Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vyjeti nadrze

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#1 Příspěvek od pepus »

Cus,
chci nalejt nakej shit do motoru a ma se to dat do litru benzinu a ten se ma az do konce vyjet. Nevite nekdo, jestli se nemusi potom odvzdusnovat motor, kdyz vyjedu nadrz az do sucha? Nebo jestli to nejak jinak neskodi. Diky
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

nicis pumpu... jinak kdyz to vyjedes tak to pak jen natocis a chytne to... co to je za shitt? k cemu je to dobre?
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od kutil »

lepší máš tem maglajs dat do tlaková nádoby kterou nafoukneš kompresorem a přes hadici to přimo vhánět do vstřikovacího systému přepad si sám určí tlak benzin z přepadu zachytit a samozdřejmě znovu požít u nás některé lepší prodejny při zakoupení těch sajrajtú proti záloze ten pekelný stroj pujčují do 40ky jsem tohu nafoukal tak za 2 t ale pozor na lak takovu žiravinu jsem ještě neviděl
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#4 Příspěvek od pepus »

menuje se to militec, doporucil mi to chlapek prave na naftovy cerpadlo, ze to funguje jako preventivni ochrana, snizuje treni kov/kov a jeste spoustu veci.

metoda 2 zni docela sofistikovane, ale asi to spis jenom naleju do nadrze, dyz tomu nevadi chvili polykat vzduch.
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#5 Příspěvek od kutil »

vždy se múže stát že ti dojde benzín tak to na to musí být dělané
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Zave »

kutil píše:vždy se múže stát že ti dojde benzín tak to na to musí být dělané


taky sem myslel ze benal ale on ma naftu... :oops: sem si nevsim.... tam to se zavzdusnenim je horsi, chce to odvzdusnit treba u vstriku apod... ne?
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#7 Příspěvek od pepus »

no to se prave snazim zeptat :)
vim ze kamos co ma 20 let stary volvo na naftu to musel dotlacit do servisu, dyz mu dosla stava...
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

pepus píše:no to se prave snazim zeptat :)
vim ze kamos co ma 20 let stary volvo na naftu to musel dotlacit do servisu, dyz mu dosla stava...


nemusi se odvzdusnovat, jen to budes trochu dyl tocit...
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od kutil »

tož u TDS jsem to dělal tak že saci hadičku do čerpadla jsem dal do te pixle a přepadovou taky čerpadlo u TDS ještě nasává samo el je tam jako pomocné s tim odvzdušnenim máte pravdu chce to silnou baterku a teplo a když je to zavzdušněné a nastartuješ do 1 hod tak si v normě jinak pepici uvádějí povolit šroub na čerpadle myslim mezi trubkama uprostřed skusit startovat až začne vytékat nafta utahnout pak vycvaknout hadici s filtru zase startovat až teče nasadit hadici pak povolit převlečné matice na vstřikovacich tryskách a zase startovat až tam začne téct nafta utahnout (ale ten dostup je tam na mašlu)el čerpadlo čerpe jen chvili a pokud se motor nerozběhne tak se vypiná asi tak po 30 sec,dá se pomoct i tak že jej propojiš nakrátko rele u PC motoru(pravá černá bedna) relé je oranžové koliky 30a87. TAKŽE POZOR NA DOJITi NAFTY :!: na cestě se to fakt nadá zprovoznit
Fugo
Registrovaný
Příspěvky: 1751
Registrován: sob 22.02.2003 01:00
Bydliště: ZX-10R

#10 Příspěvek od Fugo »

žádný sračky jako militec, metaltec, slick50,prolong,lubrifilm atd do motoru nepatří viz na moneo foru přísady do paliv a oleju.
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#11 Příspěvek od pepus »

hm ten clanek zni dost hrozive... tak sem teda na vazkach, nemate nekdo s temahle prisadama zkusenost (treba pozitivni, he?)
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od psena »

Nic do motoru nervi, patri tam jen benal, voda a olej.Akorat to muzes pos....
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#13 Příspěvek od pepus »

hm, precetl sem si par clanku a koukam, ze mate asi pravdu. Tak to vyhodim do kose, lepsi vyhodit 500kc nez celej motor.
Anonymous

#14 Příspěvek od Anonymous »

Nazdar Bavoristi. Militec jsem zkoušel lejt do motorky do oleje, ztišilo mi to spljkový ložisko a trochu se zlepšily studený starty. Ale do nafty?
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#15 Příspěvek od skautik Čestný člen »

pepus píše:hm, precetl sem si par clanku a koukam, ze mate asi pravdu. Tak to vyhodim do kose, lepsi vyhodit 500kc nez celej motor.


podle toho clanku aditiva do paliva funguji at vice ci mene. krome toho bych to nevyjizdel do sucha, na litr nafty ujedes 10kilometru a pak vezmes plnou

a vubec je lepsi pouzivat aditiva celorocne, hlavne kdyz beres levnejsi naftu
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od RuDoSh »

no pokud mas moc dobrou baterku a bude te to bavit tak klidne toc dokud to nechytne, ale pokud to chces udelat, rychleji a myslim i pro lip tak v motoru otevri pojistky, najdi si tam ktera je k cerpadlu a pak ji propoj dratem s tim + co je v motoru kdyz dobijis baterku nebo startujes kabelama.... uslysis jak bzuci a po chvili (tak minutu a vic) normalne nastartujes...
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#17 Příspěvek od kutil »

pokud to není uplně prazdný tak se to taky tak povede občas ale pokud máš vstřikování zcela prazdné (nebo rozebrané třeba vyměna vstřikovačú) tak se mi nepovedlo protože vzduch ve vstřikovacim čerpadle po stačení nedosáhne takový tlak aby otevřel vstřikovače povedlo se mi snad jen roztažením při vyšši rychlosti TDS na TD byt opatrný na řemen radši neroztahovat
ready
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 03.02.2005 01:00
Bydliště: Jičín

#18 Příspěvek od ready »

Cau lidi,jestli mužu také pisnout muj nazor, tak se přiklanim k Fugovi.Zadne takove sracky do auti nepatři!
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od matal Moderátor »

Taky bych tam nic takovýho nedával, kupuj kvalitní naftu a na ta sračky se vy... :wink:
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Marty_ »

Militec (ne Metaltec!) je mozna v pohode do oleje (i kdyz ja nepoznal zadny rozdil, ale pro ten pocit...:) ale do nafty? O tom jsem taky nic neslysel...
Odpovědět