Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prestavba 524 na 525td
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 424
- Registrován: čtv 06.11.2003 01:00
- Bydliště: Hovorany
- Klubové ID: 102
- Kontaktovat uživatele:
nedelali nebo neslyseli ste tu nekdo o prestavbe 524 na 525 td jako co vse pasuje a co vse musi jit nove???
nechci zadne domnenky rad bych rady od zkusenych lidi.
motor ma stejne uchyceni ke kastli a k prevodovce stejna spojka ale nevim jak je to s cerpadlem jestli tam pasne a jestli musi jit i jina riddici jednotka a kabelaz.
predem dik za rady a kontakty na servisaky
mimo to shanim blok 524 nebo motor 525td
nechci zadne domnenky rad bych rady od zkusenych lidi.
motor ma stejne uchyceni ke kastli a k prevodovce stejna spojka ale nevim jak je to s cerpadlem jestli tam pasne a jestli musi jit i jina riddici jednotka a kabelaz.
predem dik za rady a kontakty na servisaky
mimo to shanim blok 524 nebo motor 525td
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Abych tě dobře chápal:
Chceš do motorovýho prostoru M21 dát motor M51? Jestli jo, tak nechápu, proč mluvíš o čerpadlu. Je přeci lepší ho koupit už s tím motorem né? V tom případě bude nutný vyměnit jenom řídící jednotku. Kabeláž k čerpadlu je stejná.
Pokud koupíš motor 525td bez čerpadla, tak to svoje čerpadlo z 524td můžeš použít, pokud ho vhodně upravíš pro uchycení na blok, má totiž menší průměr upínací příruby než u 525td (vyrobit redukci) a TADY POZOR! u 524td je rozvodová kladka s drážkou pro klíňák a u 525td je oz.kolo - nevim jestli jdou prohodit(jestli mají stejnej kužel), do výroby nového ozubeného kolečka bych rozhodně nešel. Jestli jdou prohodit ty kolečka tak tady bude stačit řídící jednotka z 524td.
Chceš do motorovýho prostoru M21 dát motor M51? Jestli jo, tak nechápu, proč mluvíš o čerpadlu. Je přeci lepší ho koupit už s tím motorem né? V tom případě bude nutný vyměnit jenom řídící jednotku. Kabeláž k čerpadlu je stejná.
Pokud koupíš motor 525td bez čerpadla, tak to svoje čerpadlo z 524td můžeš použít, pokud ho vhodně upravíš pro uchycení na blok, má totiž menší průměr upínací příruby než u 525td (vyrobit redukci) a TADY POZOR! u 524td je rozvodová kladka s drážkou pro klíňák a u 525td je oz.kolo - nevim jestli jdou prohodit(jestli mají stejnej kužel), do výroby nového ozubeného kolečka bych rozhodně nešel. Jestli jdou prohodit ty kolečka tak tady bude stačit řídící jednotka z 524td.
[quote="voko21"]Abych tě dobře chápal:
Chceš do motorovýho prostoru M21 dát motor M51? Jestli jo, tak nechápu, proč mluvíš o čerpadlu. Je přeci lepší ho koupit už s tím motorem né? V tom případě bude nutný vyměnit jenom řídící jednotku. Kabeláž k čerpadlu je stejná.
prehodit jen ridici jednotku urcite nestaci,pac 2.4TD ma dve motorovy jednotky a 2.5TD(S) uz jen jednu,kompletni kabelaz je jina,cerpadlo taky a dokonce ani ridici vstrik nejde u techto dvou motoru zamenovat.
Chceš do motorovýho prostoru M21 dát motor M51? Jestli jo, tak nechápu, proč mluvíš o čerpadlu. Je přeci lepší ho koupit už s tím motorem né? V tom případě bude nutný vyměnit jenom řídící jednotku. Kabeláž k čerpadlu je stejná.
prehodit jen ridici jednotku urcite nestaci,pac 2.4TD ma dve motorovy jednotky a 2.5TD(S) uz jen jednu,kompletni kabelaz je jina,cerpadlo taky a dokonce ani ridici vstrik nejde u techto dvou motoru zamenovat.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1035
- Registrován: pát 23.01.2004 01:00
- Bydliště: Old Pillsen
- Klubové ID: 151
- Kontaktovat uživatele:
Ajo, s tou řídící jednotkou jsem to nevěděl. Myslel jsem, že má 525td taky dvě.michal píše: prehodit jen ridici jednotku urcite nestaci,pac 2.4TD ma dve motorovy jednotky a 2.5TD(S) uz jen jednu,kompletni kabelaz je jina,cerpadlo taky a dokonce ani ridici vstrik nejde u techto dvou motoru zamenovat.
