
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Startování
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
tak, a ted z toho všeho mám v halvě gulash
ale jak to tak vypada, asi to bude cerpadlo... Jak jinak si vysvetlit, ze kdyz jedes třeba pianko, nohou na plynu nehejbes, ma to standartni otacky, tak cejtis, jak to auto cuka (ne moc, ale cuka),polevuje vykon, chvilku tahne, chvilku min, pak zase normal... Je to chvilkova zalezitost. Vic je to znat, kdyz ho opravdu honim a pak zmenim jizdni styl na pohodu (po tom, co me pritelkyne kamenuje a nadává) a proste to cukani cejtim.... nebo cim jinym by mohlo byt to cukani?
jinak, ty teplotni cidla, to je mi docela jasne.... proste nema teplotu, tak bude registrovat jako malou teplotu a chytne v pohode... ale co kdyz bude opravdu cerpadlo zrale na pretesneni? to mu pak odpojeni teplotnich cidel nepomuze, jelikoz bude mit neskutecne vule a nechytne snadno.. proste jako za tepla.
ale,vysvetli mi nekdo to mirne cukani?

ale jak to tak vypada, asi to bude cerpadlo... Jak jinak si vysvetlit, ze kdyz jedes třeba pianko, nohou na plynu nehejbes, ma to standartni otacky, tak cejtis, jak to auto cuka (ne moc, ale cuka),polevuje vykon, chvilku tahne, chvilku min, pak zase normal... Je to chvilkova zalezitost. Vic je to znat, kdyz ho opravdu honim a pak zmenim jizdni styl na pohodu (po tom, co me pritelkyne kamenuje a nadává) a proste to cukani cejtim.... nebo cim jinym by mohlo byt to cukani?
jinak, ty teplotni cidla, to je mi docela jasne.... proste nema teplotu, tak bude registrovat jako malou teplotu a chytne v pohode... ale co kdyz bude opravdu cerpadlo zrale na pretesneni? to mu pak odpojeni teplotnich cidel nepomuze, jelikoz bude mit neskutecne vule a nechytne snadno.. proste jako za tepla.
ale,vysvetli mi nekdo to mirne cukani?
mkalous píše: ale jak to tak vypada, asi to bude cerpadlo... Jak jinak si vysvetlit, ze kdyz jedes třeba pianko, nohou na plynu nehejbes, ma to standartni otacky, tak cejtis, jak to auto cuka (ne moc, ale cuka),polevuje vykon, chvilku tahne, chvilku min, pak zase normal... Je to chvilkova zalezitost.
Tak tenhle problém mam taky, přesně jak to tady popisuješ. A k tomu ještě teplý starty a další podobný kouzla. Prošel jsem postupně vše a dospěl k jasný odpovědi. Čerpadlo pomalu odchází a pomůže jen repase. Žádný takový finty jako čištění speciálními přípravky atd. nepomůžou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Petr píše:Už se tu o tom někde psalo. Repase, tedy výměna vysokotlaké části čerpadla, seřízení na stolici plus demontáž a zpětná montáž kolem dvaceti tisíc. Kdyby se nechalo koupit nový čerpadlo za 15 kolíků, tak vůbec neváhám.
ted jsem dal za pretesneni, serizeni na stolici a montaz/demontaz cca 8k a uz to krasne startuje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 324
- Registrován: úte 19.10.2004 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
mám 525 E34 r.v.93....ráno při st.motoru bez plynu chytne a chvilku jakoby nešel nějaký válec,převaluje se to nebo co a jak trochu přidám plyn tak se to krásně rozběhne,....dělá mi to asi 14dní,před tím no problem.....myslel jsem,že svíčky,tak jsem je vyměnil a děje se to dál....když je ohřátý motor tak je to f pohodě.....poradíte čím by to mohlo být?.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 782
- Registrován: pon 08.12.2003 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
divinol píše:mám 525 E34 r.v.93....ráno při st.motoru bez plynu chytne a chvilku jakoby nešel nějaký válec,převaluje se to nebo co a jak trochu přidám plyn tak se to krásně rozběhne,....dělá mi to asi 14dní,před tím no problem.....myslel jsem,že svíčky,tak jsem je vyměnil a děje se to dál....když je ohřátý motor tak je to f pohodě.....poradíte čím by to mohlo být?.....
Tohle mi to přesně dělá taky. Chvilku trvá než se to rozeběhne do nornálních otáček... Mám na dvou válcích slabší tlak. Budu dávat nový kroužky

divinol píše:mám 525 E34 r.v.93....ráno při st.motoru bez plynu chytne a chvilku jakoby nešel nějaký válec,převaluje se to nebo co a jak trochu přidám plyn tak se to krásně rozběhne,....dělá mi to asi 14dní,před tím no problem.....myslel jsem,že svíčky,tak jsem je vyměnil a děje se to dál....když je ohřátý motor tak je to f pohodě.....poradíte čím by to mohlo být?.....
no me to delali svicky, proste to par vterin jelo jen na par valcu, vymenil jsem a je to ok.
mel jsi ty svicky promerit jestli jou ok, take kabely k nim a na diagnostiku s tim
Nazdarek mkalous,cetl jsem tvuj problem s bavikem.Mohlo by to byt palivovým cerpadlem co je v nadrži,když odchazi,občas se stane,že se nerozeběhne a ty musis znova startovat.Nebo pricpaným pal. filtrem.Taky je dobré spís než zkontrolovat,tak vyměnit přepadové hadičky na vstřikovačich,pokud by nějaka netěsnila,bude ti padat nafta a to by vysvětlovalo to dlouhé startování.Pokud budeš chtit,klido to s tebou proberu podrobněji.necham ti me čislo na icq.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
ready píše:Nazdarek mkalous,cetl jsem tvuj problem s bavikem.Mohlo by to byt palivovým cerpadlem co je v nadrži,když odchazi,občas se stane,že se nerozeběhne a ty musis znova startovat.Nebo pricpaným pal. filtrem.Taky je dobré spís než zkontrolovat,tak vyměnit přepadové hadičky na vstřikovačich,pokud by nějaka netěsnila,bude ti padat nafta a to by vysvětlovalo to dlouhé startování.Pokud budeš chtit,klido to s tebou proberu podrobněji.necham ti me čislo na icq.
Zdravim. Diky za napady.....
pises, ze by to mohlo byt cerpadlem v nadrzi... No, je pravda, ze mi plne palivomer, cas od casu si ukazuje co chce, jednou mi sviti "hladove oko" treba pri 30 litrech nafty, nebo nekdy jsem na "nule",a kontrolka nic, pri dlouhem stani mi treba z patnacti litru zniceho nic ukazuje rezervu, proste si se mnou dela co chce, ale myslim si, ze to asi s cerpadlem v nadrzi nebude mit nic spolecneho, nebo snad ano? Ale abych se vratil zpet. Kdyby ono cerpadlo v nadrzi odchazelo do kytek, tak to dlouhe startovani by bylo jen za tepleho motoru?? Protoze pri studenem to naskoci hned.
Dále - palivovy filtr mam ted meneny, ma najeto asi 1000 kilometriku, takze opravdu novej....
Prepadove hadicky ke vstrikovacum.... na ty bych se mel asi urcite podivat, stejne tak jako na vstriky...
Jinak, diky za cislo, pocitam, ze ho vyuziju....
Diky.