Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

neverending problem s motorem

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5995
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Klubové ID: 80
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

alp píše:8. kdyz odpojim vahu vzduchu, tak se na chvili trochu uklidni a cca po 10ti sekundach zacne opet zlobit
9. subjektivne bez vahy jede stejne, mozna o neco lip, nez s vahou
Zkus nekde (treba na vrakaci) pujcit MAF (=vahu). Podle ETK by mel byt stejny pro M60 a pro M50TU=M50 s VANOSem. Kdyz diagnostika neukze vadu MAFu jeste to neznamena ze je OK :-)
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
voko21
Registrovaný
Příspěvky: 1035
Registrován: pát 23.01.2004 01:00
Bydliště: Old Pillsen
Klubové ID: 151
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od voko21 »

ZKUSIL BYCH OD NĚKOHO S M60 PŮJČIT POČÍTAČ A VYZKOUŠET TO S NÍM.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od darmon »

to je proste jedna z prvnich M60
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od darmon »

jinak abych jen nepicoval, ja tipuju tesneni na sani, podle mne je v pici. vymenit, pak vymenit zpetnej ventil na podtlaku ten odchazi taky plus podle toho jak je lambda stara tak taky vymenit a bude klid.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od patras Čestný člen »

ja bych to taky tipnul na vahu
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#6 Příspěvek od mayklmaykl »

darmon píše:jinak abych jen nepicoval, ja tipuju tesneni na sani, podle mne je v pici. vymenit, pak vymenit zpetnej ventil na podtlaku ten odchazi taky plus podle toho jak je lambda stara tak taky vymenit a bude klid.
co konkretne myslis podtlakovym ventilem???
kde je?
mel jsem to rozebrany ale nic se tak nejmenuje ledaze by to byla záměna názvu?!
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#7 Příspěvek od mayklmaykl »

hele uz jsem ti psal abys mi zavolal na 731179589.mam za sebou go tohodle motoru akorat b30ky.mel jsem absolutne stejnej problem a dela to vaha vzduchu!!!! diagnostika to odhali az v momente kdy ji pripojis resetujes odpojis hodne projedes a napojis znovu...pak to ukaze nerovnomernou krivku vahy ktera dela vykonove diry.je to pokurvenej elktromag. odpor telesa váhy.mam to taky váha stojí nejmín10ku.jinak uz jedine volnobeznej ventil a vydojenej rozvodak!! tou vůlí kterou uz urcite ma motor rozhoupe.tisko pod sanim by spis piskalo v urcitych otackach.kazdopadne si priprav tak 30k jestli do toho polezes tiska a naplne jsou dost drahy....
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od darmon »

mayklmaykl píše:
darmon píše:jinak abych jen nepicoval, ja tipuju tesneni na sani, podle mne je v pici. vymenit, pak vymenit zpetnej ventil na podtlaku ten odchazi taky plus podle toho jak je lambda stara tak taky vymenit a bude klid.
co konkretne myslis podtlakovym ventilem???
kde je?
mel jsem to rozebrany ale nic se tak nejmenuje ledaze by to byla záměna názvu?!
mam namysli intake manifold non return valve , menil jsem ho u vsech osmivalcu co se mi dostali do ruky. je to vzadu asi na osmi sroubech, vedou do toho dve podtlakovy hadice a hadice od posilovace brzd.
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od darmon »

hm test s rozprasenym benzinem kor u tohodle motoru je absolutne k nicemu, tesneni na sani odchazi celkem casto a da se to blbe diagnostikovat. Nez rozprasenej benzin pouzivej ty startovaci spreje.
S tim ventilem jsem proste myslel to , viz priloha, holt se vyjadruju jak tatar :)
Ale voni holt ty nikasilovy motory stoji za vylizprdel, na bimmer.org na ne kleje snad kazdej :?
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od darmon »

nesel mi pripojit fajl...
http://www.zcepe.net/bmw/nrv.pdf
darmon
Registrovaný
Příspěvky: 3701
Registrován: úte 07.01.2003 01:00
Klubové ID: 91
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od darmon »

ja bych nejdriv zkusil maf, pak se mrknul na to tesneni a pak vymenil tohle.
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od RedBaron »

darmon píše:hm test s rozprasenym benzinem kor u tohodle motoru je absolutne k nicemu, tesneni na sani odchazi celkem casto a da se to blbe diagnostikovat. Nez rozprasenej benzin pouzivej ty startovaci spreje.
S tim ventilem jsem proste myslel to , viz priloha, holt se vyjadruju jak tatar :)
Ale voni holt ty nikasilovy motory stoji za vylizprdel, na bimmer.org na ne kleje snad kazdej :?
darmon: Na bimmer.org na ně kleje každej proto, že Nikasilový vložky se nesnášely s jejich sirným palivem a pětistupňový automaty měly defektní sérii měničů.

