tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.
mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.
Vstřikem to nebude, to by ti jeden válec blbnul už za studena. Tipnul bych si na trhlinku v hlavě, která se rozpíná při zahřátí motoru. Koukni se na stav vody.
mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.
Zjisti si nejdřív tu vodu, v tomto případě by mudela chcát voda do válců a to by samozřejmě tlakovalo chladící systém. pokud tohle bude v pořádku tak jeď do jakyhokoli bosch servisu at ti zkonrolují vstřiky ale to je spíše nepravděpodobné..řekl bych taky těsnění,potažmo palice.
tak jsem rano dolejval tak dve deci .za studene zase nic za tepla zas jo no pak kdyz jsem zvolnit tak zas jen tak z lehka.
vidim to na tu vlasovku a teplem jak se to roztahuje tak propousti.
jak jsem tady resil tu expansku tak mi to neodvzdusnovalo a jednou jsem to uvaril asi tak mesic.tak se to mohlo nacnout.necham to nekoho ocuchat nevim jestli si to clovek nevsugerovava ale spalenej fridex je mozna trochu citit z vyfuku.
tak jeste napisu jak jsem dopad
Nechci te strasit ale silenym kourem se se mnou loucilo turbo... Jede to stejne? Nedela to nejake prazvlastni zvuky? Koukni jeste na hadice k turbu a int.. Nechcije ti olej z vyfuku?
mory píše:tak se mi vcera z niceho nic zaclo kouřit z výfuku jako z lokotky bylo to po tom co jsem asi 10 minut jel kolem 190.vsiml jsem si toho az v zacpe v praze a naftu jsem mel skorem na nule.tak jsem si rikal ze mozna nejaka voda ci bordel v nafte.dneska rano jsem natankoval (aggip)pulku nadrze a dokud to bylo studeny tak vsechno ok.najezdil jsem dneska po praze kolem 80km a az vecer zase zacal hulit (bíle).
rano uvidim co voda jestli se nestraci ale ze vcerejska na dnesek byla ok.
Muze to delat nejakej strik nebo se mam propravit na tesneni---palici.
auto jede uplne v pohode na vsechny valce nic neklepe teplota drzi.
jo klidne to muze byt vstrik, zadrhava se jehla v trysce
ten kour je spis nespalena nafte? jako ze to smrdi?
mory píše:Lze nejak spolehlive v domacích podmínkách zjistit jestli jsou střiky v pohode ?
Odpoved tusim
kdyz je vymontujes tak to nanich poznas, musi byt suche, max zakarbonovane. pokud jsou vlhke tak jehla v trysce netesni, nafta jde do valce kdy nema a take je pravdepodobne ze se spatne rozstrikuje
blbe je ze na to potrebujes nejakej spesl klic
muzes si doma i vymenit trysky, ale je mozne ze nebudou spravne serizeny
serizuje se tlak kdy se ty vstikovace oteviraji a na to potrebujes spesl stolici
pokud se ti zda ze ti klepe motor (nytuje) muzes zkouset postupne povolovat matice co vedou ke vstrikum, pokud se to u nejake tim povolenim zlepsi tak je ten vstrik, potazmo tryska spatna
michal píše:videl bych to taky na turbo,huli to bile a dost:)
jen je divny ze to nedela i za studena
pokud tam jde malo vzduchu bude to kourit cernym dymem
Heh me to kourilo jak blazen nejdriv cernym dymem - pac jsem do toho mel jeste prasklou hadici od turba, po vymene hadice to pro zmenu zacalo coudit bilo-modre - spalovani oleje...
Urcite bych prosel nejdriv ty hadice jestli neni nejaka praskla..
Tak jsem se na to uz nemoh koukat hodil jsem to ke znamimu do servizu zitra sunda palici a navic dnes uz byli natlakovany hadice takze s nejvetsi pravdepodobnosti hlava kdyz budu mit kliku tak jenom tesneni .Naděje umira posledni.
Jeste se zeptam jak je to treba s vařenim hlav ptam se samozrejme pro případ že bude rupla jako že asi bude.
je to dneska už jedna ze standartních možností oprav(vydrží).Nebo jenom lepení z nedostatku peněz.
Ma stim někdo skušenost?
mory píše:Jeste se zeptam jak je to treba s vařenim hlav ptam se samozrejme pro případ že bude rupla jako že asi bude.
je to dneska už jedna ze standartních možností oprav(vydrží).Nebo jenom lepení z nedostatku peněz.
Ma stim někdo skušenost?
Ja som mal prersne ten isty problem ,bola prasknuta hlava od vodneho kanalika do výfuku