Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od voko21 »

130maxi píše:
mory píše:Jeste se zeptam jak je to treba s vařenim hlav ptam se samozrejme pro případ že bude rupla jako že asi bude.
je to dneska už jedna ze standartních možností oprav(vydrží).Nebo jenom lepení z nedostatku peněz.
Ma stim někdo skušenost?
Ja som mal prersne ten isty problem ,bola prasknuta hlava od vodneho kanalika do výfuku :cry:
To 130maxi - To bude Moryho problém taky.

To mory - Já osobně ještě nevařil, ale co jsem slyšel, tak je to spíš jen dočasná oprava. Pokud to majitel ví že je svařovaná, tak se taky k tomu tak chová a asi to vydrží, ale když si to tak koupíš v bazaru a chceš si vyzkoušet kolik to jede, tak to zase votevřeš.

Máš tři možnosti:
1/ zavařit a zbavit se toho (asi bych tě přišel zastřelit, kdybych to od tebe koupil)
2/ zavařit, nechat si ho a jezdit poloklobouk (né 190)
3/ vyměnit hlavu (tu v autě :) ) za novou

Jak píše Skautik, mohly by to být i vstřiky, to jsem před tím hned vyloučil, ale je pravda, že jestli vstřik uchcává do válce a potom tam vstříkne další nafta, tak se může špatně spálit a taky to bude kouřit šedobíle. Dávam tomu ale jen 10%, protože jestli máš pocit, že cítíš z vejfalu fridex, tak neni o čem hovořit. Opravuju na 5%. :)
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od voko21 »

Dan Ďurček píše:
pepus píše:TDSko je na uvareni dost citlivy - znamej to uvaril dvakrat a dycky to bylo na vymenu motoru (coz pred 7 lety byla este docela palka)
Tak s tím bych nesouhladil, Mám své zkušenosti, :D Určitě to není jenom přehřátím 8)
Možná ten majitel byl taky přehřátej! :wink:
Anonymous

#23 Příspěvek od Anonymous »

Ano ano s tím turbem můžu potvrdit,jednou jsem jsel z Jihlavy do PZ a kousek před Plzní se mi na dálnici asi kolem 170km/h najednou z ničeho nic vyvalil hustej bílej kouř z vejfálu najednou tomu postupně začínal ubejvat výkon a v Pz to mělo takovej bzunčivej zvuk,jak ty lopatky škrabaly v těch komorách.Ten kouř el tlakem jak do vejfu tak do sání a to todělalo ten kouř. :wink:
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#24 Příspěvek od tds »

mory píše:Lze nejak spolehlive v domacích podmínkách zjistit jestli jsou střiky v pohode ?
Odpoved tusim
takový zkoušení je na hovno to ti řeknu hnedka!
zajeď do nějakého bosch servisu nejlépe. tam ti dají na trubky ke vstřikům (dráty) a všechno ti řekne ta chytrá mašinka, jak to rozprašuje tlak, otevírání atd... dáš za to max 500!
Anonymous

#25 Příspěvek od Anonymous »

Takze je to sundany hlava prdla patej valec ....SCHANIM HLAVU NEMATE NEKDO 525 TDS R.V.93 za rozumne penize dik.
Anonymous

#26 Příspěvek od Anonymous »

tak je to spraveny hlavu jsem nesehnal za peniz kterej jsem chtel t.j.kolem 7k tak jsem ji nechal svařit to stálo 6k se zarovnáním uděláním sedel a ventylů...v servizu pak nové těsnění nejaký gumčky do hlavy a vě nový svíčky a nemrznoucí kapalina stálo další šestku celkem tedy oprava 12000,-.
A to celí jen kuli ucpaný odvzdušňovací hadičce a mojí blbosti :twisted: :lol: :lol:
Hlava byla praskla na 4 a 5 valci voda tekla do výfuku atd.....
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od voko21 »

opraveno píše:tak je to spraveny hlavu jsem nesehnal za peniz kterej jsem chtel t.j.kolem 7k tak jsem ji nechal svařit to stálo 6k se zarovnáním uděláním sedel a ventylů...v servizu pak nové těsnění nejaký gumčky do hlavy a vě nový svíčky a nemrznoucí kapalina stálo další šestku celkem tedy oprava 12000,-.
A to celí jen kuli ucpaný odvzdušňovací hadičce a mojí blbosti :twisted: :lol: :lol:
Hlava byla praskla na 4 a 5 valci voda tekla do výfuku atd.....
Tak to teď tolik nehoň. Maximálně když to bude poctivě ohřátý. Když pojedeš po dálnici domů, tak na dojezdu domů už motor taky nevytáčej, a? zase postupně klesne teplota motoru dolů a doma ho klidně nech chvíli běžet na volno, jestli to jde.
mory
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od mory »

rano zahřívám domu jezdim po okruhu tak jedu do 3tis ot to by melo byt v pohodě ne.
a jak dlouho jeste "setřit" třeba po 500km?
Odpovědět