Já zatím nemůžu říct ani slovo, od března mám necelejch 7 tisíc nalítáno, a to dost ostře, dneska jsem dělal olej podle oranžový kontrolky. Auto běhá jak hodinky, průměrnou už jsem srazil na 13.8 ale je tam dost město a jak říkám, auto nešetřím.

Že odejde váha vzduchu, to je teda strašnej průser, když se rozhlížím kolem sebe, tak ji má v prdeli každej druhej, u VW je to každej rok jedna.

Co ty s rozbuškovým LPG, ještě se váha drží? Docela o LPG přemýšlím, ale za to nejčistší řešení bes střeleb do sání prej chtějí asi 45 kolíků, tak na to ratata.
Anonymous

#13 Příspěvek od Anonymous »

mam namysli intake manifold non return valve , menil jsem ho u vsech osmivalcu co se mi dostali do ruky. je to vzadu asi na osmi sroubech, vedou do toho dve podtlakovy hadice a hadice od posilovace brzd.[/quote]

???????????????????????????????????????????jak se to jmenuje v čes?ině????je to vzadu smerem ke kabine nebo k smerem k cumaku jak zjistit jestli to funguje a co to stoji?????diiiiiiiiiiiiiiiky
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#14 Příspěvek od mayklmaykl »

Menil jsem membranu a vicko (pri rozdelavani to lehce praskne) a vyslo to na cca 1.500,-

Jestli to funguje ci nefunguje nejspis tezko zjistit, proste kdyz mas podezreni ze motor se nechova uplne dobre. Kdyz je to uplne v haji tak to prisava vzduch a pak zlobi krajni valce (maji chudou smes)[/quote]

hele a to se da koupit jen ta membrana nebo se to musi cely vymenit???mels to z vrakace nebo novy?? ja totiz podle diagnostiky mam spatnou vahu vzduchu nebo ten maf srac...ale todle asi taky mam totiz nakej divnej problem s brzdama a s volnobehem nekdy mi brzdy jaksi nebrzdej skoro vubec nekdy dost a kdyz jedu pres 200 tak brzdej jako prase a pri konstantnich otackach to nekdy divne piska a kdyz to proslapnu tak to prestane-je slyset ze to dela nakej vzduch...myslis ze by to mohl delat tenhle srac??je taky slyset ze to v tom miste kde tohle prepousti vzduch....ale jestli to je dobre nebo neni kdo vi?!
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#15 Příspěvek od mayklmaykl »

dekuji dekuji pristi tyden to zkusim a uvidim....uz zacinam bejt nasranej protoze nad tim laboruju uz dloouho a mam za sebou i go tohodle motoru je to na nerv a na prachy.....doufam ze uz to bude slapat nebo....!!!nic dikec a dam vedet....
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

podle vseho je to ta vaha...
“Ability is what you're capable of doing.”
roan
Registrovaný
Příspěvky: 47
Registrován: ned 27.07.2003 00:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od roan »

tu membranu si koupis u bmw novou i s tim plastem do 1500, sem ji tam loni kupoval
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#18 Příspěvek od mayklmaykl »

pche tak to je pohoda....to sem mel taky na svickach bylo asi pul litru oleje ale civky jsem nemenilvypadaly ok....snad co je ten bypass ventil....myslis volnobeznej??? nebo ten srac na druhy strane s membranou....ten volnobeznej nesmysl je pekne drahej stoji asi 9ku jinaaac vaha by se mela programovat!v zakladu ma jet stejne ale,,,,kdo vi
jinac novy civky stojej asi 2ku kus
mayklmaykl
Registrovaný
Příspěvky: 159
Registrován: čtv 24.07.2003 00:00

#19 Příspěvek od mayklmaykl »

hele me rikal p hamm-bejvalej technik a rekl bych ze kapacita na bava ze prej je jde promerit nejakym voltmetrem -maj nejakou toleranci co je pod ni je v prdeli....zeptam se ho a dam vedet
Baxon
Registrovaný
Příspěvky: 2225
Registrován: pon 14.04.2003 00:00
Bydliště: Bedřichov
Klubové ID: 208
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od Baxon »

mayklmaykl píše:hele me rikal p hamm-bejvalej technik a rekl bych ze kapacita na bava ze prej je jde promerit nejakym voltmetrem -maj nejakou toleranci co je pod ni je v prdeli....zeptam se ho a dam vedet
OFF TOPIC: hele chlape, kam se tenkrát vypařil pan HAMM, je to fakt maník a nikdo mi neřek, kam se ztratil :?: :?: :?:
Odpovědět