporucil mi to chlapek prave na naftovy cerpadlo, ze to funguje jako preventivni ochrana, snizuje treni kov/kov a jeste spoustu veci.
metoda 2 zni docela sofistikovane, ale asi to spis jenom naleju do nadrze, dyz tomu nevadi chvili polykat vzduch.
tož u TDS jsem to dělal tak že saci hadičku do čerpadla jsem dal do te pixle a přepadovou taky čerpadlo u TDS ještě nasává samo el je tam jako pomocné s tim odvzdušnenim máte pravdu chce to silnou baterku a teplo a když je to zavzdušněné a nastartuješ do 1 hod tak si v normě jinak pepici uvádějí povolit šroub na čerpadle myslim mezi trubkama uprostřed skusit startovat až začne vytékat nafta utahnout pak vycvaknout hadici s filtru zase startovat až teče nasadit hadici pak povolit převlečné matice na vstřikovacich tryskách a zase startovat až tam začne téct nafta utahnout (ale ten dostup je tam na mašlu)el čerpadlo čerpe jen chvili a pokud se motor nerozběhne tak se vypiná asi tak po 30 sec,dá se pomoct i tak že jej propojiš nakrátko rele u PC motoru(pravá černá bedna) relé je oranžové koliky 30a87. TAKŽE POZOR NA DOJITi NAFTY na cestě se to fakt nadá zprovoznit
pepus píše:hm, precetl sem si par clanku a koukam, ze mate asi pravdu. Tak to vyhodim do kose, lepsi vyhodit 500kc nez celej motor.
podle toho clanku aditiva do paliva funguji at vice ci mene. krome toho bych to nevyjizdel do sucha, na litr nafty ujedes 10kilometru a pak vezmes plnou
a vubec je lepsi pouzivat aditiva celorocne, hlavne kdyz beres levnejsi naftu
no pokud mas moc dobrou baterku a bude te to bavit tak klidne toc dokud to nechytne, ale pokud to chces udelat, rychleji a myslim i pro lip tak v motoru otevri pojistky, najdi si tam ktera je k cerpadlu a pak ji propoj dratem s tim + co je v motoru kdyz dobijis baterku nebo startujes kabelama.... uslysis jak bzuci a po chvili (tak minutu a vic) normalne nastartujes...
pokud to není uplně prazdný tak se to taky tak povede občas ale pokud máš vstřikování zcela prazdné (nebo rozebrané třeba vyměna vstřikovačú) tak se mi nepovedlo protože vzduch ve vstřikovacim čerpadle po stačení nedosáhne takový tlak aby otevřel vstřikovače povedlo se mi snad jen roztažením při vyšši rychlosti TDS na TD byt opatrný na řemen radši neroztahovat