Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Větrák

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#21 Příspěvek od Huska »

Zave_M50 píše:Jo!!!! Prijed urcite!!!

V 8 U Krchova... :lol:


Oki, zatím to vypadá, že zkončim před osmou tak bych tam měl být včas.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Zave »

uz se tesim... :lol:
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Pivson »

Hmmmm

sice pozdě, ale přece píšu :-)

Taky mě motorek blbně, jen na největší stupeň.
Co třeba zkusit předradne odpory vetraku. Sundáš kaslík a je to po prave strane topeni. Už se na to chystam delší dobu :-)

Jde to proměřít a zjistíš co a jak.

Vyndat motorek je neprosto děsná pakárna!!!
Málo místa a dost blbej přístup.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Zave »

Pivson píše:Hmmmm

sice pozdě, ale přece píšu :-)

Taky mě motorek blbně, jen na největší stupeň.
Co třeba zkusit předradne odpory vetraku. Sundáš kaslík a je to po prave strane topeni. Už se na to chystam delší dobu :-)

Jde to proměřít a zjistíš co a jak.

Vyndat motorek je neprosto děsná pakárna!!!
Málo místa a dost blbej přístup.


Jo ja sem sem zapomel napsat, ze sem to uz opravil. Motorek sem vytahl krasne. Stacilo povolit dva sroubecky na tom krytu a pak shodit jednu sponu, oddelat kryt toho motorku a pak sel ven. Kdyz zatlacis ty kable co vedou dred tim motorkem tak to jde lehce. No a pak sem motorek vytahl a vidim, ze tak uz nejsou uhliky, tak sem zajel do prodejny na motory, koupil za 80korun nove uhliky, vybrousil do spravneho tvaru a bylo hotovo. Pak jen zandat zpet a bylo vse OK. Prace asi na hodinku, kdyz mas ty uhliky... Je to snadny.. :wink:
Palom
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: úte 27.01.2004 01:00
Bydliště: Zilina

#25 Příspěvek od Palom »

tento problem som al aj ja na.524TD. ..uhliky boli zodrate a mali uz slaby pritlak. Fungovalo to len na nahodu pripadne to zapla nerovnost na ceste. Cez zimu to bolo zaujimave ked mi neslo kurenie a mrzlo mi predne sklo :D Velmi jednoducha oprava
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Zave »

Palom píše:tento problem som al aj ja na.524TD. ..uhliky boli zodrate a mali uz slaby pritlak. Fungovalo to len na nahodu pripadne to zapla nerovnost na ceste. Cez zimu to bolo zaujimave ked mi neslo kurenie a mrzlo mi predne sklo :D Velmi jednoducha oprava


Jojo... Presne tak. Nekdy se mi to rozjelo, kdyz sem prejel pres koleje nebo pres vetsi hrby... Oprava byla snadna jako facka... :wink:
Jen vymena uhliku a je to fpoho... :D
Palom
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: úte 27.01.2004 01:00
Bydliště: Zilina

#27 Příspěvek od Palom »

..este jedna poznamka. ..vetrak sa da velmi lahko vybrat smerom od motora. ..nie cez palubovku ako to robia v niektorych servisoch a rozoberu polovicu auta
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od Zave »

Jo presne tak. Shodil sem ten kryt, pak ten dekl od vetraku a uz jen spona na motoru a sel ven. Bych se na to asi vy**al kdybych mel rozdelavat palubovky... :(
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Pivson »

No já mám v haji ty odpory, protože mě běží dobře, ale jen na 4.

Občas jde i chvilku na jiny, ale pěk zas vypne.

jen k tomu vyndaní.
Ja to thal ven z E34 89 M20 a bylo to děsny a to jsem měl motor venku.
Hlavně ten krat větraku byl na 6 !! šroubech a tak krasně přístupných :-(

Takže člověk se pořád učí. U M50 jsem to ještě nezkoušel.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Zave »

Aha. Tak to je mozna na M20 ten pavouk vejš a neni tam dost mista. Ale me to slo uplne krasne... Nevim jaky odpory myslis.. U me to bylo jen tema uhlikama. Ja mam v aute aut.klimu a ta ma plynule posouvatelny to kolo a cisla tam nejsou... 8)
Pivson
Registrovaný
Příspěvky: 2587
Registrován: stř 12.02.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Pivson »

jsou to predredne odpory vetraku a urcujou podle sepnutí jak rychle větrák fouka.

Ale je to bez klima. To jen pro info.
No kdyz nebudu linej, zkouknu i uhlíky
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Zave »

Jo. Mrkni na to, protoze me to strasne sralo ze to nejelo. Venku vedro jak prase a ventilator nejel.... Ted uz je to supr. A co teprv v zime-to by se nedalo uz vubec....
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00

#33 Příspěvek od Dande »

Nevim v cem ste to menili ale z e36 je to pakarna jak svina.Mam tds a nejjednodussi je vydelat privod vzduchu do motoru pak uz to jde lip aj tak je to ale votrva.Hlavne ty kabely co vedou pod oknem ty zavazeli asi nejvic a odpojit moc nesli.No sli by mozna ale neznam moc elektriku tak sem nechtel abych neco nepotentil.
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Zave »

No jo... V e34 to slo krasne... Treba je to velikosti... Nevim... :?: :roll:
Odpovědět