Chlapáci BaWoráci! V pátek jsem byl na kontrole podvozku v servisu.Při brždění ve vyšších rychlostech mě předek trochu uhne do prava a jak pustím pedál vrátí se zpět.Někdy se stane ,jako by auto odskočilo bokem.V Renocaru: Žádná fyzická vůle na nápravách nebyla zjištěna,součinnost brzd v normě,tlumiče dobré Mechanik naznal ,podle gumy,že je špatná sbíhavost. Za tuto kontrolu jsem zaplatil...175KČ a jel jsem.
hele skoukni silentbloky na ramenech,nekdy se tvarej v poho ale nemusej byt a taky co je svinarna,kdyz mas dost sjety kotouce a narve na to nekdo repl.desticky mohou nekdy presahovat pres okraj vyssi hrany kotouce a to pak kouse jako svine ke strane a na to staci treba 0,5mm presah!zkontroluj jak makaj pístky brzd jestli nejdou pomalejc vuci sobe,nebo tohle dela rizeni kdyz je povolena dotahovaci matice tisicihranu pod volantem asi 40cm-dobejčit co to de nebo dotahnout stelovaci sroub na prevodce....kdyz se to neuklidni ramena....
mayklmaykl píše:hele skoukni silentbloky na ramenech,nekdy se tvarej v poho ale nemusej byt a taky co je svinarna,kdyz mas dost sjety kotouce a narve na to nekdo repl.desticky mohou nekdy presahovat pres okraj vyssi hrany kotouce a to pak kouse jako svine ke strane a na to staci treba 0,5mm presah!zkontroluj jak makaj pístky brzd jestli nejdou pomalejc vuci sobe,nebo tohle dela rizeni kdyz je povolena dotahovaci matice tisicihranu pod volantem asi 40cm-dobejčit co to de nebo dotahnout stelovaci sroub na prevodce....kdyz se to neuklidni ramena....
jak najdu tu matici? Kdyz jedu po kostkovici tak slysim jak neco "bzuci" (jako neco povolene) a drnci mi to do volantu...
1Pavel píše:Cena mozna dobra, ale rekli Ti proc se tak chova? Kvuli sbihavo
sti urcite ne.
Chtěl jsem vědět co je kde volnýho.Technik vyloučil jakoukoli vůli v čepech,na zadku silembloky v cajku trošku volná převodka.Je fakt ,že jsem před zimou dělal pravý spodní čep a nešel jsem na geometrii. Chce použít vylučovací metodu.Projížděl BaWca táhl mu taky do strany.Jak řekl těžko se dá závada určit,jedině vylučovací metodou.
Když zkoušeli tu součinnost brzd, tak nebyl ten rozdíl na obou nápravách na stejné strane? Tzn, na levé, že by to brzdilo míň? Co myslí "vylučovací metodou?" To jako postupně bude vyměnovat to, co by s tím mělo souvislost? To se mi nezdá. Na to se musí přijít jinak. Pokud tam někde závada je, tak je mechanická a na to se přijít dá.
Když zkoušeli tu součinnost brzd, tak nebyl ten rozdíl na obou nápravách na stejné strane? Tzn, na levé, že by to brzdilo míň? Co myslí "vylučovací metodou?" To jako postupně bude vyměnovat to, co by s tím mělo souvislost? To se mi nezdá. Na to se musí přijít jinak. Pokud tam někde závada je, tak je mechanická a na to se přijít dá.
mayklmaykl píše:ta matice je pod volantem,odkryj plast a je na tyci rizeni cca 20min
Ale pokud mas posuvnej volant,tak ji dotahni jen do te miry,aby slo hybat s volantem.Jinak tohle je pricina klepani nebo vule na volantu,s brzdama to rozhodne nesouvisi.
Je treba to rozdelat,zjistit stav kotoucu a desticek a zkusit jak chodi pistky,pokud je praskla manzeta,tak to bude urcite vaznout,a pokud to vazne,tak se to kolo urcite vic zahriva...
mayklmaykl píše:ta matice je pod volantem,odkryj plast a je na tyci rizeni cca 20min
Ale pokud mas posuvnej volant,tak ji dotahni jen do te miry,aby slo hybat s volantem.Jinak tohle je pricina klepani nebo vule na volantu,s brzdama to rozhodne nesouvisi.
Je treba to rozdelat,zjistit stav kotoucu a desticek a zkusit jak chodi pistky,pokud je praskla manzeta,tak to bude urcite vaznout,a pokud to vazne,tak se to kolo urcite vic zahriva...
ted to klepe hrozne... ale jsou to prej ramena....