Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

525 tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
mory
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od mory »

tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi. :cry:
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Klubové ID: 64
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od mkalous »

zdravim......
k tvemu problemu me prakticky nic nenapada..... leda ta hlava,ale to az podle vody...

ale chci se zeptat. jak poznas, ze ti motor slape na vsechny valce, a ne treba na pet hrnecku???
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od voko21 »

mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi. :cry:
Vstřikem to nebude, to by ti jeden válec blbnul už za studena. Tipnul bych si na trhlinku v hlavě, která se rozpíná při zahřátí motoru. Koukni se na stav vody.
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi. :cry:
Zjisti si nejdřív tu vodu, v tomto případě by mudela chcát voda do válců a to by samozřejmě tlakovalo chladící systém. pokud tohle bude v pořádku tak jeď do jakyhokoli bosch servisu at ti zkonrolují vstřiky ale to je spíše nepravděpodobné..řekl bych taky těsnění,potažmo palice.
mory
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od mory »

tak jsem rano dolejval tak dve deci .za studene zase nic za tepla zas jo no pak kdyz jsem zvolnit tak zas jen tak z lehka.
vidim to na tu vlasovku a teplem jak se to roztahuje tak propousti.
jak jsem tady resil tu expansku tak mi to neodvzdusnovalo a jednou jsem to uvaril asi tak mesic.tak se to mohlo nacnout.necham to nekoho ocuchat nevim jestli si to clovek nevsugerovava ale spalenej fridex je mozna trochu citit z vyfuku.
tak jeste napisu jak jsem dopad
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Marty_ »

Nechci te strasit ale silenym kourem se se mnou loucilo turbo... Jede to stejne? Nedela to nejake prazvlastni zvuky? Koukni jeste na hadice k turbu a int.. Nechcije ti olej z vyfuku?
mory
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mory »

ne ne nic z výfuku netece motor je klidnej a mel jsem dojem ze u turba by to byl černej nebo tmavej kouř.tohle je bílej.....a jedo to furt stejně.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi. :cry:
jo klidne to muze byt vstrik, zadrhava se jehla v trysce

ten kour je spis nespalena nafte? jako ze to smrdi? :)
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#9 Příspěvek od pepus »

TDSko je na uvareni dost citlivy - znamej to uvaril dvakrat a dycky to bylo na vymenu motoru (coz pred 7 lety byla este docela palka)
mory
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od mory »

Lze nejak spolehlive v domacích podmínkách zjistit jestli jsou střiky v pohode ?
Odpoved tusim
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#11 Příspěvek od skautik Čestný člen »

mory píše:Lze nejak spolehlive v domacích podmínkách zjistit jestli jsou střiky v pohode ?
Odpoved tusim
kdyz je vymontujes tak to nanich poznas, musi byt suche, max zakarbonovane. pokud jsou vlhke tak jehla v trysce netesni, nafta jde do valce kdy nema a take je pravdepodobne ze se spatne rozstrikuje

blbe je ze na to potrebujes nejakej spesl klic

muzes si doma i vymenit trysky, ale je mozne ze nebudou spravne serizeny

serizuje se tlak kdy se ty vstikovace oteviraji a na to potrebujes spesl stolici
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#12 Příspěvek od skautik Čestný člen »

pokud se ti zda ze ti klepe motor (nytuje) muzes zkouset postupne povolovat matice co vedou ke vstrikum, pokud se to u nejake tim povolenim zlepsi tak je ten vstrik, potazmo tryska spatna
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#13 Příspěvek od michal »

videl bych to taky na turbo,huli to bile a dost:)

jen je divny ze to nedela i za studena :?:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#14 Příspěvek od skautik Čestný člen »

michal píše:videl bych to taky na turbo,huli to bile a dost:)

jen je divny ze to nedela i za studena :?:
pokud tam jde malo vzduchu bude to kourit cernym dymem
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#15 Příspěvek od michal »

ja nemyslel ze by malo foukalo,
ale ze propousti olej do vyfuku,kde se spaluje a proto ten bilej kour
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Marty_ »

skautik píše:
michal píše:videl bych to taky na turbo,huli to bile a dost:)

jen je divny ze to nedela i za studena :?:
pokud tam jde malo vzduchu bude to kourit cernym dymem
Heh me to kourilo jak blazen nejdriv cernym dymem - pac jsem do toho mel jeste prasklou hadici od turba, po vymene hadice to pro zmenu zacalo coudit bilo-modre - spalovani oleje...
Urcite bych prosel nejdriv ty hadice jestli neni nejaka praskla..
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#17 Příspěvek od fornax »

pepus píše:TDSko je na uvareni dost citlivy - znamej to uvaril dvakrat a dycky to bylo na vymenu motoru (coz pred 7 lety byla este docela palka)
Tak s tím bych nesouhladil, Mám své zkušenosti, :D Určitě to není jenom přehřátím 8)
mory
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od mory »

Tak jsem se na to uz nemoh koukat hodil jsem to ke znamimu do servizu zitra sunda palici a navic dnes uz byli natlakovany hadice takze s nejvetsi pravdepodobnosti hlava kdyz budu mit kliku tak jenom tesneni .Naděje umira posledni.
mory
Registrovaný
Příspěvky: 37
Registrován: stř 20.10.2004 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od mory »

Jeste se zeptam jak je to treba s vařenim hlav ptam se samozrejme pro případ že bude rupla jako že asi bude.
je to dneska už jedna ze standartních možností oprav(vydrží).Nebo jenom lepení z nedostatku peněz.
Ma stim někdo skušenost?
130maxi
Registrovaný
Příspěvky: 195
Registrován: stř 13.10.2004 00:00
Bydliště: Selice

#20 Příspěvek od 130maxi »

mory píše:Jeste se zeptam jak je to treba s vařenim hlav ptam se samozrejme pro případ že bude rupla jako že asi bude.
je to dneska už jedna ze standartních možností oprav(vydrží).Nebo jenom lepení z nedostatku peněz.
Ma stim někdo skušenost?
Ja som mal prersne ten isty problem ,bola prasknuta hlava od vodneho kanalika do výfuku :cry:
Odpovědět