Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Startování

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Doktor1 »

me to dela taky :( .Delal jsem kamosovi cerpadlo na tdsce a dal za to 6000 Za pretesneni a serizeni na stolici-Bosch Radkovec Brno,ale ta cena byla pro me,jinak tak asi o 2000 vic... Ale bylo to bez zaruky,protoze mel uz Spatnej obal... Kazdopadne je tohle zalezitost cerpadla...
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od mkalous »

tak, a ted z toho všeho mám v halvě gulash :lol:
ale jak to tak vypada, asi to bude cerpadlo... Jak jinak si vysvetlit, ze kdyz jedes třeba pianko, nohou na plynu nehejbes, ma to standartni otacky, tak cejtis, jak to auto cuka (ne moc, ale cuka),polevuje vykon, chvilku tahne, chvilku min, pak zase normal... Je to chvilkova zalezitost. Vic je to znat, kdyz ho opravdu honim a pak zmenim jizdni styl na pohodu (po tom, co me pritelkyne kamenuje a nadává) a proste to cukani cejtim.... nebo cim jinym by mohlo byt to cukani?
jinak, ty teplotni cidla, to je mi docela jasne.... proste nema teplotu, tak bude registrovat jako malou teplotu a chytne v pohode... ale co kdyz bude opravdu cerpadlo zrale na pretesneni? to mu pak odpojeni teplotnich cidel nepomuze, jelikoz bude mit neskutecne vule a nechytne snadno.. proste jako za tepla.

ale,vysvetli mi nekdo to mirne cukani?
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od voko21 »

Můžou bejt taky zasraný vstřiky. Jsou na to takový sajrajty do nafty, co tě to vyčistí bez montáže.(řikají oni) :? Ale nevim, jakej by to mělo vliv při teplotních změnách. :(
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#24 Příspěvek od Petr_1 »

mkalous píše: ale jak to tak vypada, asi to bude cerpadlo... Jak jinak si vysvetlit, ze kdyz jedes třeba pianko, nohou na plynu nehejbes, ma to standartni otacky, tak cejtis, jak to auto cuka (ne moc, ale cuka),polevuje vykon, chvilku tahne, chvilku min, pak zase normal... Je to chvilkova zalezitost.


Tak tenhle problém mam taky, přesně jak to tady popisuješ. A k tomu ještě teplý starty a další podobný kouzla. Prošel jsem postupně vše a dospěl k jasný odpovědi. Čerpadlo pomalu odchází a pomůže jen repase. Žádný takový finty jako čištění speciálními přípravky atd. nepomůžou.
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od mkalous »

No super.....

Ježíšku, ježíšku, už víš, co chci pod stromeček ? Nové čerpadlo ... :lol:
pepus
Registrovaný
Příspěvky: 1053
Registrován: stř 11.08.2004 00:00
Bydliště: zatim ano

#26 Příspěvek od pepus »

jestli je repase za 8000, tak to uz se novy za 15000 vyplati, ne? Nebo mate nekdo zkusenost s tema repasovanejma trea po ujeti 50tkm?
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#27 Příspěvek od Petr_1 »

Už se tu o tom někde psalo. Repase, tedy výměna vysokotlaké části čerpadla, seřízení na stolici plus demontáž a zpětná montáž kolem dvaceti tisíc. Kdyby se nechalo koupit nový čerpadlo za 15 kolíků, tak vůbec neváhám.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od RuDoSh »

Petr píše:Už se tu o tom někde psalo. Repase, tedy výměna vysokotlaké části čerpadla, seřízení na stolici plus demontáž a zpětná montáž kolem dvaceti tisíc. Kdyby se nechalo koupit nový čerpadlo za 15 kolíků, tak vůbec neváhám.


