Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Návštěva Renocaru
- 
				Rosta
 
Chlapáci BaWoráci! 
 V pátek jsem byl na kontrole podvozku v servisu.Při brždění ve vyšších rychlostech mě předek trochu uhne do prava a jak pustím pedál vrátí se zpět.Někdy se stane ,jako by auto odskočilo bokem.V Renocaru: Žádná fyzická vůle na nápravách nebyla zjištěna,součinnost brzd v normě,tlumiče dobré 
 Mechanik naznal ,podle gumy,že je špatná sbíhavost. 
 Za tuto kontrolu jsem zaplatil...175KČ  
 
  
  
  a jel jsem.
			
			
									
						
										
						- 
				mayklmaykl
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 159
 - Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
 
hele skoukni silentbloky na ramenech,nekdy se tvarej v poho ale nemusej byt a taky co je svinarna,kdyz mas dost sjety kotouce a narve na to nekdo repl.desticky mohou nekdy presahovat pres okraj vyssi hrany kotouce a to pak kouse jako svine ke strane a na to staci treba 0,5mm presah!zkontroluj jak makaj pístky brzd jestli nejdou pomalejc vuci sobe,nebo tohle dela rizeni kdyz je povolena dotahovaci matice tisicihranu pod volantem asi 40cm-dobejčit co to de nebo dotahnout stelovaci sroub na prevodce....kdyz se to neuklidni ramena....
			
			
									
						
										
						- 
				RuDoSh
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 9986
 - Registrován: ned 20.04.2003 00:00
 - Bydliště: Zlín
 - Klubové ID: 5
 - Kontaktovat uživatele:
 
jak najdu tu matici? Kdyz jedu po kostkovici tak slysim jak neco "bzuci" (jako neco povolene) a drnci mi to do volantu...mayklmaykl píše:hele skoukni silentbloky na ramenech,nekdy se tvarej v poho ale nemusej byt a taky co je svinarna,kdyz mas dost sjety kotouce a narve na to nekdo repl.desticky mohou nekdy presahovat pres okraj vyssi hrany kotouce a to pak kouse jako svine ke strane a na to staci treba 0,5mm presah!zkontroluj jak makaj pístky brzd jestli nejdou pomalejc vuci sobe,nebo tohle dela rizeni kdyz je povolena dotahovaci matice tisicihranu pod volantem asi 40cm-dobejčit co to de nebo dotahnout stelovaci sroub na prevodce....kdyz se to neuklidni ramena....
- 
				Rosta
 
Chtěl jsem vědět co je kde volnýho.Technik vyloučil jakoukoli vůli v čepech,na zadku silembloky v cajku trošku volná převodka.Je fakt ,že jsem před zimou dělal pravý spodní čep a nešel jsem na geometrii.1Pavel píše:Cena mozna dobra, ale rekli Ti proc se tak chova? Kvuli sbihavo
sti urcite ne.
Chce použít vylučovací metodu.Projížděl BaWca táhl mu taky do strany.Jak řekl těžko se dá závada určit,jedině vylučovací metodou.
- 
				Anonymous
 
Když zkoušeli tu součinnost brzd, tak nebyl ten rozdíl na obou nápravách na stejné strane? Tzn, na levé, že by to brzdilo míň? Co myslí "vylučovací metodou?" To jako postupně bude vyměnovat to, co by s tím mělo souvislost? To se mi nezdá. Na to se musí přijít jinak. Pokud tam někde závada je, tak je mechanická a na to se přijít dá.
			
			
									
						
										
						- 
				Pavel H
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 3694
 - Registrován: ned 18.01.2004 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 98
 
Když zkoušeli tu součinnost brzd, tak nebyl ten rozdíl na obou nápravách na stejné strane? Tzn, na levé, že by to brzdilo míň? Co myslí "vylučovací metodou?" To jako postupně bude vyměnovat to, co by s tím mělo souvislost? To se mi nezdá. Na to se musí přijít jinak. Pokud tam někde závada je, tak je mechanická a na to se přijít dá.
			
			
									
						
										
						- 
				Pivson
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 2587
 - Registrován: stř 12.02.2003 01:00
 - Bydliště: Praha
 - Klubové ID: 570
 - Kontaktovat uživatele:
 
Měnil čep a nedělal geošku??!! Šup na ní.
První čim začni, prohlídni pneu a rafky zda nejsou poškozeny či zkriveny.
Nech je správně vyvážit a podivat se zda nehazej.
Ucinost brzd bych preskoudel na valcovacce, maj ji snad na kazdy STK a hned vis o cem je rec.
Kotouce zmerit, jokou maj tlousku, z hlavy si min hodnoty nepamatuju.
Prezkouset tlumice nekde v servisu na "sokovym zarizeni" cena cca 100,- kč
E34 jsou dost nachylné na tu přední nápravu.
			
			
									
						
										
						První čim začni, prohlídni pneu a rafky zda nejsou poškozeny či zkriveny.
Nech je správně vyvážit a podivat se zda nehazej.
Ucinost brzd bych preskoudel na valcovacce, maj ji snad na kazdy STK a hned vis o cem je rec.
Kotouce zmerit, jokou maj tlousku, z hlavy si min hodnoty nepamatuju.
Prezkouset tlumice nekde v servisu na "sokovym zarizeni" cena cca 100,- kč
E34 jsou dost nachylné na tu přední nápravu.
- 
				mayklmaykl
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 159
 - Registrován: čtv 24.07.2003 00:00
 
- 
				Doktor1
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 782
 - Registrován: pon 08.12.2003 01:00
 - Bydliště: Brno
 - Klubové ID: 78
 - Kontaktovat uživatele:
 
Ale pokud mas posuvnej volant,tak ji dotahni jen do te miry,aby slo hybat s volantem.Jinak tohle je pricina klepani nebo vule na volantu,s brzdama to rozhodne nesouvisi.mayklmaykl píše:ta matice je pod volantem,odkryj plast a je na tyci rizeni cca 20min
Je treba to rozdelat,zjistit stav kotoucu a desticek a zkusit jak chodi pistky,pokud je praskla manzeta,tak to bude urcite vaznout,a pokud to vazne,tak se to kolo urcite vic zahriva...
- 
				RuDoSh
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 9986
 - Registrován: ned 20.04.2003 00:00
 - Bydliště: Zlín
 - Klubové ID: 5
 - Kontaktovat uživatele:
 
ted to klepe hrozne... ale jsou to prej ramena....Doktor1 píše:Ale pokud mas posuvnej volant,tak ji dotahni jen do te miry,aby slo hybat s volantem.Jinak tohle je pricina klepani nebo vule na volantu,s brzdama to rozhodne nesouvisi.mayklmaykl píše:ta matice je pod volantem,odkryj plast a je na tyci rizeni cca 20min
Je treba to rozdelat,zjistit stav kotoucu a desticek a zkusit jak chodi pistky,pokud je praskla manzeta,tak to bude urcite vaznout,a pokud to vazne,tak se to kolo urcite vic zahriva...