ted jsem dal za pretesneni, serizeni na stolici a montaz/demontaz cca 8k a uz to krasne startuje
divinol
Registrovaný
Příspěvky: 324
Registrován: úte 19.10.2004 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od divinol »

mám 525 E34 r.v.93....ráno při st.motoru bez plynu chytne a chvilku jakoby nešel nějaký válec,převaluje se to nebo co a jak trochu přidám plyn tak se to krásně rozběhne,....dělá mi to asi 14dní,před tím no problem.....myslel jsem,že svíčky,tak jsem je vyměnil a děje se to dál....když je ohřátý motor tak je to f pohodě.....poradíte čím by to mohlo být?.....
Doktor1
Registrovaný
Příspěvky: 782
Registrován: pon 08.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Doktor1 »

divinol píše:mám 525 E34 r.v.93....ráno při st.motoru bez plynu chytne a chvilku jakoby nešel nějaký válec,převaluje se to nebo co a jak trochu přidám plyn tak se to krásně rozběhne,....dělá mi to asi 14dní,před tím no problem.....myslel jsem,že svíčky,tak jsem je vyměnil a děje se to dál....když je ohřátý motor tak je to f pohodě.....poradíte čím by to mohlo být?.....


Tohle mi to přesně dělá taky. Chvilku trvá než se to rozeběhne do nornálních otáček... Mám na dvou válcích slabší tlak. Budu dávat nový kroužky :cry:
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#31 Příspěvek od skautik Čestný člen »

divinol píše:mám 525 E34 r.v.93....ráno při st.motoru bez plynu chytne a chvilku jakoby nešel nějaký válec,převaluje se to nebo co a jak trochu přidám plyn tak se to krásně rozběhne,....dělá mi to asi 14dní,před tím no problem.....myslel jsem,že svíčky,tak jsem je vyměnil a děje se to dál....když je ohřátý motor tak je to f pohodě.....poradíte čím by to mohlo být?.....


no me to delali svicky, proste to par vterin jelo jen na par valcu, vymenil jsem a je to ok.

mel jsi ty svicky promerit jestli jou ok, take kabely k nim a na diagnostiku s tim
ready
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: čtv 03.02.2005 01:00
Bydliště: Jičín

#32 Příspěvek od ready »

Nazdarek mkalous,cetl jsem tvuj problem s bavikem.Mohlo by to byt palivovým cerpadlem co je v nadrži,když odchazi,občas se stane,že se nerozeběhne a ty musis znova startovat.Nebo pricpaným pal. filtrem.Taky je dobré spís než zkontrolovat,tak vyměnit přepadové hadičky na vstřikovačich,pokud by nějaka netěsnila,bude ti padat nafta a to by vysvětlovalo to dlouhé startování.Pokud budeš chtit,klido to s tebou proberu podrobněji.necham ti me čislo na icq.
mkalous
Registrovaný
Příspěvky: 1180
Registrován: pon 15.03.2004 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od mkalous »

ready píše:Nazdarek mkalous,cetl jsem tvuj problem s bavikem.Mohlo by to byt palivovým cerpadlem co je v nadrži,když odchazi,občas se stane,že se nerozeběhne a ty musis znova startovat.Nebo pricpaným pal. filtrem.Taky je dobré spís než zkontrolovat,tak vyměnit přepadové hadičky na vstřikovačich,pokud by nějaka netěsnila,bude ti padat nafta a to by vysvětlovalo to dlouhé startování.Pokud budeš chtit,klido to s tebou proberu podrobněji.necham ti me čislo na icq.


Zdravim. Diky za napady.....
pises, ze by to mohlo byt cerpadlem v nadrzi... No, je pravda, ze mi plne palivomer, cas od casu si ukazuje co chce, jednou mi sviti "hladove oko" treba pri 30 litrech nafty, nebo nekdy jsem na "nule",a kontrolka nic, pri dlouhem stani mi treba z patnacti litru zniceho nic ukazuje rezervu, proste si se mnou dela co chce, ale myslim si, ze to asi s cerpadlem v nadrzi nebude mit nic spolecneho, nebo snad ano? Ale abych se vratil zpet. Kdyby ono cerpadlo v nadrzi odchazelo do kytek, tak to dlouhe startovani by bylo jen za tepleho motoru?? Protoze pri studenem to naskoci hned.
Dále - palivovy filtr mam ted meneny, ma najeto asi 1000 kilometriku, takze opravdu novej....
Prepadove hadicky ke vstrikovacum.... na ty bych se mel asi urcite podivat, stejne tak jako na vstriky...

Jinak, diky za cislo, pocitam, ze ho vyuziju....

Diky.
Odpovědět